Parr, ik zag ergens een berichtje van je en toen je onderschrift van harte meid!!! Ik reageer hier niet altijd, maar probeer wel mee te lezen hoor
Hallo meiden. Mijn NOD is denk ik 2 januari.. denk/hoop dat ik gister een eisprong heb gehad, maar weet het niet zeker. Sinds mijn miskraam nu al 2,5 maand geleden is mijn lichaam nog steeds van slag, vorige cyclus geen eisprong gehad maar een persisterende follikel (eitje wat niet springt en dan groter wordt tot een cyste, die uiteindelijk is geknapt). Ik heb op het moment echt last van mijn borsten (steken) en af en toe steken onder in mijn buik, gister echt pijn rechts en links onder in de buik dus daarom denk ik een eisprong en ook vruchtbaar slijm. Ga nu daarom van 2 januari uit en anders dan zien we het wel weer.. Hoop op veel zwangeren in het nieuwe jaar!!
welkom Iris, Wat vervelend allemaal voor je, van die miskraam en die cyste. Ik hoop voor je dat je cyclus nu weer goed is en je een normale eisprong hebt!! En dat jij ook in januari een mooie positieve test krijgt
@parr, een late reactie maar alsnog gefeliciteerd!!!!! Wat een opluchting moet dit wezen en helemaal super voor je. Alle nieuwe meiden succes deze maand, het zijn wel mooie dagen om te klussen nu het buiten zo koud is Wij klussen een beetje op de gok hihi, zitten pas in de 3de ronde heb vandaag wel al de hele dag steken aan mijn rechter onderbuik.....weet niet wat dit precies betekend maar voor de zekerheid vanavond mijn liefje maar een x extra verleiden Liefs
@sandra slim om te doen je klusze! Ja opgelucht maar voorlopig ook eng.. Ik krijg namelijk pas donderdag bij de vk een echo
voor de oude garde: ***Buddy nieuws*** WGEV's vliezen zijn gebroken! Uiterlijk 17:00 morgen heeft ze haar kleintje in haar armen! toi toi toi! doe het goed meid! xxx ***Einde buddy nieuws***
Welkom nieuwe dames! Hier was de ovulatietest vandaag heeeel iets donkerder dan gister. Ben benieuwd morgen...
Hier nog geen ovu testen, eerst nog maar een paar keer op de "gok". proberen! k word veeeelste nerveus van al die testen hihi
@ Alle nieuwe ladies: Welkom! Dat we begin van het jaar maar op roze mogen @ Rianne: Nog ff doortesten dus. Morgen zou je toch uiterlijk je eisprong hebben volgens de ha? Ik had vandaag ineens een knaltest. De T-streep is donkerder dan de C-streep. Het is dag 15 vandaag en op dag 13 was de test nog zo goed als wit. Als je heel goed kijkt, zie je wel een heel licht streepje. Wist niet dat het zo snel kon gaan, dus daarom had ik om de dag getest. Maar gelukkig zijn we nog op tijd, dus vanavond/morgen ff aan de klus (net als de komende paar dagen).
Hoi, ik sluit me ook hier aan....stond eerst op 31 december maar heb nog steeds mn eitje niet gehad dus het wordt begin januari!
@ Rianne, test je alleen of voel/merk je ook wanneer je een eisprong hebt? @Florabelle, ik word daar idd ook veel te nerveus van haha! Wij klussen maar gewoon om de dag tot ik echt zeker ben dat mn ei geweest is.. Maar het is wel handig als je je cylcus een beetje door hebt, wanneer je precies je eisprong hebt en welke symptomen je dan voelt.
Ik zal me trouwens even voorstellen....ik ben Heitje, 27 jaar, woonachtig in Noord-Holland en qua aantal rondes ben ik de tel kwijt...we gaan voor ons 1e kindje en ben een oude rot hier op het forum, haha! Ben alleen niet zo veel meer aanwezig...af en toe een beetje afstand is best fijn als je zo lang bezig bent...