NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Hè meiden!

Heftige dan aowyn, die datumzul je nooit vergeten denk ik. Denk aan je!

@Angie: zeker spannend maar herken het gevoel wel. Zou echt heel leuk zijn maar voelt wel anders dan de eerste keer zwanger worden. Ik voel erg weinig dus dus reken er niet echt op deze maand, moet ook zeggen dat we ' vroeg' zijn begonnen voor een broertje/zusje omdat we hebben ingecalculeerd dat het niet meteen raak zal zijn.

Je schema ziet er goed uit toch? Kleine eet ook niet mee met ons, wij eten vaak pas nadat hij in bed ligt. Hij eet dus altijd wat wij de dag ervoor hebben gegeten. Geef t mee naar kdv en zij warmen hetop. Als ik hem dan haall hebben we nog lekker de tijd om te spelen en badderen, dan flesje en naar bed.

Ga je een test doen? Of wacht je af? Ik ga zo wel even naar kruitvat voor testen, altijd handig om ze in huis te hebben :)

Nou fijne dag allemaal!x

2. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Aowyn; inderdaad...die dag vergeet je nooit meer. Knuf!

@Loesje; Wij eten op mijn vrije dagen wel samen met ons meid warm want dan heb ik tijd om op tijd te koken. Anders geef ik haar direct na thuiskomst van het kdv de warme maaltijd en dan eten wij daarna. Ondertussen speelt ze nog met ons mee en eet ze nog wat yoghurt met ons.

Hier totaal in de war. Gisteren voor de zekerheid een tampon gebruikt want ja; het kon alle kanten op gaan. Gisterenochtend heel dun streepje bloed dus ik dacht dat het wel door zou zetten in een menstruatie. Gisterenavond nog steeds een mini streepje en vanmorgen niets!
    Dus ga straks maar eens testen inslaan hier om de hoek bij het werk.......
    Ondertussen kei moe. Lag er gisteren al om 21:00 in en vanmorgen niet echt fit en kon mn cracker met moeite opeten.
    Bah;.......wat een toestand weer.

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    angie kei moe en nog geen ongi???? :D ik zeg niks :p

4. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Angie: oe spannend!! Ik dacht echt dat we er nu anders mee om zouden gaan, niet zo letten op elk krampje of lijntje maar dat is gewoon niet zo! Haha.

Ik ga niet testen voorlopig ( denk ik ;)) hrb de testen ook nog niet gehaald. Weet dat ik altijd minder teleurgesteld was als ik gewoon ongi werd dan van een witte test. We zullen zien!!

5. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Even snel op de telefoon: angie! Spannend! Ik duim keihard voor een positieve test! En ja Loes: voor jou natuurlijk ook!

Kuss, Fuzz

6. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Helaas :( vandaag ongesteld geworden......
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

7. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Getsie....ik heb er ook geen goed gevoel over bij mij. Ach we zien wel!!! X

8. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Helaas, hier ook ongi!

9. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Helaas Loesje.....volgende maand beter.

Wij zijn aan het nadenken over het verjaardagsfeest van Vesper. We komen tot de conclusie dat het hier thuis ontzettend druk gaat worden als iedereen incl. kids gaat komen.
    En ik weet hoe inmiddels de kidsverjaardagen gaan bij vrienden en daar heb ik echt geen zin in.
    Kinderen racen het huis in en uit, papa's staan aan een sta-tafel bier te drinken en de mama's zitten te kletsen en ondertussen de kids te bevelen dat ze voorzichtiger, rustiger aan moeten doen.
    Daar zie ik dan Vesper tussen zitten met dr speelgoedjes/cadeautjes :(
    En dan nog de opa en de oma's....

Niet mijn idee voor een gezellige 1e verjaardag.

We hebben al gekeken om het in een indoorspeelparadijs te houden maar dan ben je een paar honderd euro armer.....en dat heb ik er toch ook niet voor over.

Iemand ideeen??

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    knuffs loesje!! dames op naar volgende maand!

Angie idd maar ik ben ook wat strenger want ik ken dat scenario ook. Ik zet vaste tijden als ze klein zijn en ik ken de familie een beetje. Bij ukkie was dit van 10-17 en niet al en hele grote groep dan was het mooi verspreid over de dag heen. En als het dreigt heel druk te worden dan kun je het opsplitsen. Lastige aan deze maanden is dat je binnen moet zitten.. als het ooit in 1x lukt dan graag een voorjaars/vroeg zomers kind lol want hier 4 verjaardagen in de herfst/winter maanden :/

11. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik wil me hier graag aansluiten.

NOD 6 januari - 22 jaar - 6de ronde - 1ste kindje.

Afgelopen ronde 6 dagen overtijd geweest...

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heyhoi, helaas verkeerde NOD deze is van 2011 :p;) heel veel succes de komende ronde!

13. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Aowyn; we hebben zondag een verjaardag van een vriendje die 1 wordt dus dan kunnen we dat ff afkijken voor ideeen.
    Als ik tel wie er mogelijk gaan komen op haar verjaardag, dan tel ik er 33 :$
    Ik denk ook dat ik het ga splitsen ofzo.
    Misschien de opa en oma's en onze broers incl aanhang die zaterdag vantevoren al laten komen ofzo.......dat scheelt alweer.
    En dan hopen op mooi weer zondag zodat we 's middags met zn allen ff naar buiten kunnen om hier in het park de kinderen in de speeltuin te laten spelen......en dan gezellig warme choco drinken daar:(

Zucht......

14. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Wat is t weet spannend allemaal met die nod's! Ik ga weer hard voor jullie duimen :)
    Ben zelf ook weer voor t eerst ongi geweest, precies een jaar na mijn laatste ongi voor de zwangerschap. Voelde 11 dgn ervoor mijn ei en merkte ook dat ik vruchtbaar was, dacht als ik over 11 dgn ongi ben is t net als voor de zwangerschap. Aangezien ik niet aam de pil wil is t wel handig om dit te weten zodat ik weet wanneer we veilig moeten klussen ;)

De kleine mup groei hier ook snel. Maar hoe graag ik ook wil dat ze zo klein blijft vind ik t ook super iedere keer als ze iets nieuws kan. We zijn laatst voor de 2de. Spuitjes gegaan en ze was al 10cm gegroeid en weeg nou bijna 6kg!
    Helaas ben ik een paar wkn geleden moeten stoppen met de bv omdat ik gewoon echt niet genoeg had :( heb er flink wat moeite mee gehad, maar ondertussen gaat t wel. Weet wel dat ik t bij een 2de anders aan zal pakken aangezien ik nu weet hoe t moet, mss dat t dan langer gaat lukken.
    Slapen doet ze ook super, rond 24:00 u laatste fles en dan komt ze tussen 10 en 11 pas weer! Ik kan dus heerlijk uitslapen en aangezien ik voor mijn werk ook niet vroeg op moet vind ik t wel goed voor nou :)
    Hoe moeilijk t de eerste 2 wkn ging, zo makkelijk gaat t nou :) helemaal happy met mn gezinnetje!

T is weer tijd voor de kleine mup!......moet echt weer s vaker hier komen, dus zal mn best doen.

Xxx

15. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey ladies!

Ik wil jullie fijne kerstdagen wensen en een fijn oud-nieuwjaar.
    Voor ons extra speciaal met de eerste verjaardag van ons mupke volgende week zondag.

Geniet allemaal lekker van jullie gezinnetjes!! :)

En wie weet verwelkomen we volgend jaar weer kleine "brusjes" met veel gezondheid, geluk en liefde!!

X en knuffel!

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Lieverds ook names mij en mijn tandenborsteltje hele fijne feestdagen toegewenst!!!! Ik kon niet eerde ronline komen, kreeg namelijk vlak voor de kerstdagen een flinke buikgriep (alweeeeeer grr) met de rest van de familie en gelukkig wel genoeg geworden om de kerstdagen te vieren!

17. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Lieve dames!

De Mayakalender en Kerst overleefd allemaal! We mogen niet klagen...:)

Hier alles goed. Ons Draakje heeft ook de 2e groeisprong achter de rug, op naar de volgende. Het eet-schema helemaal aan gort, geen pijl meer op te trekken, maar dat komt vanzelf wel weer... Over 3 weken heb ik mijn eerste werkdag weer... Stiekem toch wel zin in, even wat anders dan babyspuug en poepluiers de hele dag.

Ik zag dat de partners in crime allebei ongesteld zijn geworden. Bummer! Op naar de volgende ronde... Succes dames!

Hoe is het Aowyn? Buikgriep achter de rug? Weer lekker aan het genieten van Cupcake en Tandenborsteltje? En Diene? Hoe doet jullie prinsesje het?

Zo, weer even verder de administratie wegwerken. Rotklus!

Kuss, Fuzz

ps. We zijn al 2 jaar aan het schrijven, joh! Goed van ons...:)

18. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Hè meiden!

Allereerst alvast gefeli met vesper! Is pas morgen maar ben hier niet elke dag;) wow, zo'n mijlpaal die eerste verjaardag! Ik kijk er ook echt naar uit!

Getsie Aowyn, al opgeknapt? Er heerst weer vanalles.

Fuzzie ik begrijp je helemaal, weer lekker aan t werk. En tuurlijk dacht ik aan m op het werk maar voelde me echt net schuldig. Ik weet dat ik een veel leukere moeder voor hem ben als ik af en toe werk en wat voor mezelf kan doen.

Deze maand zijn we niet zo actief geweest dus op naar volgende maand. Kijk echt uit naar een 2e wondertje! Maar ondertussen volop genieten van deze kleine, het gaat zo snel.

Nu lekker vrij met z'n drietjes, hebben maandag en donderdag gewoon gewerkt. Wat gaan jullie doen met oud en nieuw? Heb echt geen behoefte naar een party te gaan dus we blijven lekker thuis en er komen vrienden, heeeeeerlijk burgerlijk, begin er goed in te worden haha!

Meiden een super fantastisch 2013 gewenst namens ons 3tjes! Xx

19. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey dames
    En het nieuwe jaar is weer begonnen! Wij zijn ook lekker burgerlijk thuis gebleven. Vesper uit bed gehaald om 23:50 en met zn 3 tjes vuurwerk gekeken en afgestoken. Ze vond het prachtig en helemaal niet eng. Daarna weer heerlijk in slaap gevallen. Wij verder nog vrienden op visite gehad. Vandaag ook pyama dag gehouden. Lekker quality time met ons gezinnetje. Familie wel genoeg gezien de afgelopen dagen :). Vesper heeft een leuke verjaardag gehad......en tevens ook weer in een groeisprongetje. Tand nr 7 is door, eet momenteel wat slechter dus ook ons schema weer in de war.

@Aowyn; ik las tandenborsteltje en ik moest er meteen aan denken dat je weer zwanger zou zijn......hihi.......
    @Fuzz; weer aan het werk. Even doorbijten maar op zich fijn om weer wat meer jezelf te kunnen zijn. Succes!
    @Loesje; volgende maand nieuwe kansen....wij hebben ook vrij weinig klustijd- en energie.....maar wie weet?
    @Diene; hoe is het? Blijf wel een beetje op de hoogte via fb hoor.....

Tja, we hebben deze maand wel redelijk onze klus-best gedaan rond de eisprong dus toch een beetje spannend. Leuk dat mn lief er ook steeds enthousiaster over wordt om een 2e mini te willen. Die mannen.......smelten toch bij het zien van hun kindje (s) vroeger zei hij dat het pas leuk voor papa's werd als ze 1 jaar was maar terugkijkend op afgelopen jaar is hij daar toch op terug gekomen......hihi....." smelt".

Alle goeds voor het nieuwe jaar meiden! X

20. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Hier ongi helaas! Wel verwacht, toch jammer....

En jij Angie?????

Deel Deze Pagina