NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Loesje; we wachten weer met spanning af.
    Wij mogen nu ook weer aan de klus!! ;)

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    spannend dames!!!!

3. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    ff snel....

Spannend dames!!! Ik duim voor jullie :)

Xx

4. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Hè meiden,

Helaas ongi geworden gisteren. Ik blijf wel versteld staan van mijn cyclus....26-27-26-27.... Kan er bijna mijn klok op gelijk zetten!

Hoeist Angie?

5. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Loesje balen zeg :( Wel fijn dat je cyclus ze regelmatig is.

Angie hoe is t bij jou? Nog een paar dagen tot t testen heb je er een bepaald gevoel bij?

Hoe gaat t met de rest van de dames?

Hier nogal in schok!
    Ik ben sinds afgelopen week continue misselijk, dacht eerst dat ik een griepje kreeg maar begon daar steeds meer aan te twijfelen. vandaag mij man een zwangerschapstest laten halen.....en die werd meteen positief :$:(
    Ik had laatst een zwangerschapstest gedaan en die was negatief en de dag er na werd ik ong ook al was het heel weinig. Ik heb die test toen ook gedaan omdat ik een antibioticakuur kreeg die niet mag als je zwanger bent en omdat ik een ctscan kreeg ivm met mijn nierstenen (waarvan ik er nog 5 heb kreeg ik deze week te horen) en nu dit!
    Ik ben nu bijna (disndag) 10 wkn zwanger als ik van mijn laatste ongi in dec uitga en van toen moet het zijn aangezien we daarna niet meer hebben geklust.......het voelt allemaal heel dubbel......
    maandag maar s de gyn bellen, die ziet me alweer aankomen....

Ben trouwens ook 10sept uitgeteld......dat is precies 1 jr en 2 dgn na mn mupje.....

xxx

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :$:$:$:$:$

gefeliciteerd maar idd heel dubbel!! LIjkt mij fijn dat je ineens 10 wkn ben omdat je dichterbij die 12 wkn grens zit maar je hebt die scan en de abkuur.. :/ Hou je ons op de hoogte over de gyn?

En vaak gaat het om een bloedbaan (navelstreng en placenta) en tot de 11 weken is dat er nog niet dus ik hoop daarop!

7. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Wow Diene, gefeliciteerd!!!!zat het wel een beetje in de planning om geen anticonceptie smeer te gebruiken? Kan ik me wel voorstellen na je lange traject voor de kleine. Maar ik snap je dubbele gevoel wel hoor... Hoop dat je snel echo krijgt etc!

@Angie: hoest met jou??

En hoe is het met alle kleine lieve kindjes? Heerlijk om ze af en toe op fb voorbij te zien komen!!

8. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Wow! Diene! Een wonderkindje! Ik kan me je schok goed voorstellen, maar toch een dikke proficiat! Echt een wonderkindje! Al bij de gyn geweest? Hou ons op de hoogte!

Hoe is het met de rest van de dames? Lekker aan het genieten van jullie kroost? Onze kleine man is al een heel ventje. Vanmiddag naar het cb voor de 3e prikjes. Eens kijken of de dame die de spuiten gaat zetten het weer zonder klappen te vangen overleefd...;) Ik voel me altijd zo trots dat ik haar niet neersla nadat ze onze vent zo'n pijn doet. Hebben jullie dat niet?

Verder ook weer aan het werk. Bevalt me voor geen meter. Natuurlijk wel blij dat ik af en toe wat anders dan poepluiers en babyspuug aan mijn hoofd heb, maar ik heb echt het idee dat ik onze knapperd (ik bedoel zoonlief ;)) niet meer zie. Dus op maandag, vandaag dus, lekker genieten van het ouderschapsverlof. Goede uitvinding! Een dag meer opnemen is geen mogelijkheid, nu kunnen we nog wat sparen maandelijks, dat lukt niet meer als ik nog een dag opneem.

Oh, zoonlief wordt net wakker... lekker weer knuffelen!

Tot gauw!

Oh, en Diene, ons wel op de hoogte houden, hoor! En vooral genieten van jullie wondertje!

Kuss, Fuzz

9. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Wow!! Diene!! Gefeliciteerd! Die zagen we niet aankomen.
    Ik geloof goed dat je in shock bent.....maar wat bijzonder!! En dan bijna precies 1 jaar na jullie kleine meid.

Hier is het zeer rustig.
    Ik ben alweer een week grieperig. Kom je maar niet overheen....super moe.
    Mn lief is ook ziek geweest en gaat morgen weer aan het werk en V. is snotverkouden, hangerig en weer haarzelf niet.
    Afgelopen maandag ff naar de huisarts geweest maar ze heeft gelukkig niets kunnen vinden bij haar. Dussss.....samen met mama thuis uitzieken.

Wij zijn dus ff niet druk met klussen en nu was ik deze ronde ook ineens 5 dagen eerder ongi dan verwacht.....nu cyclus 27 dagen ipv. rond de 31 dagen.....

10. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey Dames,

Fuzz dat werken is inderdaad niet leuk, blijft zelf ook liever bij mn kleine meid. En die spuitjes is ook wat, ik zeg ook altijd die stoute vrouw gaat je weer pijn doen :)

Angie, balen dat jullie zou ziek zijn, hoop dat t snel over is! veel beterschap.

Loesje we wilde met condooms klussen omdat ik niet aan de pil wilde. Wilde niet al te lang wachten om voor een 2de te gaan en vond het dan dom om me voor die paar maanden weer vol te gooien met hormonen.....

Wij zijn dinsdag bij de gyn geweest en hebben ons nieuwe wondertje gezien en ook het hartje gehoord! :)
    Ik word nu echter op 7 wkn gezet, dus niet vanaf mn laatste ongi, maar heb mijn ei laat gehad. Zoals t nu is zijn we 24 sept uitgeteld, maar dat wordt met de 12wkn echo nog definitief gekeken.
    Wel jammer omdat ik dacht dat ik al bijna bij die 12wkn zat en nu dus nog ff moet wachten....

Voor de 20wkn echo zal ik naar het AZM moeten ivm de medicatie die ik heb gehad en de rintgenfoto en ct-scan, maar de gyn zegt ik moet er vanuit gaan dat het geen kwaad heeft gekunt.

Ik voel me ook weer goed beroerd en heb meteen medicatie gekregen. Voor als nog gaat het beter dan bij de vorige zwangerschap, maar jammer genoeg is t toch weer zo erg dat ik al 2 wkn thuis zit en niks kan.....

fijn weekend allemaal x

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    24 sept is een SUPER datum :D jammer weer terug gezet maar misschien ook beter gezien de meds die je moest gebruiken? of kon de gyn daar niks wijs over zeggen?
    Minder dat je je nu al beroerd voelt :( ze zeggen dat als je het best had dan je de volgende keer ook weer grote kans hebt... als we ooit voor een derde kunnen gaan hou ik min hart vast.. of kan ik beter mijn maag zeggen?

Hier gaat het zijn gangetje. Ik kan niet zoveel zeggen ivm meelezers...
    Ik zat wel aan te denken gezien het steeds vaker voorkomt, een prive fb groepje opstarten voor ons? we hebben allemaal fb en komen er regelmatig op en zo kun je ook opener zijn (als je dat ook zelf wilt)

12. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Goed plan Aowyn! Ik denk niet dat ik meelezers heb maar toch weet niemand dat we bezig zijn en een evt zwangerschap deel ik ook alleen met jullie dan!

En Diene? De grootste schok te boven? Het is toch een geweldig wonder? Echt, na zoveel moeite voor kleine s nu een spontaan kadootje!

Bij ons komt de ovu eraan, spannende tijd dus weer!

Wat zag je kleine katje er schattig uit Angie! Hahaha

Hier verder alles zijn gangetje, s heeft gisteren 3 stapjes los gelopen maar volgens mij was het meer toeval en had ie het niet door dan dat het bewust was ;)

Goed weekend allemaal!

13. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi lieverds!

Ik kan niet ophouden met lachen als ik aan onze Diene denk. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie wonderbaby en dat jij snel echt kunt gaan genieten. Ik duim voor je dat alles goed is!

Angie, wat een schattig katje heb je thuis! Echt een skon pekske! Hoop dat de dames zich gauw beter voelen!

Loesje, wat goed van jullie knul! Dan maar onbewust een paar pasjes los, maar het begin is gemaakt! Hou hem goed in de gaten, voor je het weet looptie lekker rond en dingen van tafel trekken...:)

Aowyn, wat een goed idee, zo'n prive groepje! Ik heb geen idee hoe ik dat dan weer moet doen, maar er zijn een hoop dingen die ik af en toe kwijt wil, maar zonder dat iedereen ervan op de hoogte is. Dus als we een 'geheim clubje' kunnen vormen, ik ben voor!

Hier een domper-week achter de rug. Ik wist al dat mijn uitstrijkje weer niet goed was, dus we gaan het hele circus weer opnieuw beleven. Ben er al wel de hele week door van slag. Ik probeer er niet aan te denken, maar ja, ik ben zelf niet meer mijn grootste verantwoordelijkheid. En als er dan iets in mijn lijf zit wat er niet hoort, moet dat er eigenlijk uit. Maar ja, als ik het eruit ga laten halen, wordt een volgende zwangerschap (als die er gaat komen. Ik hoop op een wonder a la Diene :)), echt een flink risico. Dus voorlopig maar met een afwijkende uitslag rond lopen. En als we gaan beginnen met onze ijsbaby's, weer een controle laten doen. Verder blij dat het weekend is. Onze knul was zo vrolijk vandaag! Lekker liggen lachen en knuffelen met ons manneke. Morgen, bij niet al te veel sneeuw, hopelijk de optocht gaan kijken. Met onze lollifant...:)

Zo, ik trek me weer even terug, lekker naast mijn Lief op de bank. Tot gauw, meissies!

Kuss, Fuzz

(ps. we zijn rockabye baby cd's aan het luisteren. Kennen jullie dat? Queen, Metallica, Nirvana, dat soort muziekjes, maar dan met triangels en xylofoons. Verantwoord werken aan de muzikale voorkeur van Zoon ;))

14. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Hè meiden!

Ahhh een olifantje, wel een foto of fb het Fuzz? Zo schattig al die kleintjes in die pakjes. Ik woon middenin brBant maar heb echt niks met carnaval. Volgend jaar zal ik er aan moeten geloven met de kleine denk maar ach, dat is toch anders!

Ikmket ook steeds aan Diene denken, wat een wonder toch hè! En jullie Fuzz? Je hebt het over misschien een 2e? En ijsbaby's? Wat een klote gevoel moet je uitstrijkje geven...pap hoeveel is het?

Hier klustijd begonnen. In het begin hoefde ik voor mijn gevoel niet perse meteen zwanger te worden maar ik verlang er inmiddels wel echt erg naar.... Heerlijk weer die spannende tijden, gekriebel in je buik etc.... En de kleine man is al zo groot aan het worden!

X

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik ga er even achteraan dames!! Ik heb wel meelezers dus is het moeilijk om veel te delen zonder dat iemand iets zou weten, en dat vind ik erg jammer :(

knuffs Fuzz! Ik heb afgelopen week de benen wijd gemogen >< Ik weet dat het risikant zal zijn, ken een andere mama met weinig. Ze kunnen eve. wat doen, zijn enkele oplossingen heb ik begrepen maar idd een risico.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hij bestaat!

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

oeps verkeerde

Deel Deze Pagina