NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Edith en Parr, welkom!!! En dat het voor jullie deze maand raak mag zijn!!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dankjewel Nathalie! maar ik denk het niet :( ben benieuwd wat uit de bloeduitslagen komt.. ergens hoop ik wel iets.. heb ik het te verklaren.. en anders wil ik een plakbeeb! haha
    Vanaaf met hubbie er maar over hebben als we wel of niet naar de gyn willen, keuze was aan ons zei zij

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Kan me voorstellen dat je ergens hoopt dat er wat uit komt...........sterkte iig!!

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Parr: Hoop idd dat ze iets kunnen vinden. Is wel fijn om duidelijkheid te hebben. En wellicht inderdaad eerder naar de gyna. Gaan ze dan onderzoeken doen?

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik heb geen idee. Ligt er denk ik aan wat ze willen doen. Mssn dat ze met een algemene onderzoek doen van bloed en zaad? Maar goed ik heb echt geen idee. Want anderen die ik ken die naar de gyn gaan A hebben nog geen kinderen of B hebben een cyclus/zaad probleem zoals pcos. Ik heb zover ik weet geen problemen met cyclus en ik heb al een kind.
    Ik ben dus in hun ogen gewoon vruchtbaar. Dus naar de gyn vin d ik ook eng en heb drm ook meteen het gevoel een aansteller te zijn vergeleken met de andere meiden in de MMM hier.
    Mssn een topic openen.. maar ben ook bang afgezeikt te worden dan :/

6. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    @ parr waarom zou je afgezeken worden? Ik zeg open gewoon een topic er zijn er vast meer met dezelfde ervaring en misschien heb je daar wat aan.

@ Rittjuh, ik dacht dat mmm ook al stond voor onderzoeken e.d. :) maar blijkt dus niet uit jouw reactie. Ik heb gisteren de verwijzing opgehaald voor een basaal sperma onderzoek en ga morgen het ziekenhuis hier voor bellen. Ik zal mijn onderschrift even veranderen voordat ik mensen voor het hoofd stoot. Wist het niet, sorry!
    Succes met de ovu testen, ik ben er fan van;)

aan alle anderen hoop voor iedereen dat januari een roze maand wordt!!!!!!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @groen29 omdat je bijna altijd van de mensen hebben die iets anders weten te vertellen. En daar zou ik heel verdrietig van worden. Ik ben namelijk helemaal niet zo en heb het beste voor iedereen. Ik zit niet op zulke dingen dan te wachten. Maar ik heb mijn topic geopend. Nu duimen dat ik zulke berichten niet krijg..

Voor wie het wilt lezen/volgen hier is het:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/242766-verwachten.html

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

ik kom me helaas ook aansluiten bij jullie
    nod 13januari...

s6 allemaal

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    aw meissie :( knuffs! en bedankt voor jouw lieve bericht!

10. Zeepaardje

parr; thanks meid!!! enne graag gedaan hoor!!!

zo ff aleve pakken, heb me weer een hoofdpijn

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    pff dat is mij deze ongi bespaard gebleven gelukkig, de hoofdpijn :/

12. Zeepaardje

ik helaas elke ronde extrme hoofd en rug pijn maar ja... gelukkig help aleve altijd wel goed...

zit alleen nog te tweifelen of ik deze ronde monnikspeper ga gebruiken... toen ik het 2 rondes terug gebrobeerd had was cyclus 27 dg... nu 37 dus denk dat ik het morgen maar wel ff ga halen...

wordt alleen zojuist gebeld, krijg er morgen 2 oppaskids bij dus goed druk;)

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ff abbo...

14. Zeepaardje

kun je ons weer volgen;)

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jah wolfje!

Wil wel op de hoogte blijven hahaha, en hoop zelf hier niet te komen..maar ja...wie weet!

wie weet....

16. Zeepaardje

antares; dat hoop ik ook niet meid;) s6

all; ga me bedje opzoeken, manlief is al in dromenland...

tot morgen, al ben ik druk met 2 oppaskids erbij;)

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Dan lijkt het idd te werken. Zou wel fijn zijn ja, want 37 dagen is wel lang natuurlijk (zijn meiden die een nog langere cyclus hebben trouwens). Wanneer in je cyclus gebruik je het? Tot je eisprong?
    Is teunisbloemolie net zoiets? Daar heb ik wel wat over gehoord al.

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Goed dat je toch een topic hebt geopend hoor! Hoop voor je dat er meiden zijn die er wat vanaf weten al. Is wel fijn om er over te praten met anderen denk ik.

19. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Groen29: De MMM is volgens mij al wel een beetje als je onderzoeken krijgt hoor. Maar dat weet ik niet zeker. Sowieso als je onder behandeling komt te staan. Heb daar verder (gelukkig) nog geen ervaring in. Een vriendin van mij krijgt IUI, dus die zit er helaas wel in.

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mag ik me hier (helaas) ook melden? Ben gisteren ongi geworden na maandag een positieve test gehad te hebben (vals dus). Op na de volgende ronde. Ik heb nu een cyclus van 30 dagen gehad dus ga er vanuit dat mn NOD 6 januari is :)

Houden jullie ook een lijst bij met de NOD's van iedereen?

Deel Deze Pagina