ik heb meegelezen, maar niet gereageerd de afgelopen dagen. naliey, je kan zowiezo ook je ochtendurine bewaren hoor. Als je met mvm meedoet, moet je atlijd je ochtendurine opvangen en dan doen ze daarmee een test, dus het kan. Ook als je naar de vk gaat moet je je ochtendurine opvangen en meenemen (ook al is het savonds) Maar een indrooglijntje na een paar minuten kan niet.... dan is de test nog helemaal nat. Dus ik heb goede hoop voor je!!!
ja dat is waar... ik heb nu nieuwe opgevangen en daarbij heb ik een heel licht streepje... te licht voor een foto... over een paar dagen maar weer testen... als het nog te lang duurt voor ik zekerheid heb bel ik de gyn...
Ow meid! Ik hoop het zo voor jullie Heb je ook al dat gedoe niet bij de gyn! Mijn duimen draaien overuren voor je tot je duidelijkheid hebt
Naliey: OOOOO wat spannend ik hoop dat het streepje over een paar dagen duidelijker wordt. Vandaag weer getest omdat ik wil gaan lijnen en ik dacht toch nog even voor de zekerheid dat ik niet zw ben. Maar nog steeds omo wit. Ook getempt om 05.30 die was 37 dus dat is nog hoog voor zo vroeg op de dag normaal 36.6. Dus ik heb een late eisprong gehad of toch nog een late innesteling nou ik denk de eerste.
Nailey, spannend... als het lijntje binnen de tijd kwam en rose (of blauw, ligt aan de test) is, dan zeg ik zwanger!!!!!!!!!
als het toch nega is dan mag het nu wel he wil ik ook...als t nega is wil ik NU ongi zijn...en dan weer snel er vanaf zijn zodat we weer kunnen klussen lolz
heb er net een predictor vroegezwangerschapstest tegenaan gegooit,helaas negatief,maar moet ook pas over 5 dagen ongi worden natuurlijk dus morgen of overmorgen maar weer proberen,heb het net iets te vroeg gedaan. groetjes Bianca
Hey ladies allereerst nog een Happy new year! (en een vruchtbaar nieuwjaar) hihi .. mijn nod is vandaag.. teminste mijn eerste dag van laatste ongi was 6 december.. precies 4 weken terug dus.. spannend!!!