NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassefras26

sassefras26 Actief lid

12 nov 2010
    150
    1
    0
    Ik ben nog wachtend op opoe,
    Maar nog niks te bekennen. Ik hoop natuurlijk dat ik binnen kort een roze streep heb , maar kan ook zijn dat ik opeens een lange cyclus heb deze maand.
    want dat hoor je ook wel eens!
    Heb al 2 maal getest , helaas beide negetief.
    Nu maar duimen duimen duimen.

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    @ Whitney: Ik denk dat je beter 100 x per dag naar de w.c. kan lopen dan dat je een test doet. Afgelopen maand heb ik het ook niet gedaan, vorige maand wel een aantal (ook voor NOD). Afwachten bevalt me toch beter.. je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden:(

@Sassefras: Spannend hoor! Voel je nog geen ongesteldheid opkomen?

Heb meteen maar even ovutesten besteld via zwanger en kids, ben benieuwd wanneer mijn ei is.. Ik vind mijn cyclus namelijk wel erg kort, 26 of 27 dagen.

3. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg

Ja dat vind ik ook
    Dus gaan we maar weer naar de wc....

4. sassefras26

sassefras26 Actief lid

12 nov 2010
    150
    1
    0
    Nee voel me anders als normaal, voel wel steeds steken in me onderbuik. en af en toe voelt het als kleine korte prikjes en een zenuwachtig gevoel.en net boven me venus heuvel voelt het heel hard.
    heb al een week erg last met lopen in mijn rechter lies, zere borsten, en vreselijke hoofdpijn.
    normaal als ik ongesteld word voel ik echt kramp in me onderbuik. en pijn in me rug, maar nooit last van me tepels/borsten of hoofdpijn.
    Dus hoop natuurlijk dat het raak is.

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Sterkte meis!:p

6. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    2 jaar geleden vroeg ik aan me ha of hij me door wilde sturen naar de gyn omdat we al een jaar bezig waren...
    hij vond ons te jong en ik heb letterlijk moeten smeken...
    uiteindelijk werden we doorgestuurd en kregen we een gyn die ons ook te jong vond (ik ben nu 23.5)...dus om een andere gyn gevraagd...
    na een aantal andere gyn's te hebben gekregen die ons steeds een half jaar zelf lieten proberen voor ze een volgend onderzoek deden kregen we een gyn die mij clomid gaf...(we weten nu eindelijk wat er aan de hand is)...
    de clomid deed zijn werk wel maar ik raakte niet zwanger..
    toen zijn we een half jaartje rustig aan gaan doen...wel klussen maar dan niet specifiek op DE dagen...
    afgelopen April raakte ik zwanger en met de 9 weken ging het helaas mis...
    weer een afspraak gemaakt bij een gyn (was weer een andere) en die zei..je bent zonder hulp zwanger geraakt dus probeer het maar weer een half jaartje zelf...
    ik heb haast geen eisprong en het blijft dus de vraag wanneer die komt...
    daar moeten ze dus bij helpen maar tot nu toe hebben ze weinig geholpen...

(sorry als ik sjagie overkom maar is niet zo bedoelt...ik voel me niet zo lekker)

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    In het boek dat ik heb staat dat het 2 of 3 dagen kan duren. Dat heb ik geloof ik ook al op internet ergens gelezen. Hoop zo voor je dat dat het is! Zou een goed begin zijn van het jaar :D

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Whitney: Hopelijk blijft je ongi weg en kun je gewoon posi testen volgende week :D

9. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Hier positief getest. NOD is 2-1-2011

Ik duim zo voor jullie... (duim duim duim)

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nailey knuffs!! wnr ga je erheen??

Starlady gefelciteerd!!! ik duim op een bison beeb!!!

hier geen (schoonmaak)ongi meer en heb die ovu testen van babyboom binnen. Heb op eentje geplast omdat ik nergens in de buurt van mijn ei bent en zo kan ik zien hoe hij aanslaat (matcare altijd lichte streep buiten eisprong) maar wou ook kijken of er hcg in mijn plas was. Had een lichte streep :) me happy!

11. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    sassefras26 en Biancamv2: spannend, hopelijk is het raak!

Naliey wat een verhaal zeg. Dat kan toch niet ,ze moeten je gewoon helpen ongeacht je leeftijd. Een kennis van mij is 22 en zit al zeker ruim een jaar in de mmm, die helpen ze ook gewoon.
    Zeker als ze weten wat er mis is, moeten ze jou toch helpen. Je moet gewoon op de stepen gaan staan en eisen dat ze helpen! en dat je al lang genoeg hebt geprobeert zonder hulp.
    Ik vind het echt een vervelende situatie voor je en hoop echt dat je snel goede hulp krijgt en zwanger wordt!!!

Starlady gefeliciteerd!!!!!!!!!! duim ook voor een plak beeb voor jou! Duim duim duim :)

Whitney voor jou duim ik ook!!

Parr op naar een eitje!!!

12. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    O meiden, das idd heel veel om bij te lezen! Lig nu lekker met de voetjes omhoog op de bank! Druk dagje gehad maar ons meisje is heeeeeeeeeeeeeeeeel erg verwend! ;)

Alles doet me zeer, buikkrampjes en last van m'n onderrug, dat kan 2 dingen betekenen.. Hoop dat t t goede is..

Hoest met jullie allemaal? Al meiden die positief getest hebben?

@ Rittjuh, ik duim voor je dat t een innesteling is!

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Gefeliciteerd meis! Geniet ervan.. x

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Had vandaag op internet gelezen dat deze testen niet betrouwbaar zijn.. wil je niet ontmoedigen:( Heb vandaag de testen van zwanger & Kids besteld.. ben benieuwd..

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    weet ik nog niet...ik moet nog bellen voor een afspraak

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ja het is echt niet normaal meer...
    me vriend wil hierdoor niet eens meer daarheen...
    maar goed de gyn krijgt het bij de volgende afspraak zeker te horen...
    ze weten wat er aan de hand is...ze weten dat Clomid aansloeg (alleen ik was niet zwanger geraakt) dan moeten ze idd gewoon helpen...

17. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63

Afwachten dus.. iets waarin ik tegenwoordig steeds beter begin te worden;) Hoe gaat het met jou? Lijkt me behoorlijk frustererend om al een tijd bezig te zijn :x

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    met mij gaat het goed...
    met zwanger worden niet...maar dat had je al begrepen...
    mijn geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld en ik word dus ook steeds ongeduldiger...
    hopelijk is 2011 ons jaar...en voor vele andere natuurlijk ook...

hoe is het met jou??

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Starlady gefeliciteerd !!!
    Verder nog iemand getest?

Ik zit alweer op mijn werk :(
    Gister toch een testje gewaagd, kon weer niet wachten. Natuurlijk negatief !

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik heb er toch echt mn ei mee gevonden, eerst llichte streepjes en op oudjaardag een superknaller waarvan de kleur 3x zo donker was als de controle streep

Deel Deze Pagina