NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Dames, ik mag op rose. Ik ben zwanger.
    Heb deze week 4 testen gedaan en allemaal wit. Dacht, doe nog 1 testje want merkte dat mijn smaak begon te veranderen en viel gisteren na het eten in slaap. Dus......
    Ben erg blij

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Van harte gefeliciteerd!!! :)
    (ik zou het alleen in het topic van 2013 zetten, je zit nu in 2011 ;))

3. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    oh hahahaha, nu al verward ;)

4. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Ik ben nog niet ongi.....durf niet te testen.....en heb ook nergens last van.....dus ik hou het nog ff spannend. X

5. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Hou me eens niet zo in spanning!! ;)

Duim duim x

6. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Getest vanmorgen, maar helaas negatief. Maar nog steeds niet ongi.....

7. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Jammer ( voor alsnog! Je weet nooit....)

Hoe is je cyclus? Bij mij kan ik er echt de klok op gelijk zetten integenstelling tot voor de zwangerschap.

Blijf stiekem tich beetje duimen voor je ;)

8. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Zit nu toch 2 dagen over de 29/30e dag. De laatste maanden was het redelijk stipt de rond de 30e dag.
    Ik loop ookal met tampons te klooien en eergisteren had ik een heeeeeeel klein beetje, stippeltje bloed dacht ik......maar gisteren en vandaag niks!
    Raar maar waar......pfff......dat het maar komt (of toch niet ;))

9. Fenna81

Fenna81 Lid

3 nov 2012
    74
    0
    0
    Groeiend besef & geluk
    Nog 3 dagen tot mijn 1e NOD na een MK in november.
    Wat een spanning! pfff
    :-O

10. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Succes Fenna! Ik zal voor je duimen! Maar ik denk dat je in het verkeerde topic schrijft. Dit is voor de nod's uit 2011.

Knuf, Fuzz

11. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Angie! En? En? En?

Kuss, Fuzz

12. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Helaas........

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ahhhh balen :( knuffs!!!

14. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Balen Angie! Nieuwe ronden nieuwe kansen, we gaan ervoor!

We lopen bijna gelijk dit keer!

15. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Ja doen we loesje!
    Vet balen maar next time better.

Nu druk met een zieke Vesper. Al 5 dagen verhoging en koorts. Flink verkouden. Ze hoest ook flink en heeft daar last van. Ze eet iets minder maar drinkt gelukkig goed. Dus uitzieken maar!

16. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey dames,

Happy new year (beetje verlaat )

Angie balen!!! en je arme mupje, veel beterschap!
    Ik hoop voor de partners in crime dat jullie niet lang hoeven te wachten op een 2de wondertje!

Hoe is het verder met alle kindjes?

Hoe gaat het met de benjamin van de groep, kleine dex? zal ook wel zo snel groeien... leuke foto laatst op FB vooral toen hij zich helmaal had gedraaid in zn bedje hihi

Vandaag naar t CB geweest voor de (gelukkig) de laatste spuitjes voorloopig. Madam weeg al 6400kg, groeit goed dus ondanks dat ze nog maar 4 flessen krijgt :p
    vandaag begonnen met t eerste hapje (wortel) echt leuk hihi :)
    we gaan ook vandaag beginnen met eerder naar bed en eerder op,. Nu gaat ze rond 23:00u of 24:00u naar bed met de laatste fles en ze slaapt meestal tot 11:00u. Vind ik natuurlijk heerlijk maar nu ik weer moet gaan werken (morgen snik snik) wil ik haar eerder wakker zodat ik voor ik moet werken (meestal in de middag 3 of 4 uur) wat meer tijd met haar heb. verder adviseerde het CB ook dat ze eerder op moet en eerder naar bed.....

Hoe hebben jullie t in het begin gedaan met de eerste hapjes? ook papjes voor de nacht? hoelaat en wat voor eten? ben er echt een beetje zoekende in.
    dacht zelf om voor de fles rond 17 / 18u eerst een groente hapje en dan als ze dat goed eet ook in de middag een fruithapje? en eventueel rijstebloem in de laaste fles of is dat overbodig?

Hier trouwens even schrik gehad....ik wil niet aan de pil beginnen omdat ik als Swenja ong 9 mnd is aan #2 wil beginnen en niet dat hele pil gedoe weer wil hebben.....maar nu dus veilig vrijen vooral rond ei. maar day is dat deze keer even fout gegaan en werd ik maar niet ongi rond de tijd dat ik t verwachte! maar vandaag gelukkig wel gekomen, begon echt een beetje te stressen en had zelfs een test gedaan :p

Aowyn even een vraagje over het dragen... Ik draag Swenja ook graag heb nu een rekbaredoek maar wil overgaan op een geweven en/of meitai.... maar Swenja zit niet meer goed helemaal in de doek en ik moet nu gaan wikkelen zodat haar beentje eruit hangen...Ik wil haar niet te warm kleden omdat we het beide altijd heel warm krijgen, maar wat zou ik dan aan haar beentjes kunnen doen zodat deze niet te koud worden? Jij draagt veel dus dat jij weet dat vast wel ;)

xxx Dien

17. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Hè Diene!

Oh wat worden de kleintjes al groot! En wat zal het even schrikken geweest zijn voor je... Pfoe! Gelukkig nog even niet...eerst lekker genieten van je kleine!

Wat betreft het eten, ging bij ons eigenlijk wel makkelijk. Fruit heb ik 's morgens gedaan en het groente hapje idd in de middag. Toen we de laatste fles wilde laten vallen hebben we in zijn fles daarvoor een beetje rijstebloem gedaan. Na een poosje ook de rijstebloem weggelaten. Is denk ik een kwestie van proberen. Inmiddels krijgt hij om 18.30 een heel klein beetje warme melk (90 cc) maar dat is meer voor het lekker en ons ritueel ( dat drinkt hij bij ons op bed) dan dat hij het nodig heeft. Vervolgens gaat hij naar bed. Op de dagen dat ik vrij ben slaapt hij dan tot 8.30 uur.

Succes!!

18. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey!

@Diene; Wat heerlijk dat het zo goed gaat met de kleine meid. Hoe gaat het op het werk?
    Wij geven hier ook fruit 's morgens zo rond 10 uur voor haar ochtendslaapje en inmiddels volledige warme maaltijd rond 18:00. Ze krijgt nu nog een papfles rond 20:00 en gaat daarna slapen.
    Wij gaven in het begin allerlei groenten met aardappel gemengd. (stomer/blender van Avent) Dus wortel, courgette, broccoli, sperzieboontjes, bruine bonen....en zo steeds meer. Wij hebben een soort receptenboekje gekocht waar in staat wat ze op welke leeftijd mag hebben. Heel handig en ook slimme recepten erin!

Ze is nu 2 weekjes ziek geweest dus hebben ff de flessen gelaten zoals ze zijn omdat ze vorige week ineens heel slecht begon te drinken en te eten met haar ziek zijn. (keel en ooronsteking)
    De antibioticakuur duurt nog 2 dagen en als ze dan de oude blijft dan gaan we weer sleutelen aan haar voedingsschema. Nu vindt ik het gewoon ff belangrijk dat ze gewoon goed drinkt....

19. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey Loesje!! Vandaag klusdag zie ik?? hihi

20. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Angie: sorry was ff niet bereikbaar gisteren ;) haha!

Hoop dat mijn ei op tijd is, we hebben ons best gedaan!

Is allemaal toch steeds spannender aan t worden. Heb er echt weer zin in. Meerdere mensen om mij heen zanger of net een kleine, kijk er weer naar uit! Maargoed, we wachten af!!

Deel Deze Pagina