@Soepkip: Hm, jouw jaar begint dus niet zo geweldig Ik lees ook heel veel hier op het forum, reageer idd nog niet zo veel
@ Soepkip: Volgens mij zijn behoorlijk wat mensen hier 'lid' van Lottie dr clubje om niet te gaan testen voor NOD Dus ben benieuwd wie zich toch laat verleiden...
Hey dames, Flink aan het balen hier!!! ben vadaag ongi geworden!!!!! Snap er niks meer van, had zo het gevoel dat het raak kon zijn (meer als ooit) en dan word ik veel te vroeg ongi. Cyclus nu dus maar 25 dagen en al voor de 2de x deze maand ongi!!!!!! Oh ik baaaal zo
Vond het van mezelf al knap dat ik nog geen test had gedaan! Vorige maand had ik na m'n ei zo ongeveer alle symptomen dus toen flink wat getest. Deze maand heb ik dat niet maar weet bijna zeker dat de ongi vandaag komt.. @ Diene: ... ik leef met je mee
ik ga er gewoon heen...ik eis dat ze ons helpen en zo niet neem ik een second opinium...of iets... dit is al de 6e gyn geloof ik die we krijgen... tot nu toe 1 die ons ff geholpen heeft... daarna niks meer...
Sorry maar nog ff verder "zeuren" als t mag..... Nu gaan we al ronde 12 in!!! in januari vorig jaar gestopt met de pil en nu is het eerste jaar dus als bijna rond en nog geen beeb Daarnaast word ik over 7 maanden 30! Ik wilde zo graag een beeb voor ik 30 werd, toen dat er al niet meer in zat had ik het ook ff moeilijk, maar nu vraag ik me af of ik voor mn 30ste wel zwanger ga worden....want ja dat het een jaar zou duren had ik ook niet gehoopt en het zou ook zo nog eens maanden langer kunnen worden.. Ook komt de mmm nu wel steeds dichter bij...natuurlijk wilt niemand in de mmm, maar nu het voor mij ook steeds dichter bij komt heb ik het er wel ff moeilijk mee. Vind het nu wel ff moeilijk om positief te blijven, zit echt ff in een dip ECHT K*T!
Diene, zou het geen innestellingsbloeding kunnen zijn? wanneer was je eisprong? Soepkip, als je de bcc-code in je handtekening plaatst kunnen we je banner zien (nu zien we een hele lange tekst)
Ahh Diene balen zeg! Snap dat je na 12 mnd flink baalt dat je nog niet zwanger bent. Gebruik je ook ovulatietesten zodat je weet wanneer je moet klussen? En om de 2 dagen dan is het beste he, maar dat weet je waarschijnlijk ook wel.. Wat ik altijd doe is na het klussen nog een tijdje blijven liggen met mijn bekken wat omhoog, geen idee of dat geholpen heeft maar goed alle beetjes helpen. Ik hoop voor je dat je wel snel zwanger mag worden!!! @ Soepkip, ongi gevoel heb je ook als je zwanger bent hoor, dus kan nog best!
Das idd vet balen :x Hele korte cyclus ook zeg! Weet je wel zeker dat het een ongi is en geen innesteling ofzo?
diene, ach meis een dikke knuffel voor jou! ik begrijp heel goed dat je even flink baalt...... Weet je wel wanneer je eisprong is geweest? Dikke kus meid!
Snap echt dat je baalt je. Daarvoor zijn we ook hier he, om je frustratie kwijt te kunnen! Hoop zo voor je dat het dan de volgende ronde raak is! Gun het je echt meid!
Hey Diene, ik begrijp het, wij zijn ook al aan ronde 12 ...ben je al eens langs gynea geweest? is het jullie eerste kindje, misschien eens sperma-onderzoek laten doen dan.....je weet immers nooit! groetjes
Ja kort he.....Nee weet toch vrij zeker dat het ongi is. Het is nu echt rood en volgend mij toch echt te veel voor innestelling. Ben het net pas, dus eens kijken hoeveel het nog wordt. Maar ben er vrij zeker vandat het ongi is Ja dat weet ik, heb ovutesten gebruikt. en goed geklust tijdens ei! Dank je wel Dank je wel meiden voor jullie medeleven..kan ik nu wel goed gerbuiken,doet me echt wel goed ((hug's))
19 dec, Cd 14. Mijn ovu test was de 18de positief, dan is je ei toch 24/48u later dus ga uit van de 19de toen had ook steekjes. Nee, ben 1x geweest voor onderzoekje voor baarmoeder kanker omdat het in de familie zit. maar dat was gelukkig bij mij niet het geval. Denk dat het inderdaad wel eens tijd wordt, maar kijk er zo tegenaan. Zijn jullie al voor onderzoeken geweest???
Diene en Lottie: het gaat wel goed met mij. De kans dat ik deze maand zwanger ben is alleen heeeeeeel klein....vanwege een proef-opwerking van mannetjes zwemmertjes mochten we niet klussen en omdat ik een laat ei had, viel de onthouding precies in mn vruchtbare dagen! Voor het laatst geklust 4 dagen voor ei....en 1 dag voor ei maar zonder lozing....dus nu hopen we op sterke voorvochtzaadjes, haha! Diene, ben jij ongi geworden? Je banner staat op dag 1?
ik blijf hier..als ik zo reken komt mijn NOD (als eitje doorgroeit!) op 18 januari ongeveer..... Hoe is het met iedereen...ben al tijdje niet geweest..had niet zo een zin meer hahaha. Alvast iedereen een fijne jaarwisseling!! Groetjes, Miranda