Starlady Adora & Kim! Heeel erh reuze ontzettend gefeliciteerd! Ben zoooooooooooooooooooooooo blij voor jullie! @ Mamav2boefies: Hou je taai he!? Ik ben ook al 4 dagen overtijd zonder maar een licht streepje gezien te hebben! Test me iedere dag een slag in de rondte, maar nog niets te zien! Ik duim voor ons! & voor alle andere meiden die nog op t wachtbankje zitten!) @ Suuzie: Sh*t zeg! Ik duim dat t snel raak is voor je! Knuf!
[@ Vanesz: Welkom! Ik doe ook slijmchecks (klinkt echt ontzettend ranzig als je het zo zegt) en af en toe voel ik baarmoedermond, maar daar heb ik me nog niet in verdiept. Hoe voelt baarmoedermond tijdens lf? En net voor NOD? Knuf, Fuzz[/QUOTE] Hé Fuzz, Jij doet dus ook aan de checks hahaha. Nou vanmorgen ff gevoeld en voelde zacht aan en beetje hoog. Verder geen bloed of bruin sporen. Nu net thuis en weer ff gevoeld en dus voelt het dik en opgezet aan. alsof mijn vagina beetje dicht zit als je net naar binnen gaat. Ik moest ook beetje zoeken omdat er soort van wandje voor mijn baarmoedermond zit en daarbij zit mijn baarmoedermond vrij hoog nu....Heb dit niet eerder meegemaakt. Voor nod altijd gewoon makkelijk naar binnen. Terwijl ik je krabbel voel ik weer krampen opkomen ... echt irri al deze siganlen waarvan je niet met zekerheid kan zeggen dat je zwanger bent of niet. Bummer!!!!!
Hallo damens, Na een half jaar ben ik weer terug op de site. Ik heb het heel moeilijk gehad omdat ik nog steeds niet zwanger was maar nu ben ik er weer over heen. Sinds feb. 2009 slik de de pil niet meer maar we zijn helaas nog niet zwanger. Dus ik hoop dat het weer lekker gezelig word.
Hey Sabrina, leuk dat je weer terug bent, beetje van je af kunnen zetten? Lijkt me ook echt heel lastig hoor meid!! Maar je tijd komt echt Misschien over 12 dagen wel een posi test Voel je al wat?
Hoi Manoe ik ben blij dat jij het begrijpt want lang niet iedereen begrijpt het. Maar ik hoop dat ik over 12 dagen mag zeggen IK BEN ZWANGER maar ik hou jullie op de hoogte. Maar ik ga nu even boodschappen en daarna eten want ik moet vanavond werken.
Alle zwangere, gefeliciteerd. En voor de afwachters... sterkte met wachten. Hier nog niets. Afgelopen dagen diverse kwaaltjes gehad, maar heb nu helemaal geen krampen/misselijkheid meer en ben ook niet meer moe. Zelfs erg fit... Nou snap er helemaal niets meer van... Toch maar gewoon weer afwachten dan...
Ik had net ook een negatieve test maar ook nog niet ongesteld. Gisteren ochtend was ik niet lekker, vanochtend ook niet, beetje misselijk, en dat ging pas na de lunch weg. Nog niet eerder gehad. En moe, oh zo moe... Maar voor de rest niets. Van het weekend nog maar een keer testen, spannend! Alle zwangeren meiden: GEFELICITEERD!!!! Stuur aub een beetje van jullie HCG op voor de rest van ons....
dankje! het gaat sinds vanmiddag al een stukje beter met hem, medicijn doet goed zijn werk dus een ziek kindje is idd echt niet leuk heb het altijd 10x liever zelf dan dat ik brandon zo ziek zie zijn en niets kan doen behalve troosten.
Jeetje; het is niet bij te houden....maar heb nu weekend dus hoop dat ik nu meer tijd heb om alles bij te houden. Alle zwangeren....super, mega gefeliciteerd!!! Echt super!! Hoop voor alle wachtenden en mezelf goed nieuws de komende tijd! Heb vanaf vandaag testdrang, maar alleen clearblue in huis die ik pas op de dag van NOD mag gaan gebruiken. Morgen dus ff naar de kruidvat dan maar.... Ik word gek van de onzekerheid Voel vanalles en nogwat; steekjes in mn onderbuik, rommelende darmen, rugpijn sinds vandaag, opgezette buik, geen last van mn borsten; maar dat heb ik eigenlijk nooit Af en toe een beetje dizzie; drang naar lekkere snacks, chocolade, chips...maar niet misselijk. Tja; dus maar afwachten...nog een paar dagen tot NOD.
Ik heb getest; Een niet heel donker maar toch wel snel opkomende en duidelijke tweede streep!!! Ik durf nog niets te roepen!! Maar ga morgenochtend wel een speen met papa is THE best halen voor hubby zijn verjaardag.....als ik het aandurf! Dus ik ga nog niets zeggen!!