NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

2. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ja ik ben normaal ook helemaal niet van het vroege testen, maar omdat het me zo leuk lijkt om het voor het nieuwe jaar al te weten snap je? En dan weet ik ook of ik wel of niet een biertje kan drinken!

3. majella

majella Actief lid

4 feb 2009
    155
    0
    0
    Bediende
    Zeeland
    hoi allemaal
    aangezien ik niet weet wanneer mijn nod is in januari zit ik in de topic voor eind januari.
    alleen het is daar zo stil. dus kom ik naar hier.
    moet nu maandag naar de gyn voor controle voor ik weer aan de clomid mag. mijn cyclus is op dit moment al ruim 53 dagen. maar voel me nu toch al paar dagen ziekjes ,zwak en misselijk. pijn in mijn buik. en ik zou zo gaan huilen want voel me echt ROT. normaal voel ik wanneer ik ongi moet worden. misschien zijn het de zenuwen en de drukte van afgelopen dagen. ik word echt gek van me zelf.

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Majella: Knuffel! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt zeg. Is wel erg lang idd die cyclus. Snap best dat je je even helemaal rot voelt.

@ De rest: Ik durf ook niet echt vroeg te testen. Ben toch al niet zo van het drinken, dus neem hooguit een paar slokjes champagne en daar blijft het bij.

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Vroeg testen

als je 4 dagen voor nod test en hij is negatief dan is het niet handig om gewoon te gaan drinken.... Dat ie dan nega is wil niet zeggen dat je niet zwanger bent.
    Ik test zelf ook altijd te vroeg, kan t niet laten helaas!!! Is daar ook n topic voor? Om vroegtesters te helpen;)?

6. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Nee das waar Lottie, ik doe sowieso rustig aan met drank, maar dan zou ik misschien 1 biertje nemen. Maar goed ik wacht eerst maar af, want waarschijnlijk word ik gewoon ongesteld voor vrijdag, verlies al een paar dagen nu oud bloed.

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hahahhaha, een topic om vroegtesters te helpen, die is leuk :D
    Ik ben benieuwd of ik me kan bedwingen...

8. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hai meiden

ik had me hier aangemeld maar verder nog niet echt hier meegepraat
    omdat ik nog niet met me NOD bezig wilde zijn in me hoofd
    nou heb me ei gehad(of beter gezegd heb me ei vandaag) en ja hoor...ben er weer mee bezig:)

heb gisteren nog geklust (me eipijn was vanmorgen/middag) en heb nu nog wat zeurende pijn....ben ik dan nog op tijd als we vanavond klussen??

owja me NOD is van de 14de naar de 12de verschoven

9. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    oeps zie nu dat ik in de verkeerde topic zit hahhaha...moet die van de gehele maand januari hebben:):):):):)

10. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Parr: ben je naast de vitamines de chocola niet vergeten met de boodschappen? :p

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Iris
    verlies je normaal ook zo vroeg al oud bloed?

Jolan
    hihi soort AA maar dan anders:p. Ik kan me nooit bedwingen. Als ik eenmaal n test heb gedaan dan blijf k bezig. Slaat dus nergens op. Heb er nog twee liggen van kv. Hopelijk laat ik ze met rust!!!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lottie, ik hoop niet dat je ze met rust laat :D Ik hoop dat je ze heel hard nodig gaat hebben op je NOD :D

13. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Normaal 2 dagen voor mijn ongesteldheid ja. Maar volgens mij moet ik pas zondag ongesteld worden, maar goed ik weet het niet omdat door de miskraam mijn lichaam nog steeds van slag is volgens mij.. Heb ook vreselijk last van mijn borsten en wat jeuk. Het is gewoon weer afwachten he.. vervelend is dat wachten! Haha.

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jolan
    jaaa das beter! Idd dan wel op nod;)

Iris
    lastig hoor en spannend!

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik heb van DA eigen merk vitB complex. Ze hadden ook een vitB complex sterk potje maar ik heb het bij de gewone gelaten, wil geen OD aan vitamines, dat is ook weer niet goed.. Maar man zij die pillen HUGE! hahaha, zelfs hubbie deed o_O

Nee geen choco mee, wel toastjes :p maar nu je het zegt ga ik mij een cup of hot chocolate with a huge topping of whipped cream maken :D

16. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg

17. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    @ iris,ik duim voor je dat je niet ongi wordt!!

@ Lottie, balen dat het gister niet is gelukt. Hopelijk vandaag wel en is dat nog optijd.

18. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    #678 diene, 29 dec 2010
    Laatst bewerkt: 29 dec 2010
    Oh nog wat symptomen.....tenmiste iets nieuws... Gekke/rare dromen en last van mn kuiten. Iemand dat ooit als symptomen gehad??

En af en toe duizelig en zie soms vlekken...

19. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Spannend,ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Diene: Ik kan je helaas niet helpen, nog geen ervaring mee. Zit ook pas in ronde 2...
    Wat betreft het bloed... Een innesteling kan geloof ik tussen de 4 en 10 dagen na je ei, dus wie weet ;)

Deel Deze Pagina