NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik snap precies wat je bedoelt....heel vervelend die vragen....
    Eerst zei ik op heel luchtige toon: 'oh nee hoor, rustig aan'... maar nu doet het me echt pijn van binnen en krijg ik ook de neiging om te zeggen: 'ja als het es mag lukken....het gaat niet altijd zo makkelijk, pats-boem in 1 ronde raak'.
    Soms voel ik de vraag al aankomen en word ik van tevoren al verdrietig...en dan uiteindelijk vragen ze het helemaal niet en denk ik: waar heb ik me nou druk om gemaakt? ;)

2. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Heitje dat is ook balen....ik hoop ook op voorvochtzaadjes voor je en anders hele sterke zaadjes die 4 dagen hebben gewacht :) sterke zaadjes, sterke beeb :) duim voor je!

Ja ongi geworden..... :(

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Was al aan het bedenken of je banner nog wel klopte...
    Heb je wel je eitje gevoeld????

4. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    @ Diene: Ja het is echt oneerlijk, de een wordt zo zwanger... ik gun het je van harte een klein beebje maar ja daar word je niet zwanger van. Je hebt elke maand ook maar 20% kans ofzo, volgende maand weer hetzelfde en wie weet lukt het dan wel!
    Hoop dat je nog wel een gezellige oud en nieuw hebt!

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Erg he...wat denk je van vragen met zo een leuke opmerking erachter aan...

Hier kreeg ik vaak de vraag van niet zo een bekenden (dus die niet op de hoogte waren)

Zo van, willen jullie geen 2de? Zou je niet onderhand eens gaan oefenen dan als je er wel een wilt....en als het niet lukt ik wil ook wel komen helpen hoor (voornmaleijk mannen....lompe boeren)

Maar ik heb altijd vanaf het begin eerlijk geweest, gewoon gezegd...tsjah als de natuur dan beslist om me die wens te geven en te laten houden zou ik reuze blij zijn..maar helaas beslist ze in ons geval wel anders.

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh ik was iets te voorbarig met mn vraag...;)
    Ja inderdaad, geef die gyn van je es een schop onder zn kont want nu duurt het echt te lang en je hebt het volle recht om geholpen te worden!!!

7. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Ja precies, je verwoord het goed. Doet pijn van binnen:)
    Maarja ze weten neit dat we bezig zijn, dus kunnen het ze ook niet echt kwalijk nemen.......

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    :( shit shit shit.....helemaal als je een goed gevoel erover had...

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    naliey, lees nu je berichtje in dat van heitje...

Geef die gyn eens een enorme schop onder zijn kont!

ga op je strepen staan meis....

zeg gewoon zo lukt het niet...cyclus is een puinhoop en met clomid hadden we goede resultaten...geef me dat recept voor 6 maanden eens!!

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    tjeeeezus wat een lompe opmerking...'als het niet lukt wil ik wel ff komen helpen' :$
    Dan zou je diegene toch zo een hoek willen verkopen! :p

Goed dat je eerlijk kan zijn...
    Ik heb zelf niet zo'n zin in die blikken van: 'kijk, bij haar lukt het niet'
    (of het zit in mn hoofd en mensen denken misschien niet zo...of tenminste niet alle mensen..maar toch bezorgt dat me een rotgevoel)

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dat is waar...ze staan er niet bij stil en het gaat ook niet expres...maar toch...als je een beetje logisch nadenkt...?? Mensen zijn gewoon té nieuwsgierig!

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nou, ik ga maar even aan de schoonmaak hier....
    Vanavond gezellig oud&nieuw vieren met onze vriendengroep.... en ik doe een heeeeeeeel mooi zwierig paars jurkje aan, heb er helemaal zin in om die te showen, haha! (vrouwen....)

Iedereen een fijne jaarwisseling!

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heitje heb je gelijk in...snap wel redenatie dat je denkt dat iedereen zo naar je kijkt.

heb ik ook wel hoor...en dan zie je ze denken als het over kids enz gaat...kan ik dat wel zeggen en dat en dat..

Heb dan zoiets van...ben niet van suiker, als ik ergens niet tegen kan zeg ik dat...dus jij mag ook alles tegen mij zeggen. (ben zo wel vrienden kwijt geraakt in het begin hoor...maar die er nu zijn zijn veel fijner en betere vrienden als al die andere ervoor!!)

En ja ze denken niet echt dat je zielig bent, ze hebben gewoon hoe zeg je dat netjes en niet te zielig hahaha, geen medelijden..maar meer respect voor je eigenlijk.

En als ze het weten ,zul je meer vragen krijgen natuurlijk van en hoe is het nu en waar sta je enz....en dan is het wel fijn om dat te mogen zeggen ipv ja we zijn nog niet bezig enz.....(liegen terwijl je er zo mee zit...)

14. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Naliey indedaad, laat de gyn maar weten dat hij jullie echt moet gaan helpen. Je gaat er niet voor niks heen! SChop m maar flink onder zijn kont!

Antares dat is inderdaad een domme opmerking.
    Mijn moeder komt soms met van die opmerkingen..."zal ik jullie eens een tekening maken hoe het moet" Ze weet dat we al een tijd bezig zijn en ik heb haar laten weten dat dit niet echt leuk is!

Heitje veel plezier vanavond en show ze in dat mooie jurkje!!!

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heit veel plezier in je jurk!! en gaaaan met de banaan....laat ze maar zijn waar alle kilo;'s naartoe zijn gegaan! (WEG!!!!!)

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ghehehe precies!!!
    -11 kilo, byebye!!! :D:D:D:D

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Iedereen alvast een goede jaarwisseling :D En dat 2011 maar ons jaar mag gaan worden!

18. mlis

mlis Niet meer actief

hoi dames, hoe is het hier..ik ben al een tijdje niet geweest computer is een week stuk geweest.. nou mijn nod zou begin jan zijn maar bnen bang dat het later word.. ik had mijn ei niet echt kunnen vinden dus dacht dat ik hem gemist had.. had toen een paar dagen niet meer getest wel geklust..toen dacht ik maandag 27 dec laat ik nog eens een testje er tegen aan gooien wat bleek teststreep was bijna net zo donker als de controlestreep dus mijn ei was erg laat..dinsdagavond ook een hele felle steek gehad en woensdag knallende koppijn zo erg dat ik er misselijk van werd, ik denk dus ook dat mijn nod later is.. ik hoop dat ik zwanger het jaar in mag gaan en jullie allemaal ook niet meer lang hoeven te wachten... ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar..

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Dus je hebt een korte lf? Dat zou ik wel aangeven in je bezoek aan de ha.

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    @ Adora. Banner is gelukt:D

@ Diene. Kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt.. Hoe gaat je vriend hiermee om?
    ......(slechte humor heeft je moeder:()

Deel Deze Pagina