NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

van kruidvat... eigen merk dus ;)

2. Gerlinda

Iris2009, heb je alleen bruine afscheiding? ik duim voor een innestelling :)

3. Gerlinda

Ik heb nog nooit zo'n vroeg ei gehad als nu, hihi... op dag 10 :$:$ is mijn eisprong geweest (ik ben blij dat ik ovulatietesten heb gebruikt en erbij temperatuur) :D:D

4. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik heb meest bruine troep, denk dat het nog komt van de miskraam en af en toe zit er wat rood bij, maar het blijft weinig en meest oud bloed. Kan zijn dat mijn baarmoeder grote schoonmaak aan het houden is ofzo haha, ik verzin maar weer wat om toch nog een klein beetje hoop te houden :(.
    Had eerlijk gezegd ook liever in de zomer uitgerekend willen zijn, vond dat wel perfect toen Iris in juli geboren werd. Maar het maakt me nu echt geen bal meer uit, als ik maar weer zwanger mag worden en dat het allemaal goed gaat :).

5. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik gebruik trouwens foliumzuur van Evasin ofzo geloof ik.. bevalt me prima!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rittjuh
    Ja, hier op het forum lijken idd veel het wel te hebben. Viel mij ook al op. Maar maak je niet druk...heb ik toen ook gedaan en was echt zonde. Constant broekloeren om te kijken of ik roze zag...ik dacht dus eerst niet dat ik zwanger was. Toen kreeg ik ineens andere symptomen en bleek ik toch zwanger te zijn. En weet dus heel zeker dat ik geen innestellingsbloeding had:)

Kim
    Kruidvat is zeker weten gevoeliger dan dipstick sensitest. Met kruidvat testte ik toen 4 dagen voor nod positief en met sensitest 2 dagen voor nod pas.

Moon
    Heeee! Ik was je kwijt! Ik kreeg een bericht van de moderators dat ik niet over mn bijverdienbaantje mocht vertellen:(. Dus als je nog iets wil weten kan het alleen prive haha. Hier gaat ie wel. Denk gisteren mn ei te hebben gehad. Kom je ook bij het clubje;)? Het gaat om het "proberen" niet te testen:). Haha, ik heb ook 2 x gehad dat ik na het testen ongi werd. 1 x net voor ik ging testen! Zat al op de wc met de test, keek in mn broekje en die was rood. Hoe gaat het verder met je?

7. kim2610

kim2610 Actief lid

7 dec 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    Toch gemakkelijk die ovulatietesten, ik was ook verbaasd dat ik men ei vroeger had dan verwacht, wij klussen nu wel geregeld want vinden het te fijn om niet te doen :) maar ook niet alle dagen hoor haha, ik vind het zelf allemaal geforceerd de moment die testjes positief zijn is het van de moeten, toch anders dan sponaan vrijen met elkaar...ik ga proberen te wachten met testen, maar wss zit ik dinsdagochtend al met een test in mijn handen haha, kzal toch die dipsticks maar even blijven gebruiken denk ik, zwanger is zwanger he :)

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

he meiden, ik lees vanaaf bij vanaf blz 69

Had alleen een vraagje, heb ontzettende witte afscheiding. Echt creamy zegmaar.
    Is dan een ei onderweg? Want die testen van babyboomshop blijven dezelfde streep aangeven, dat vertrouw ik dus niet..
    PARR, Waar zit je! HELP...

9. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Haha ja erg vroeg he.....kon me niet bedwingen. Weet niet hoeveel hcg de test nodig had, was een test van z&k. Heb er ondertusen al 2 gedaan:) Een die 4 dagen voor Nod mag en een die 6 dagen voor Nod mag. Beide nega, maar dat was beide keren meer dan 6 dagen voor me Nod....

Heb vandaag nog steeds wat oud bloed. Als ik ervan uit ga dat het een innestelbloeding is..... is het dan inderdaad nog te vroeg voor testen???? Of moet ik de hoop op geven????

10. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg

11. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg

Rond je ei heb je over het algemeen een doorzichtige afscheiding waar je draadjes van kan trekken.......

12. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Spannend Diene, hoop voor jou ook dat het een innestelingsbloeding is! En testen is nu idd wel erg vroeg, dus dat ze nega zijn zegt niks denk ik. Nog 6 dagen wachten staat er in je banner ;) hihi.

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    #733 Moon77, 30 dec 2010
    Laatst bewerkt: 30 dec 2010
    @Lottie: Ja, vond het al stil op een gegeven moment ;). O, wat stom van die moderators....je zei toch niets verkeerd??
    Met mij gaat het wel. Zit weer op het wachtbankje. Heb op 23 en 24 dec 2 gelijke strepen gehad en op 25 dec 's middags en 's nachts (om 1.00 uur) een knalposi test. Kreeg 25 dec in de loop van de dag ook pijn linksonder, ook 's nachts nog maar toch geklust om 2.30 uur ofzo en 26e nergens last meer van. Ik denk dat mijn ei in de nacht van 25 op 26 dec (of 26e vroeg) gesprongen is. Lopen we nu weer een beetje gelijk...hihi.
    Ik vraag me ook af of we goed geklust hebben ;).
    Hoe is het met jou? Ik zal je vandaag of morgen eens pb-en ;). Moet nu echt gaan douchen :)...hebben vrij en uitgeslapen hihi. Was ook erg laat geworden vannacht :(.

14. kim2610

kim2610 Actief lid

7 dec 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    Ik heb een stomme vraag, hoe doen jullie dat om die banner erop te zetten, ik krijg het niet voor elkaar...

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Bij mij waren de ovutesten nu weer heel anders dan de vorige keer. Ze werden op de 27e al iets donkerder, 28e knalposi, 29 weer iets lichter maar die van smorgens wel nog posi. Vorige keer was andersom. Had ik de ene dag posi en de dag erop knalposi.
    Weet dus niet wanneer mn ei was. Temp is nog laag dus denk dat ie gisteren was. Je temp kan 2 dagen erna stijgen. Hopelijk is mn temp morgen dan hoger. Wat ook gek is, is dat de test nu nog steeds best donker is, normaal is ie heel snel weer licht. Vaag hoor. Maar ja, als mn ei maar wel is gesprongen!! Zitten idd erg dicht bij elkaar nu dan:D.

Wanneer hebben jullie geklust voor en na ei? Hoef je niet te zeggen natuurlijk hoor;).

Wij 19, 22, 25, 27 en 29 dec...SPANNEND!!!

16. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Bij banners je gegevens invullen bij cyclus en dan de code kopieren en plakken in je handtekening (bij gebruikersinstellingen).

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    welkom!!!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wowie!!!!! das korter wachten hoop ik :D

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nee dit kan geen ei zijn maar wel de begin van schat. Bij mij heb ik eerst creamy, dan veel creamy en dan creamy met watery (1 dagje) en dan watery en normaal op ei dag en erna eggwhite, maar dat heb ik niet meer sinds MA. Wel deze maand 1 dag en dat snapte ik niet maar nu wel ;) was zwanger. Je tempte niet he.. nee ik denk geen ei. Heb je normaal wel eggwhite bij ei?

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik slikte foliumzuur van de DA (heb hier alleen een DA) en ben er tevreden mee. Maar sinds gisteren slik ik dus nu die vit B complex waar wij het over hadden.

Gisteren werd het vers bloed oud bloed en vandaag vloei ik minder en is het dk rood/dk oud dus hopelijk loopt het ten einde!

Deel Deze Pagina