Ik zie een licht streepje,maar meer ook niet... Hoop dat het raak is voor je! Wij zitten nu op de wachtbank,positieve ovutesten gehad en flink geklust dus nu afwachten tot volgende week... Spannend hoor!
Ik heb er net nog een gedaan, weer hetzelfde streepje. Kan het bijna niet geloven! Zou het dan eindelijk zo ver zijn ..?
Ik zie inderdaad ook een licht streepje, alvast voorzichtig gefeliciteerd. Ik ben sinds gisteren ongi geworden.. dit is de eerste echte na het stoppen met de pil. Op dag 26 ongi geworden. ben benieuwd hoelang de volgende cyclus zou duren.
Ziet er wel hoopvol uit meid voor 4 dagen voor nod heb je een mooie streep Ik zou de indicator van clearblue halen, daar kun je ook al 4 dagen voor nod mee testen 8)
dankjewel allemaal! vanavond gaat vriendlief even een clearblue voor me halen haha. kan nu het huis niet uit, zit met een ziek jongetje hier
Digitale testen van clearblue: Clearblue met indicator meet vanaf 25 HCG (vanaf 4 dagen voor nod) Clearblue zonder indicator meet vanaf 50 HCG (op nod) Let op dat hij niet de verkeerde meeneemt dan zou je onterecht negatief testen Wat erg dat je kleine mannetje ziek is... knuffel hem maar goed, hij zal vast graag bij mama zijn
hij moet dus met indicator mee nemen zal het doorgeven! ja hij is erg knuffelbaar, terwijl hij dat normaal nooit heeft... dus lekker veel knuffelen! heerlijk toch hij heeft griep en daarbij nog bronchitis..
Hier vanmiddag testje gedaan, maar was toch nog te vroeg, was mooi wit. Ik ga nu gewoon wachten tot dinsdag (als het lukt ) Zwangere dames gefeliciteerd! Op super mooie septemberbaby's!
Wat een geweldig nieuws allemaal.. ik wil oooooooook! We duimen met z'n allen weer vrolijk verder. Geniet ervan ladies!!!
@mamavanbrandon Jeetje bronchitis... Mijn kleintje heeft dat ook gehad,ze kunnen dan lekker hangen he? Doet die van mij anders ook nooit maar vorige week was ie echt ziek,arme kinderen,dan zou je het zo willen overnemen he? Alvast een voorzichtige felicitatie,hoop dat ik volgende week hetzelfde resultaat heb!! Groetjes en beterschap met je zieke kindje
Ik hoop zo dat het gelukt is... Zo niet gaan we vrolijk verder! Dan is Julian ruim 2jaar dus ik zou zeggen een mooi leeftijdsverschil!
Owww hier echt een rot gevoel, kan bijna niet lopen van de rugpijn en krijg ook kramp bah t zal wel niet zo zijn deze ronde....
hey dames, ik zit er ff helemaal doorheen... een "vriendin" van mij is WEER zwanger (nu 21 weken ofzo) en ik ben wel blij voor haar hoor maar dan zie je die echo's en die berichten enz...en dat komt hard aan...ze doet dat omdat ze blij is natuurlijk maar soms voelt t alsof ze dat doet om mij te treiteren (wat niet zo is natuurlijk) en ook een erg zware dag gehad vandaag...dus ben ook gesloopt nu... ik heb ook een opgeblazen gevoel in me buik alsof ik een zwaar gevulde ballon ofzo moet meesjouwen... geen ongikramp of sporen van bloed te bekennen... ik durf na die laatste 2 testen (1 nega 1 heel licht posi) ff niet meer te testen...mss over een paar dagen... pfff ik zit er dus echt ff helemaal doorheen... kan iemand me opvrolijken??
oja ik weet niet of ik t al heb verteld maar er blijkt een zeldzame erfelijke ziekte in de familie te zitten... genaamd: CAPS oftewel Muckle-Wells Syndroom genoemd... Daarbij kun je klachten krijgen zoals: gewrichten, huiduitslag (rode bultjes/vlekken), ogen, hoofdpijn, koorts en slechthorendheid... op de koorts na heb ik ze allemaal (slechthorendheid zit in de fam) nu moeten we een onderzoek laten doen in Nijmegen of de rest van de fam ook die ziekte heeft (omdat ze er pas geleden bij mijn tante achter gekomen zijn dat zij t heeft) in Nederland zijn er maar ongeveer 30 a 40 mensen die deze ziekte hebben... maar goed...om een lang verhaal kort te maken... als ik deze ziekte heb kan ik het doorgeven aan me wondertje... en ik wil niet zomaar me kinderwens opzij zetten... wat vinden jullie?? het is geen ziekte waar je aan overlijd... en de klachten zijn niet zo heel erg... maar ik maak me nu wel zorgen...
Hè nailey, hmm ik snap dat je daar even over na moet denken, maar de symptomen zijn niet onoverkoombaar in mijn ogen. Ik zou mijn kinderwens niet aan de kant zetten maar er zullen andere mensen zijn die daar anders over denken. Samen er goed overnadenken en dan jullie beslissing nemen. Een heeeeeeele dikke knuffel voor jou, en als je weer durft zou ik testen. Misschien een ovu test om te kijken of er al een wondereitje op komst is?! Knuf!!
bedankt voor je reactie... ja ik denk dat iedereen een eigen mening heeft maar toch om het mezelf iets makkelijker te maken... zoiezo heeft het geen ernstige gevolgen op zwangerschap of op het kind... ik ga die testen doen en dan hoop ik meer te weten... mss maak ik me druk om niks... dank je wel...als ik test dan lees je het hier