kwil me graag toevoegen bij jullie (als dat mag ) ik heb as zaterdag mijn NOD.. ik ben nu zo'n 3 maanden bezig voor een tweede kindje. Jill is vorige week 2 geworden en het kriebelt hier heel erg. de hele omgeving is zwanger of heeft net een baby wordt er helemaal gek van. ik kan er zelfs al niet meer tegen als mijn vriendin verteld dat ze zwanger is... (erg he?!) nu weer iemand van de ouwe pufclub die in juli een kleintje verwacht... o man ik wil ook. bij Jill was het de eerste ronde meteen raak dus stiekem verwachtte ik dit nu ook. wat dus niet zo is. dat was echt puur geluk hebben en had het toen ook nog niet verwacht aangezien het gemiddeld een jaar duurt. ik heb het deze keer 'los' gelaten en verwacht er gewoon niet zoveel van. hebben jullie ovutesten gedaan? deze heb ik dus nog nooit gedaan maar wil het , als het na deze ronde nog niet raak is, eens gaan proberen. ik voel soms mijn eisprong, tenminste dat denk ik dan. pijn duidelijk aan 1 kant in mijn buik duurt ongeveer een dag en daarna heb ik witte afscheiding. deze was nu vorige week dinsdag wat volgens mijn berekening helemaal niet kan want dat is dan dag 17 in de cyclus van 28 dagen... ik wacht wel af. groetjes Monique
mamavanjill, welkom. Dat kriebelen herken ik. hier is ook iedereen in mn omgeving zwanger..... Waarom zou dat niet kunnen kloppen: dag 17 van je cyclus? Het is niet zo dat je ei perse op dag 14 is he. Dat verschilt bij iedereen. Bij mij is de tijd tussen ei en ongi 10/11 dagen.
Wauw!! Rianne, dat is echt een mooi licht roze streepje en positief zeker binnen 5 minuten Gefeliciteerd meid Is dit gewoon de goedkope kruidvat test? En hoeveel dagen van je nod zit je? Ik moet nog 5 dagen voor mijn nod maar de predictor vroege zwangerschapstest was negatief,was denk ik toch iets te vroeg met testen denk ik. Ik ga morgen die van de kruidvat halen,kijken of die het goed aangeven. Ik duim nog steeds hard voor alle dames dat het maar gauw raak mag zijn groetjes Bianca
Bedankt allemaal! Hoop voor jullie ook snel op een mooie test! Mijn nod is 6 januari. Dit is een kruidvat 2v5 test. Ik had het ook met een dipstick van Sensitest gedaan maar die streep zie je bijna niet.
@ All: Ik ben heerlijk uiteten geweest, en heb net getest, maar helaas er is geen streepje te bekennen...
ooh dames het spijt me.. ik heb migraine dus ik stop met bijlezen en hoop dat ik niks gemist hebt verder? anders moet je ff zeggen!! dan del ik knuffels of hoeratjes uit!!! heb alleen pm in huis, net 2 genomen. ben licht misselijk en zelfs kiezen boven doen zeer van hopelijk zet het niet door
Ik ben een tijd je afwezig geweest....nu weer aardig bijgelezen. Gefeliciteerd dames!! Dat jullie maar mogen genieten van deze mooie tijd. Ik ben helaas al ongi gworden. Op naar de volgende ronde! Liefs
Ik ben er ook weer bij deze maand.. Maar denk dat ik gewoon ongi wordt... heb een zieke vent thuis, en mijn eisprong was psies het oudejaarsweekend... Sinds toen is hij ziek..
Thnx meiden. Ik vlieg straks nog even gauw naar de KV voor een test. Dan geloof ik het pas echt Maar zal toch een dubbel gevoel hebben tot die 1e echo