Welkom, maar jammer natuurlijk van je onig Welke test had je gedaan? Misschien was je wel zwanger, maar is er bij de innesteling iets verkeerd gegaan. Heb wel eens gelezen dat er maar 1 dingetje niet hoeft te kloppen en dat het vruchtje dan al direct wordt afgestoten. Er is wel een algemene NOD lijst in een ander topic, maar misschien wel leuk en handig om er hier ook eentje aan te maken. Ben nu op werk, dus heb geen tijd. Wellicht vanavond of als iemand anders het wil doen, maar dat natuurlijk ook
balen meid heel veel succes nu in deze ronde weer! nu heb ik a vogel menstruasan gebruikt maar had niet het resultaat wat ik hoopte... dus weer terug naar monnikspeper... gebruik dat idd ergerns halverwege cyclus want kan nooit duidelijk ei ontdekken... volgens mij net zo iets ja aal die bloem olie jah...
Nod lijst: 13 jan. wolfje22. ronde 9, 2de kindje als jullie je nod er bij zetten, kunnen we dit lijstje meenemen als we weer een pagina verder gaan... s6 allemaal
NOD: 2 jan. Groen2009 3 jan. Mamalicious, ronde 5 3 jan. Nathalie, ronde 1 3 jan. Mlis, ronde 3, 1e kindje 3 jan. Marilou, ronde 9 6 jan. Diene, ronde 11 6 jan. Ukkie2009 6 jan. Fidel2010, ronde 20, 1e kindje 7 jan. Rittjuh, ronde 2 13 jan. Wolfje22, ronde 9, 2e kindje zoiets was de bedoeling ??
zo ik meld me dus hier ook weer bij aan.. ohh ik wil een knallend 2011.. dames we gaan ervoor.. ik was eens gaan nadenken en ik vind dat ik wel een heel speciaal verjaardagskado verdien!! als het deze ronde raak is, dan zou ik de 12 wkn echo als kadootje kunnen hebben!! dames succes deze ronde
Ritjuhh.. haha dank je. Ik had de CB+ test gebruikt en die was echt duidelijk maar ik denk toch echt dat hij vals was aangezien HCG niet zo maar uit je urine weg gaat.. meestal wordt het streepje dan lichter.. ach ja.. Op na volgende ronde! Fidel.. succes meid.. Dat zou inderdaad wel heel speciaal zijn! Nod lijst.. perfect! NOD: 2 jan. Groen2009 3 jan. Mamalicious, ronde 5 3 jan. Nathalie, ronde 1 3 jan. Mlis, ronde 3, 1e kindje 3 jan. Marilou, ronde 9 6 jan. Diene, ronde 11 6 jan. Ukkie2009 ronde 3, 2e kindje 6 jan. Fidel2010, ronde 20, 1e kindje 7 jan. Rittjuh, ronde 2 13 jan. Wolfje22, ronde 9, 2e kindje
Ik meld me hier ook ben vanmorgen ongi geworden maar goed misschien zwanger het nieuwe jaar in wie weet! succes allemaal! NOD: 2 jan. Groen2009 3 jan. Mamalicious, ronde 5 3 jan. Nathalie, ronde 1 3 jan. Mlis, ronde 3, 1e kindje 3 jan. Marilou, ronde 9 6 jan. Diene, ronde 11 6 jan. Ukkie2009 ronde 3, 2e kindje 6 jan. Fidel2010, ronde 20, 1e kindje 7 jan. Rittjuh, ronde 2 11 jan. Dimmel, ronde 4, 2e kindje 13 jan. Wolfje22, ronde 9, 2e kindje
NOD: 2 jan. Groen2009 3 jan. Mamalicious, ronde 5 3 jan. Nathalie, ronde 1 3 jan. Mlis, ronde 3, 1e kindje 3 jan. Marilou, ronde 9 6 jan. Diene, ronde 11 6 jan. Ukkie2009 ronde 3, 2e kindje 6 jan. Fidel2010, ronde 20, 1e kindje 7 jan. Rittjuh, ronde 2, 1e kindje 11 jan. Dimmel, ronde 4, 2e kindje 13 jan. Wolfje22, ronde 9, 2e kindje Ja, we moeten het jaar gewoon allemaal beginnen met roze
dimmel meid wat balen zeg!!! s6 fidel; ik duim voor een mooi verjaardagskado voor je!!! op naar een mooi 2011 mensen!!!
ik raak al helemaal in de stemming was de kerstboom aan t optuigen met de kerstcd's erbij.. dan komt het einde van 2010 wel heel dicht bij.. op naar een heel heel heel roze 2011!!
@ Parr Fijn dat je gehoord word door je HA en dat je onderzoeken krijgt en naar de gyn mag. Ik hoop dat alles goed komt. Goed dat je een nieuw topic hebt geopen! Ik hoop dat je daar mensen tegen komt die het zelfde mee maken waarmee je erover kunt praten. @ de rest wat is monnikspeper en dergelijke waar jullie het over hebben? waar is dat goed voor?? @de nieuwe komers, Welkom maar jammer dat jullie ook ongi zijn geworden. We gaan allemaal voor een positieve start van 2011
Ukkie2009 welkom, helaas had je al gezien in de teurtopic. Bij sommige kan de hcg wel vlug de systeem uit zijn. Je weet het nooit. Je test was wel duidelijk, Ik denk dat het idd fout is gegaan en dat je net de laatste piek hebt gehad. Succes deze ronde! Oei nog meer nieuwe welkom en succes!
Iedereen die ook bezig gaat... Succes! Zet hem op! Parr.. ja ik denk het zelf ook omdat hij inderdaad weer te duidelijk was maar ik weet dat er veel meiden zijn die daar anders over denken en vinden dat mensen te snel zeggen dat het een VMK was. Dit is de tweede nu achter elkaar. Ik heb mn HA al gebeld. Als het volgende maand weer zo is dan moet ik langs de gyn, aangezien het dan wel heel apart wordt. Bij Sophie heb ik een KS gehad. Misschien is er daarbij wel iets mis gedaan oid.. ik heb ook nooit meer een controle echo gehad na de KS... dus we wachten het wel even af.
@ukkie2009 de meeste gyns zeggen een streep is een streep. De kans bestaat heel groot dat als je voor NOD test dat het alsnog fout gaat. Heb ik met mijn vorige vmk gehad. Test voor NOD en duidelijke lichte streep. En op NOD was het streep nog lichter en erna omo wit. Toen ik hem op NOD zag wist ik dat het fout was. Ik zie dan mijn 2vmk's als gewoon pech maar geen vlinders. Mijn MA wel. Dus 1 mooie vlinder. Ik ben benieuwd wat de gyn zegt bij ons... is wel 3x achterelkaar fout gegaan en sinds dan niks meer gebeurd..