hahahhaa.. ik wil ook lekker klussen, maar gewoon doelloos klussen haha ei komt nog lang niet nu... maar gewoon zin in.. wat mis je dan toch die klus week LOL maar moest eerst wachten tot de bmm gesloten is
Woehoe heb vanaf gisteren al n ietsje vruchtbaarslijm!! Dus cyclus hopelijk weer wat korter! Klussen!!!!! Is tot nu toe weer te weinig v gekomen
Parr heel veel sterkte en hopelijk is het snel achter de rug. Heitje jij over op iui het zit jullie ook niet mee he. Jullie zijn ook al een tijdje bezig. Wij hebben nu ook de keus ivf of gewoon door blijven gaan met proberen we weten het nog niet zo mijn vriend moet eerst de info nog door lezen. Aan iedereen fijne kerstdagen
@ Parr, shit zeg, heel veel sterke en een dikke knuffel voor jou. Iedereen hele fijne kerstdagen. Kus Whitney
Ow Parr, wat zwaar zeg.. Je zal idd zelf wel voelen dat het niet goed zit, helaas heb je die ervaring maar al te goed... 'Gelukkig' heb je al een afspraak bij de gyn staan, dat er het één en ander uitgezocht kan worden... Heel veel sterkte!
Parr Ik wil je ff een dikke knuffel geven. Ik hoop voor je dat de gyn de oorzaak kan vinden van die mk. Bij mij is er toen wel wat uitgekomen, dus ik hoop dat jij ook wat duidelijkheid kunt krijgen. veel sterkte
Spannend iris2009! Hier hopelijk over 3 dagen ofzo m'n eisprong dan kunnen we nog n keer klussen. Heb dus wel al vruchtbaarslijm, maar nog geen posi ovutest. Over n uur of twee ff n ovutestje doen. Hopelijk wordt ie vandaag donkerder...
Dames een mega dikke knuffel, ben ontroerd van al de lieve opmerkingen etc!! (((((((hug))))))) @snelly wat kwam bij jou eruit? ik heb ook heb 2x het idee zwanger te zijn geweest maar naar een paar dagen (4a5) verdwenen alle kwaaltjes weer en werd ik netjes ongi op dag30. Dus ik weet alleen zeker van 4 (v)mk's. @iris ik hoop het 2e
@ Lottie: Hoop ook voor jou dattie snel donkerder gaat worden en jullie lekker kunnen klussen met een doel @ Iris: Weet je wanneer je ei is geweest? Dan kan je berekenen of het nog een innesteling kan zijn. Die schijnt 4 tot 10 dagen na je ei te zijn... Hoop dat dat het is meid!
parr; jeej meid vreselijk! dikke digi knuf van mij... hier alles beroerd zoonlief en ik ook.... bah heb lichte spotting, dus hoop op ei.... of juist niet, want klussen wordt niks