NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Alle zwangeren,van harte!
    Ik vind het toch ook wel spannend worden maar ik moet nog ene week wachten....en wachten duurt zo lang...pffffff

2. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Welkom sabrina. begrijpelijk dat je het moeilijk hebt gehad, hopelijk mag je snel zeggen dat je ook zwanger bent.

Mamavanbrandon en florabel gefeliciteerd!!
    Wat is dit toch een vruchtbaar forum....:)
    Ik wil ook:) Stuur maar wat vruchbaarheid en hcg deze kant uit ;)

Even een paar vraagje, hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Ik heb gister een ovutest gedaan en had een licht streepje, dat was echter pas 2 dagen nadat mijn oni over is cd 7. (had er ook een topic over geopend of de testen altijd een streepje aangeven)
    Vandaag dacht ik test nog maar eens voor het geval ik een vroeg ei krijg. Nu was er echter (voor het eerst) totaal geen 2de streep.
    Het kan toch niet dat ik tijdens mijn ongi mijn ei heb gehad toch????? maar waarom had ik dan gister een licht streepje en nu niks meer?????
    Gewoon ff wachten en op cd 10 weer beginen met ovu testen????
    Help ik word hier zo onzeker van.....

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @diene ik snap je helemaal meid! Ik heb altid op mijn matcare ovu's een lichte streep en dag voor en na een posi ovu heb ik een wat donkerder streep. Wat denk je van nu? Eergisteren een donkerwordend streep op zowel de zwenk als de babyboom en nu zijn ze weer beide licht grrrrrrrrrrrrrrrr.... mijn temp is nog laag en ik voel mijn eitjes nog groeien zeg maar dus ik mag van hopen dat ik wel cd15 een posi ovu hebt *mumblegrumble*

4. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Om gek van te worden he parr.......die onduidelijkheid. dat we maar snel ons eitje vinden!!!!!
    Het gekke is dat ik gister en nu net weer ff steken heb en het lijkt erop dat die bij mn eierstokken zitten. het gevoel wat ik rond mn ei heb Gister duurde ze een hele tijd en nu net een flinke steek. Gek omdat ik zo kort na mn ongi zit.....dat zou toch niet moeten kunnen???

Voel weer een dipje op komen :(

5. mlis

mlis Niet meer actief

hoi dames, hoe staat het ervoor??
    ik zit vandaag op cd 36, 11 dpo..en nog geen positieve test gehad.. :( mijn langste cyclus is 36 geweest maar tot heden nog niks..!! ik wil maandag weer testen als ik nog niet ongi ben..dus hopen maar..!!! wel wat klachtjes.. ben erg onzeker!

6. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Merken jullie ook dat de afscheiding wateriger word met de gevonden eisprong?

7. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Oh wat een supernieuws weer, GEFELICITEERD!!!

8. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Mils ik hoop met je mee!!!! Duim dat de ongi weg blijft en je maandag een mooie test hebt.

Whit ik weet niet of ik het wateriger kan noemen, maar heb soms wel het idee alsof ikdruppels in mn broek plas...omdat het er zo uitloopt.
    Tja nu ik dit zo schrijf denk ik, miss toch ook wel wateriger tenoemen :p Maar zeker slijmeriger...

9. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    Hallo dames!

Ik meld me ook hier. Over een kleine week kan ik gaan testen. Dit is voor mijn vriend en ik pas de eerste poging, dus ga er niet vanuit dat het prijs is, maar vind het toch spannend!
    Ik merk ook helemaal niets. Behalve misschien wat last van mijn darmen, maarja dat kan ook honderden andere redes hebben.

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @mils ik duim!

@whitesaber rond mijn ei heb ik idd waterig of eggwhite afscheiding, hoort ook bij een eisprong

@fruity welkom en succes!!

Ik heb in de test tuur topic mijn ovu testen geplaatst van nu en wrm ik dus nu ineens onzeker bent..

11. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    dankje parr1983!

even een vraagje, als deze periode om is en dus voorbij de 15e, wordt dit topic dan gesloten en gaat iedereen verder in een topic van de nieuwe datum? Of blijven mensen die hierin posten dan ook hier?

Heeft niet met het onderwerp te maken maar vroeg ik me ff af..

12. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ De zwangere ladies: GEFELICITEERD!! Gaat lekker hier zeg :D

@ De wachtenden: Succes.. Hopelijk mogen jullie snel posi testen!!!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Als iedereen geweest is dan gaat deze over naar de volgende maand.
    Ik ben hier eigenlijk illegaal maar ik had altijd mijn NOD in 1-15e t/m mijn vmk vorige maand. Maar ik blijf hier illegaal ;)

14. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    o oke :) Ach als t maar een beetje illegaal is, dan valt t wel mee!

15. mlis

mlis Niet meer actief

lieve dames, alvast bedankt dat jullie voor me duimen..dat voelt erg goed.. ik hoop echt dat het raak is..!! ik hoop dat de andere wachtende ook gauw een posi test hebben en de zwangeren van harte..!!

16. graag3dekindje

graag3dekindje Nieuw lid

7 jan 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik ben nieuw hier, mijn naam is Joyce (33) getrouwd met een hele lieve man (37) en heb 2 kids een meid van 9 jaar en een zoontje (5)
    Wij willen nog heel graag een kindje erbij en zijn aan het klussen haha mijn eerste NOD is 11 Januari.
    Maar voel me wel al echt zwanger, heb allerlei kwaaltjes die ik normaal niet heb en die toch wel duiden op een zwangerschap nu maar hopen dat het zo is ;)
    Ik kan niet wachten om te testen, maar dat is wel te vroeg denk ik, of hebben jullie andere ervaringen?

17. mlis

mlis Niet meer actief

hallo joyce, welkom hier.. ik heb een aantal keer te vroeg getest en helaas negatief..maar er zijn vrouwen die eerder positief testen..het is aan jou.. :D ik zal zelf wachten tot je nod en dan pas testen..

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Welkom Joyce! Spannend, wanneer moet jij ongesteld worden (NOD)?

19. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

15 okt 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    Florabella, wat een fijn verjaardagscadeau zou dat zijn!!! Nu gauw die andere test gaan doen en natuurlijk gelijk posten wat de uitkomst is!! :D

Hier vanochtend nog een test gedaan nadat er op die van gisteren toch een heeel licht streepje te zien was (mijn man zag hem ook). Vanochtend is die helaas helemaal wit gebleven. :( Kan het zijn dat die van gisteren tijdens het indrogen te voorzijn is gekomen en niets te zeggen heeft? Zo raar want ik ben al weer een beetje misselijk en ben nog steeds niet ongi. :(

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,

wat een zwangeren er ineens bij!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!

Waar is de lijst gebleven?

nou meiden, ik mag er toch denk ik wel vanuit gaan dat de positieve testen van een nieuwe zwangerschap zijn:

Deel Deze Pagina