Hihi klopt, ik was eerst Truus! Heb een andere naam! Sensitest ken ik niet, deze ronde met babyboomshop getest.had 6 testen voor alleen de verzendkosten en heb mn ei ermee gevonden. Staat een link bij Gratis en Aanbiedingen!
Helaas gisteravond negatieve test, dus ik hoop dat ik nu toch een keer snel goed ongi wordt en dan weer verder. Ik wilde het gewoon weten voor het nieuwe jaar begon.. Ik heb dat er nog wel veel zwangeren volgen!
Ik heb sensitest, zwanger en kids en matcare gebruikt sensitest vond ik tegenvallen omdat deze nooit een knaltest heeft gegeven (controllestreep blijft bij positief altijd iets donkerder dan teststreep) terwijl matcare en zwanger en kids de teststreep zelfs donkerder hebben dan de controllestreep
Proud, jammer dat je avond niet zo leuk was. Iris, jammer dat het nega was. hopelijk volgende maand niet! Hier zo ook even eeen verplicht nieuwjaars rondje Groetjes
Jij ook de beste wensen meid! Maar niet leuk om te lezen dat je geen leuk begin van het jaar hebt gehad...
Ovu-testen: ik zou ook voor de Matcare gaan, die gaven bij mij altijd duidelijke strepen en sensi-test bleef vager.... Iris: oh balen meid van je nega test Nog geen posi-testers dus op deze 1 jan?????? Jammer!! Ja hier ook een 'nieuwjaarsrondje' doen, even langs ouders en schoonouders...
Hey Meiden. Ik meld mij ook weer hier, ik denk rond de 15e ongeveer mijn NOD te hebben. Geen idee wanneer mijn ei is ,doe geen testen deze maand. maar afgaand op de laatste rondes kom ik hier op uit., Ik hoop dat 2011 voor iedereen een heel vruchtbaar jaar mag zijn en dat we allemaal snel posititef mogen testen. Sensitest, hier wel ervaring mee en was er wel tevreden over. Maar zelf vind ik de zwanger en kids beter...
Shit balen Soepkip Alleen Iris heeft getest maar is nega helaas... Dus nog geen roze nieuws!! Wie gaat de eerste zijn van het nieuwe jaar????????????? Lara: hey jij ook hier?
Hey meiden!! Happy new year!!!! Hopelijk wordt dit een roze (en blijvend dan ook!!) jaar voor ons allemaal!!!! sjips zie al 2 ongi banners knuffs!!
Heb een goede jaarwisseling gehad. Het was heel gezellig in de buurt en lagen er uiteindelijk om 4u in, daarom maar ff lekker uitgeslapen vandaag. Heb jij het ook leuk gehad ondanks dat je vandaag moest werken?
@ ProudMum: Jammer dat het tegenviel afgelopen avond Heb je vandaag nog kunnen klussen? @ Iris: Balen van de nega test meid. Hoop dat je ongi snel doorzet of dat je nog te vroeg was met testen. @ Soepkip: Vet balen van je ongi! Hopelijk mag het de volgende ronde voor jullie raak zijn... Denk dat het hier ook over is... Heb sinds net ongi pijn De vorige keer betekende dat ook dat het binnen een paar dagen doorbrak.. En verder wil ik iedereen nog even een heel goed en vruchtbaar 2011 toewensen
ik weet het... ik loop al 2 jaar bij de gyn... 1 jaar zelf geprobeerd... maar de gyn wil niks doen...dat is het probleem...
Allemaal een gezond en vruchtbaar 2011 gewenst namens mij. Voor de dames die ongi zijn geworden,dikke knuf. Hopelijk is het volgende maand goed raak. Hier nog steeds maar bruine afscheiding en echt erg weinig, al 4 dagen nu in hele kleine beetjes,en steekjes in mijn eierstokken. Ook flink blauwe gezwollen borsten(aders maken het blauw)en voel me verward en ben snel moe enzo,en wat sneller aangebrand volgens mijn vriend . Weet niet hoelang een innestelingsbloeding kan duren? Ik moet over 7 a 8 dagen ongi worden. Heb het bij mijn eerste ook gehad maar wist toen niet dat ik zwanger was,daar kwam ik 3,5 maand later pas achter die eerste 3,5 maand had ik gewoon kleine beetjes oudbloed verlies waardoor ik dacht ongi te zijn. Ik mag 8 of 9 januari testen,ben zo benieuwd. Ik duim heel veel voor de meiden die nu ongi zijn geworden dat het volgende maand echt raak geschoten is en zwanger worden/zijn. fijne avond.
Hey Dames, Als eerste allemaal een heel vruchtbaar jaar gewenst. Dat het bij iedereen dit jaar maar gewoon eens raak moet zijn. mijn avond was erg gezellig, vandaag de rondes familie al gehad, dat is wel fijn, hebben we morgen echt vrij Was veel geschreven dus net eerst eens allemaal bij gelezen. Soepkip, echt balen dat je ongi bent geworden. Iris balen van je negatieve test. Hier nog steeds af en toe flinke buikpijn. Denk ook nog steeds dat ik ongi ga worden, voel het gewoon. Ga ook mega vaak naar toilet om te kijken, elke keer denk ik dat ik wat voel en dan loop ik weer, om gek van te worden en dan maar proberen om er niet aan te denken hahaha. nog 4 dagen wachten en dan zou ik mogen testen, ben benieuwd of ik dat doe, wil geen negatieve test meer zien, geef me dan maar gewon de ongi Knuf voor iedereen