Diene ja echt wel. Wil zo graag weten of we kans maken met t aantal keren sex dat we gehad hebben voor ei. Pfffff hihi
hoi ronde 9 voor ons 2e kindje 13 januari zou ik hoop het niet ongestelt moeten worden maar we hopen dat we een super 2011 mee gaan beginnen dus het is afwachten ik wil iedereen een goede jaarwisseling wensen en een liefdevol en vooral een gezond 2011 liefs citta
Je zit toch nou rond je ei of niet? Als jullie goed geklust hebben zou je toch echt kans moeten maken. Ik hoop t voor je!! Vooral lekker blijven klussen hihi
@Rittjuh: goeie vraag, wist ik maar wanneer NOD is! Zwabber beetje heen en weer met cyclus, 28-35...dus we gaan het deze maand maar ruim nemen Maar ik verwacht dus ergens rond de 13e ongeveer... Maargoed, we zijn pas net begonnen na 15 jaar pil dus hoop dat er wat regelmaat in gaat komen. Voelt wel raar om er zo over te praten haha... praat er met niemand over, alleen met mijn vriend, niemand weet dat we 'bezig zijn'! Maar voelt goed!!
Mijn NOD is op 7 januari of op 14 januari, weet het niet precies, mijn cyclus schommelt steeds 1 week. We nemen het met klussen dus maar ruim...haha. Wie weet, had wel al ongesteldheidsbuikpijn en duizelig dus... Wij gaan trouwens voor ons 4e kindje. Succes iedereen en maar hopen op vette positieve testen!
Hoi meld mij ook aan. Was 13 december ongi geworden dus verwacht rond 10 januari 2011 mijn NOD Moet vanaf mijn volgende cyclus gaan temperaturen van de fertiliteitsverpleegkundige.
Hoi, Ik meld mij ook voor de lijst. Ik was 13 december ongesteld, maar had op 28 december mijn eisprong nog niet gehad en verwacht op 10 januari 2011 mijn NOD.
Welkom tjessia! Welkom sonja! ken je fertilityfriend? daar kun je online een account aanmaken en daar je temp bijhouden met andere dingen
@parr1983 nee ken deze site niet, maar gebruik Menstruatiekalender / Vruchtbaarheidskalender / Zwangerschapskalender / Anticonceptiekalender Dit is denk ik hetzelfde maar dan een nederlandse versie. Heb een kaart gekregen van de fertiliteitsverpleegkundige waar ik mijn temp op moet bijhouden, dit doe ik dan vanaf mijn volgende cyclus. Weltrusten en fijne avond!
Welkom nieuwe dames @Loesje: Dat raar gaat wel over Maar weet uit ervaring dat het wel fijn is om hier te kletsen, vooral omdat niemand weet dat je bezig bent. Bij mij weet ook bijna niemand het en maar 1 vriendin die zelf ook bezig is. Het is fijn om met mensen te kunnen praten die zelf ook bezig zijn. Die begrijpen je wat beter Dus klets vooral lekker mee als je je er goed bij voelt!
@ De nieuwe dames: Welkom! Bij ons weten een paar mensen maar dat we bezig zijn. Willen we nog ff zo houden ook. Heb geen zin in die vragen elke keer of het al raak is enzo. Straks duurt het een jaar of langer. Hopen van niet natuurlijk...
Bij ons weet iedereen het nu eigenlijk door de MA begin van het jaar *zucht* haha dus als ik mij een keertje ziek voelt is het gelijk de vraag.. buikgriep of zwangerziek? *zucht* Maar ik doe mijn best het stil te houden tot de echo.. mits mijn buik dat toelaat.. die komt namelijk erg vroeg de hoek om
Kan vervelend worden die vragen...vooral als je al een tijdbezig bent. Wat ik ook moeilijk vind is als mensen vragen "en ben je nog niet bezig voor een kindje" Die mensen weten natuurlijk niet dat we bezig zijn. Maar vind het ook moeilijk worden omdat te zeggen dat we nog niet bezig zijn, vooral omdat het al zo lang duurt. De laatste tijd krijg ik dan echt de neiging om te zeggen dat we al bijna een jaar bezig zijn maar dat het niet lukt. Gaat zo tegen mn gevoel in om dan te "liegen"
is idd lastig! Wat ik voor de kerst meemaakte was dat mijn collega's zagen dat ik plots gesnipperd hadden en ging verhaal halen bij de rest. mngr. Hij deed mysterieus en wou niet veel kwijt (erg erg dom...) dus ging er een roddel om. Kom ik op het werk komen wat close collega's naar mij toe helemaal hoopvol dat ze van die en die had gehoord dat ik zwanger was! Nou daar sta je dan heel erg onzeker omdat je plots achter komt dat je zwanger bent en niet weet of het goed zit. Ik heb dus ontkend. Het duurde ff voordat ik de oorsprong van het geroddel wist en ben toen naar een andere mngr gestapt (ze zeiden eerst dat een andere collega dit zei maar dat was onmogelijk) en meegedeeld dat ik dit niet erg slim vond van de rest. mngr, ook al was hij blij.. beter gewoon kunnen zeggen dat ik ziek was of zo.. Toen ik het wel wist heb ik de mngr gebeld en verteld (ik had snipperdagen opgenomen hiervoor en moest de 2e echo regelen) Ik heb de close collega's toen ook al gezegd dat als ik zeker wist van een zwangerschap dat ik het heus wel zou zeggen. Ik heb een dinnie (ook collega) gesproken vandaag en haar gevraagd om de andere close collega's in te lichten (ze hebben geen hyves).
Oh dat is echt een rot situatie en helemaal niet slim van mngr!!!!! Voor al in jou situatie nou..... ik denk dat ik dan toch echt razend zou worden. Hoop dat hij voortaan wel leert zijn mond te houden. Maar vooral dat je binnen kort zelf iedereen kan zeggen dat je gewoon zwanger bent dat zou het mooiste zijn natuurlijk.
nee idd maar het heeft geen zin om hem te melden.. dat laat ik de andere mngr wel doen.. hij was naar Serious Requests toe en ik heb nu vakantie.. kom ik later mee dan wuift hij het weg omdat hij het al gehoord heeft van de andere mngr.. heb daar ook geen zin in, maak tmij dan boos. Nee ik vertel hem helemaal niks meer *evil smilie* Ik vraag wel eerst de andere mngr of zij niks zal zeggen tegen hem verder.. moet wel een mngr hebben die dingen weet en kan regelen als het moet.
Nee inderdaad hem niks meer zeggen. Hopelijk wordt hij er wel nog op aangesproken! Dat dit niet goed van hem was. En voortaan zeker zaken met de andere mngr regelen, zodat zoiets nooit meer gebeurt. Ik word hier ook boos voor je echt een domme man. Ik evil met je mee
djw ik voel mij zekerder haha, hij geeft dan gauw gevoel dat ik overdrijf of zo... of zoals een andere keer... ik kon hem pa later aanspreken over een geval en hij wuift het weg en ik moet het laten voor wat het was. Dus ik zei heel duidelijk JIJ hebt er nog over kunnen hebben met de andere manager.. IK NIET met jou, nu pas.. en toen dimde hij want ik had gelijk.. ik maal dan dagen over bijvoorbeeld omdat ik het nog niket kwijt ben tootdat ik met hem erover had! pfffff mannen!!!
Ja dat gevoel ik. Zeker moet jij je ding ook kwijt kunnen en het met hem kunnen bespreken. Slecht van hem, zeker als mngr als hij er niet voor opstaat om zaken met zijn medewerkers op te pakken. Het is eerder een teken van zwakte van hem!! En jij staat in je volle recht om hem aan te spreken en je overdrijft niet! Maar ja je hebt gelijk, mannen pfffff kunnen zo vermoeiend zijn