@ Nathlie, dat is balen , volgende ronde is raak! Dikke knuf @ Maayke, ook voor jou erg balen Op naar de volgende ronde, dat wordt hem gewoon. Knuf
balen voor je Nathalie ik wil ook ovu testen gaan proberen de volgende ronde. Welke moet je hebben en hoe werkt het? Liefs Inger
Ik ben benieuwd Groen, spannend. Even een vraag hoe heb jij je kaartje onderaan zo gemaakt? Bij jou staat dat je nu 4 dagen overtijd bent. Ik heb er 1 die gaat weer van vooraf aan beginnen, maar ben ook nog niet ongi geworden. Vind het wel leuk als je dat bij mij ook kan zien hoe lang ik overtijd ben.
@ Rittjuh: denk dat m'n ongi vandaag komt! Dus ik kom gezellig bij je in het februari NOD forum! @ Suuzie, naamgenoot! Hoop dat t bij jou beter gaat! Heb je al getest? Dames, ik blijf jullie volgen en voor de nog niet genaderde NOD dames duimen, ik geef alle dames die ongi zijn geworden een hele dikke knuff en alle zwangere dames een hoera! Geniet ervan!
Ook ik heb het gevoel dat mijn ongi er aan komt heb nu ineens last van veel afscheiding,dus zal wel een voorbode zijn van ongi worden Vanmorgen weer testje gedaan ook die is hagelwit Zaterdag is mijn nod,maar denk dat het morgen al doorbreekt. Ik wacht zeker tot zaterdag af tot ik weer gaat testen. Voor de weer nieuwere zwangeren die erbij zijn gekomen: Proficiat, voor de ongi geworden meiden,kop op,op naar de volgende klusronde,dikke knuf voor jullie. groetjes Bianca
@ Inger en nathalie: Ik had sensitest maar die van matcare en zwanger en kids (geloof ik) schijnen beter te zijn. Ik zou gewoon de dipsticks kopen die zijn goedkoper. Op de verpakking staat wanneer je moet beginnen met testen. Steeds rond hetzelfde tijdstip. Als je een positieve test heb lekker klussen de 3 dagen erna. Ik heb zelf anderhalve week achter elkaar geklust haha, wilde geen kans missen!
Idd, volgens mij liepen we vorige keer ook bijna gelijk Ik hoop dat ik nog zwanger raak deze maand, dan kan ik de afspraak bij de gyno misschien nog afzeggen. Maar zoniet dan hoop ik idd dat ze me kunnen helpen zodat het snel wel raak is...
Nathalie jammer! hier nog geen ongi te bekennen.. vanavond ga ik testen... spannend heb bijna geen klachten.. beetje gevoelige tepels / meer moedervlekjes en een opgezet buikje
nathalie en maayke balen van die ongi!!! Duim voor jullie dat de volgende ronde raak mag zijn. Kim spannend een tweeling haha dubbel geluk!
@ Zwangere dames gefeliciteerd!!! Super @ ongimeiden, balen zeg, maar inderdaad nieuwe ronden nieuwe kansen @ hier, nog niets te bekennen, klachtjes zijn eigenlijk ook weg aan het trekken, dus ga er iets minder in geloven, maar we zullen het zien, is ook pas ronde 1. Maar vorige keer was het toen ook gelukt, dus we zullen zien. We wachten rustig verder op het houten bankje. Ga misschien zondag testen of ik wacht netjes tot dinsdag
@ De meiden die ongi zijn geworden, balen Op naar de volgende ronde zullen we maar zeggen! @ De testers: Spannend!!! Hopelijk snel een mooie test! @ De rest: Succes met wachten
bah, net negatief getest dus weer op de wachtbank alleen nu op de ongi. Dadelijk naar de huisarts, kijken of ze de uitslag al hebben, super spannend.
Spannend groen! hopelijk ben je toch zwanger ik ga idd maar morgen vroeg testen, meer kans met ochtend urine thnx .. wel spannend hoor bij elk krampje denk ik shiiit ongi.. maar toch nog niks hihi
Jemig is het weer nationale ongi-dag ofzo? Hier ook ongi.... op naar een volgende ronde... Alle meiden hier: heel veel succes en vanaf nu allemaal op roze hoor!