Jaaaa Rianne, hier ook lekker klussen, haha! Vanavond ook nog even ons best gedaan, maar denk (weet bijna zeker) dat ik einde van de middag m'n eisprong heb gehad, dus het is wel weer even genoeg heel misschien morgen nog 1 keer, maar denk niet dat het er van komt! Duimen maar weer! Duim ook voor alle andere meiden!
@ Marlou: Heerlijk als het weer even genoeg is he, haha!Hier doen we het al een week elke dag... misschien niet goed, maar wil gewoon geen kans missen. Gisteravond duidelijk mijn eisprong gevoeld !!!
1 jan. Mlis, ronde 3, 1e kindje 1 jan. Snelly, ronde 1 mk, 3de ronde, 2e kindje 2 jan. Groen2009 2 jan. Soepkip, ronde 2, eerste kindje 3 jan. Mamalicious, ronde 5 3 jan. Nathalie, ronde 2 (1ste ronde bewust niet geklust), 2e kindje 3 jan. Rianne1984, ronde 1 na MK, 2e kindje 3 jan. Marilou, ronde 9, 1e kindje 5 jan. parr1983, ronde 10, 2e kindje 5 jan. Whitney, ronde 16, 1ste kindje 6 jan. Diene, ronde 11, 1e kindje 6 jan. Ukkie2009 ronde 3, 2e kindje 6 jan. Fidel2010, ronde 20, 1e kindje 7 jan. Rittjuh, ronde 2, 1e kindje 11 jan. Dimmel, ronde 4, 2e kindje 13 jan. Wolfje22, ronde 9, 2e kindje Hey dames ik kom ff meekletsen. Ik mag 1 jan testen. 1ronde ma 9wk en ben met 13 geholpen. daarna eerste 2 rondes niet bewust geklust want mijn schoonmoeder lag op sterven. Nu weer begonnen ook niet echt super aan de klus maar wel rond de eisprong. Heb zaterdag/zondag mijn sprong gehad zaterdag geklust en nu ben ik weer misselijk en licht in mijn hoofd. Ik reageer heel sterk op zw hormonen. Moet nog zo lang wachten AAAAAAHHHHH. Succes dames met klussen
Heftige tijd gehad Shelly. Hoe is het met je schoonma? Leuk, testen op 1 jan! Ik moet nog langer wachten !!!! Aaaaahh !
1 jan. Mlis, ronde 3, 1e kindje 1 jan. Snelly, ronde 1 mk, 3de ronde, 2e kindje 2 jan. Groen2009 2 jan. Soepkip, ronde 2, eerste kindje 3 jan. Mamalicious, ronde 5 3 jan. Nathalie, ronde 2 (1ste ronde bewust niet geklust), 2e kindje 3 jan. Marilou, ronde 9, 1e kindje 5 jan. parr1983, ronde 10, 2e kindje 5 jan. Whitney, ronde 16, 1ste kindje 6 jan. Rianne1984, ronde 1 na MK, 2e kindje 6 jan. Diene, ronde 11, 1e kindje 6 jan. Ukkie2009 ronde 3, 2e kindje 6 jan. Fidel2010, ronde 20, 1e kindje 7 jan. Rittjuh, ronde 2, 1e kindje 11 jan. Dimmel, ronde 4, 2e kindje 13 jan. Wolfje22, ronde 9, 2e kindje Heb mezelf ff van 3 naar 6 jan. gezet.
Rianne1984@. Nou het was zeker een heftige tijd. Ik ben op 15 okt gecureteerd en de dag erna werd mijn schoonmoeder opgenomen met uitvallen van haar linkerhelft. Ze had een hersentumor van 4,5 cm ze is nog geopereerd maar het was zo'n agressieve vorm van kanker dat ie 2wk verder alweer terug was. Helaas is ze op 8 dec overleden ze is gelukkig nog wel thuis geweest en hebben we tegen alle verwachtingen in nog 2 wk een gezellige tijd gehad met zijn allen. De laatste 2 dagen is ze in coma verdaagd en daarna ging het natuurlijk erg hard. Het was zo'n schat ze deed echt alles voor ons, wat een gemis soms denk ik nog wel eens daar komt ze maar nee en dan denk ik geen bakkies koffie meer samen, niet meer samen met mijn zoontje op pas he bah krijg weer tranen in mijn ogen. Maar door dat alles heb ik geen tijd gehad voor mijn eigen verdriet. Maar goed we gaan nu weer verder en jij moet nog ff langer wachten maar je weet iig dat je een eisprong heb gehad. Spanned he zeker een mk grts snelly
Hey dames. Dit doe ik 1x typen copy pasten want om tig keer verhaal te vertellen is mij te veel op het moment. Ik heb geen slecht nieuws maar ook geen goed nieuws. Ik heb een uitwendig echo gehad. Mijn bm is naar achteren gekanteld maar dit mocht wel, was niet erg. Zij kon niks zien.. zij zag wel mijn bm wanden tegen elkaar aan gedrukt. Dus óf ik ben te vroeg om iets te zien, óf ik heb weer een MK gehad en mijn lichaam is nog bezig met alles te verwerken. Ik had nog gevraagd of zij niet inwendig kon doen maar zij vond dat het niets zou uitmaken, het was gewoon te vroeg. Zij kon mij ook niet vertellen of het slecht of goed zou aflopen. Zij wist het zelf ook niet. Ik moest wel de moed inhouden en positief blijven. Zij vond het wel apart da tik al een flinke buik had en ook dat mijn temp weer steeg. Maar dit kon ook door een eventuele nasleep van een MK zijn.. Ik kon wel over een week weer testen (had ik gevraagd) maar het lag aan mij. Want testen zeggen niet alles en ik heb wel een echo tegen die tijd Over 2 weken, 6 jan, mag ik weer heen. Tot die tijd in onzekerheid zitten.. of het weer niet weg wilt of als ik toch in blijde verwachting bent.. Ik haal voorlopig mijn banner weg om nuchter te blijven. Vind dit wel heel kut.. weet ik nog niks De vk had ik heel veel bij Kate dus wel een hele lieve en nuchtere vrouw. Die leefde heel erg met mij mee en vond het zelf ook heel vervelend.
Mag ik ook op de lijst? 14 Jan, ProudMum, 25 jaar, Ronde 5, 2e ronde na MK, 2e kindje Lees wel veel mee hier, maar reageer niet altijd! Is er al echonieuws van Parrdinnetje?????
suzy, jeetje wat een heftig verhaal. Nog gecondoleerd met je schoonmoeder, wat heftig zeg! parr, gatsie die onzekerheid is echt balen meid. Blijf positief. Hoe lang had nu zwanger geweest volgens eigen idee? Sterkte!!! Meiden, ik heb vandaag een licht positieve ovutest. Jippie! wij waren van plan om om de dag te klussen deze maand, maar gister was ik heel laat thuis en manlief lag al te slapen. Nu twijfel ik dus of we het vanavond moeten doen, of wachten tot morgen ivm om de dag: beter kwaliteit . Wat zouden jullie doen?
1 jan. Mlis, ronde 3, 1e kindje 1 jan. Snelly, ronde 1 mk, 3de ronde, 2e kindje 2 jan. Groen2009 2 jan. Soepkip, ronde 2, eerste kindje 3 jan. Mamalicious, ronde 5 3 jan. Nathalie, ronde 2 (1ste ronde bewust niet geklust), 2e kindje 3 jan. Marilou, ronde 9, 1e kindje 5 jan. parr1983, ronde 10, 2e kindje 5 jan. Whitney, ronde 16, 1ste kindje 6 jan. Rianne1984, ronde 1 na MK, 2e kindje 6 jan. Diene, ronde 11, 1e kindje 6 jan. Ukkie2009 ronde 3, 2e kindje 6 jan. Fidel2010, ronde 20, 1e kindje 7 jan. Rittjuh, ronde 2, 1e kindje 7 jan. Jolan25, ronde 1 na mk, 2e kindje 11 jan. Dimmel, ronde 4, 2e kindje 13 jan. Wolfje22, ronde 9, 2e kindje Heb mezelf even op 7 jan gezet, maar kan nog veranderen.
@ Inger: Hoop dat ze iets kunnen vinden met het onderzoek. Is wel fijn om te weten waar het aan ligt en hopelijk kunnen ze het ook verhelpen! @ Fuzz: Heb je alweer een ovutest gedaan? Hoop dattie donkerder is. Lekker klussen met de Kerst @ Rianne: Lees dat je je ei gehad hebt. Genoeg geklust zo te lezen haha. En nu maar wachte. Pfff.. Duurt lang he? @ Snelly: Wat heftig zeg. Sterkte nog met het verlies! @ Parr: Ow nee toch. Het zo toch niet?! Ik duim voor je hoor meid. Succes met de spanning de komende 2 weken @ Jolan: Ik zou vanavond en morgen testen. Het maakt niet uit voor de kwaliteit, alleen voor de kwantiteit begreep ik. Dus of je nou 1x 10 miljoen binnenkrijgt of 2x 5 miljoen. Je kansen spreiden zou ik zeggen De eerste 12u schijnt je ei het meest vruchtbaar te zijn, dus de zaadjes kunnen er maar beter al zijn.
1 jan. Mlis, ronde 3, 1e kindje 1 jan. Snelly, ronde 1 mk, 3de ronde, 2e kindje 2 jan. Groen2009 2 jan. Soepkip, ronde 2, eerste kindje 3 jan. Mamalicious, ronde 5 3 jan. Nathalie, ronde 2 (1ste ronde bewust niet geklust), 2e kindje 3 jan. Marilou, ronde 9, 1e kindje 5 jan. parr1983, ronde 10, 2e kindje 5 jan. Whitney, ronde 16, 1ste kindje 6 jan. Rianne1984, ronde 1 na MK, 2e kindje 6 jan. Diene, ronde 11, 1e kindje 6 jan. Ukkie2009 ronde 3, 2e kindje 6 jan. Fidel2010, ronde 20, 1e kindje 7 jan. Rittjuh, ronde 2, 1e kindje 7 jan. Jolan25, ronde 1 na mk, 2e kindje 8 Jan Minimuis ronde 45 1e kindje 11 jan. Dimmel, ronde 4, 2e kindje 13 jan. Wolfje22, ronde 9, 2e kindje Ik wil hier ook graag mee kletsen heb mezelf in de lijst gezet. Ik zal mezelf een klein beetje voorstellen. Wij zijn sinds 2006 onafgebroken bezig voor een kindje voor die tijd hebben we het ook geprobeerd maar door miskramen een pauze ingelast. Parr ik wil je heel veel sterkte wensen met de zware tijd die voor je ligt. Ik duim dat je volgende echo heel erg goed zal zijn, al snap ik niet dat ze niet even een inwendige heeft gedaan daarop zie je veel meer vooral als je bm gekanteld ligt. snelly gecondoleerd met je schoonmoeder en heel veel sterkte gewenst.
minimuis, welkom en jeetje wat heb jij een ellende meegemaakt rond het zwanger worden zeg. Bah. Ik duim voor je dat het snel raak zal zijn!
Parr: Oh meis wat erg. Die onzekerheid.. weet er helaas alles van! Sterkte tot die tijd! Ga voor je duimen. Nieuwe meiden, welkom! Jolan: Heb je een foto van de test? Wij klussen al een week elke dag.. geen idee of het goed is, maar wil geen kans missen Rittjuh: Ohh ik haat wachten ! Minimuis: Ook al genoeg meegemaakt... wat naar allemaal! Hoop dat het snel raak is!
jolan je test is nog negatief hoor hij moet net zo donker zijn als de controle streep nog heel ff door testen. We hebben inderdaad geen makkelijke weg naar ons wondertje maar we geven het zeker nog niet op. We gaan voor een plakbeeb en ik hoop dat er veel zijn die 2011 positief beginnen