Hey hey, Mijn NOD is 13 of 14 januari (verjaardag van mn zoontje haha)... en we zijn op dit moment in ronde 2 voor een 2e. Eerste heeft in totaal 3 jaar, 1 maand en 4 dagen geduurd tussen stoppen pil en de geboorte van onze zoon in. We hebben 2 miskramen gehad en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap... Verder zullen een aantal mij vast nog wel kennen... Ben ook een actieve pendelaar, maar een tijdje enkel actief geweest op een forum, weet iemand een goed pendelforum, waardoor ik weer meer actief wordt online (doe nu enkel prive nl). Greetzzz
@ Starlady, Proficiat echt super, we duimen voor een plakbeeb @ Rittjuh ik hoop ook echt dat mijn ongi weg blijft @ Sassefras, das balen man, een dikke knuf @ Parr, ik duim voor je eisprong Knuf
Ik kan me voorstellen dat het je vriend tegen gaat zitten. Is ook ontmoedigend als het zo gaat. Ik hoop echt dat ze jullie snel zullen helpen. Wanneer heb de volgende afspraak? Ik zal voor je duimen. ongi dames balen zeg....duim duim duim voor een vruchtbare volgende ronde!! Parr ik duim voor een ei voor jou!
@ Starlady, gefeliciteerd!!!!!! Pffff morgen zaadonderzoek, zie er tegen op wat als het nou niet goed blijkt te zijn... wat de uitslag ook zal zijn de onderzoeken beginnen nu toch echt Ik ben vandaag niet ongesteld geworden dus officieel 1 dag overtijd. Heb geen goedkope testen in huis dus ga die morgen kopen en dan dinsdag testen. als ik dan natuurlijk nog niet ongesteld ben geworden...... Nu lekker naar bed met een boek want morgen dus vroeg op voor bovenstaande en pas rond 2330 thuis ivm tot laat werken, dus nu lekker voorslapen
@ Starlady: Gefeliciteerd! Wat een supernieuws zeg! @ Rianne: Ik duim voor je dat je over een paar daagjes een knalpositieve test hebt! @ Rittjuh: Ik zit nog in jouw ontkenningsfase, ik blijf ook duimen totdat je een positieve test hebt!
Joh, dan ben ik even 2 dagen niet aanwezig, kan ik weer flink wat pagina's bijlezen! Maar goed, ik kwam een positieve test tegen van Starlady!!! Jeuj! Gefeliciteerd! Dit vreugdedansje (je ziet het niet, maar ik draai een rondje met mijn armen in de lucht) is voor jou! Ik wens je een plakbeebje!!! @ de ongestelde dames: domper... Volgende ronde weer nieuwe kansen... dikke knuf voor jullie! @ de dames op het bankie: Hoe voelen we ons? Ik heb vandaag (6 dpo) heel lichtroze verlies, flink wat steken in mijn onderbuik, die staat echt strak (lees: opgeblazen gevoel), beetje-pijnlijke-maar-nog-vol-te-houden-borsten, hoofdpijn (das iets nieuws voor mij, heb noooooit hoofdpijn), mijn kuiten/schenen zijn wat gevoelig (en dat zonder sporten), maar goed, ik heb ook gewoon een raar lijf dat gewoon zo'n beetje zijn eigen plan trekt...:S We hopen er maar het beste van Dikke knuf, Fuzz
dank je wel... een medium vertelde me gister dat ze te zien krijgt dat ik dit jaar nog zwanger raak van een meisje dus ik ben benieuwd...
@ groen29: heb een beetje gemist wat er ter sprake is gekomen de afgelopen dagen maar lees het bericht hierboven en wil je bij deze ff een dikke knuf geven!
@Naliey, wat een naar verhaal waar jij midden inzit. Hoop dat dit jaar alles goed komt en jullie gewoon geholpen worden. Ik wens je eind 2011 met een mooie baby in je armen ! @Soepkip en Suzy bedankt! het was wel een heisa moest ons eerst allebei inschrijven in het ziekenhuis. Vervolgens zat het sperma niet in het juiste potje en heeft de huisarts geen aanvraagformulier erbij gedaan dus ze wist ook niet precies wat ze allemaal moet testen.... Ik hoop dat ik morgen even naar de huisarts kan bellen voor de uitslag.
@groen jeetje lekker dus....gaan ze nu gewoon maar alles testen dan?! Hopelijk hoor je er snel iets over en kunnen jullie met een plan 2011 in!! Hier nog steeds ziekerig....heb ik vakantie ben ik ziek zucht....