Manoe; gefeliciteerd! Da's inderdaad erg duidelijk. Heb vanmorgen een test gekocht die 4 dagen voor NOD kan testen. Ik heb testdrang, maar durf nu niet....het is ook maar 1 test en die van Cb die ik in huis heb kan ik pas woensdag op zn vroegst testen...pfff...wat zal ik doen? Voel vanalles met vlagen...erg onrustige buik; vooral 's avonds als ik rustig op de bank zit. Hebben meer mensen daar last van??
@ Mlis: Hoop idd voor je dat je maandag posi gaat testen @ Manoe: Wow!! Duidelijke test hoor. GEFELICITEERD!!!
Oh Manoe, wat goed! Ontzettend gefeliciteerd... Ik zit te duimendraaien voor een plakbeebje... Knuf, Fuzz
Ik zal voor je duimen!!!! geniet lekker van je weekend en daarna weer testen. die ongi blijft weg!!!!( mag gewoon niet komen na al die positieve testen moet jij er ook een krijgen )
Oh nee rianne, het spijt me heel erg voor je, wat vreselijk!!! Veel sterkte en een heeeeeeel dikke knuf!!!!
mlis ik duim!! kijk in mijn album bij de testen toen van december de groene dippies zijn ovu's manoe gefeliciteerd!! angie4you ik zou zeker nog 2 dagen wachten meid rianne meissie toch ik las het in andere topic al... geen woorden voro gewoon een stevige knuffel. Ik duim dat het niet doorzet en gewoon een bloeding is die grijze haren veroorzaakt!
hier een boel steken en ongi gezeur maar nog geen posi ovu ef stijgend temp. Dus als het meezit is mijn cyclus niet beinvloed door de laatste vmk!
Nou ik dacht dat ik een vroege ei zou hebben maar mijn ovu's zijn nog hetzelfde. ben nu CD13 en posi ovu heb ik altijd op CD15. Maar ik heb al de hele week flinke steken en voel mijn eitjes héél erg goed deze keer. Sinds (eergisteren) ook zeur gevoel erbij :/ ben er moe van, elke dag lijkt eisprong dag... LOL Als mijn ei idd op CD16 springt is mijn NOD de 25e
Haha om gek van te worden, bijna net zo spannend als wachten voor nod..... Wel mooi als je nod nog deze maand is. Het is tot nu toe zo een roze maand dat wij daar hopelijk ook nog de vruchten van plukken Ik had vorig cyclus mijn ei op cd 13 , had een lf van 13 dagen. ben benieuwd hoe het deze keer zal zijn. Ben trouwens net als jij een beetje illigaal nog hier.....lijkt erop dat we binnen kort toch om moeten, de 15de komt steeds dichter bij en het wordt al wat rustiger hier. Ben net maar s hoi gaan zeggen bij 15 tm 30jan
hahaha jaaa ik zeg tegen hubbie dat ik nu veel meer bezig bent met mijn ei normaal weet ik precies wnr en hoe. Mijn LF is ook 13dgn. Ja ik hoop dat het gelijk weer roze is dit maand. Waar ik alleen niet bij stil stond maar nu wel ineens aandacht dankzij mijn mum... 3jr geleden had ik 3/4jan mijn ei en ik was 25 sept uitgeteld en 24 sept bevallen. Is mijn nod 25jan dan is mijn uitteldatum 4oktober jeetje zeg LOL maar no way dat wij dit maand links laten!!! dan maar samen vieren of zo
@Parr; ik ga proberen nog ff te wachten om te testen...heb vandaag wel een predictor test gekocht waarmee ik 4 dagen voor NOD kan testen... Elders op dit forum zijn er slechte ervaringen met deze test, dus misschien moet ik nu die van KV2v5 maar gaan kopen maandag. Nu rommelende buik; het houdt niet op.....heb ik de eerste 2 rondes niet gehad
Ik heb nooit slechte ervaringen gehad met: ovus: Matcare babyboom en zwenk zw: KV 2v5, KV, predictor, CB digi indicator, Jumbo, DA. Ik heb nooit een vals posi test gehad. De reden dat ik je adviseer om minstens tot 2 dgn voor NOD te wachten is dan heb je vaak een duidelijker streep. Maar het kan ook zijn dat je een lichte streep heb die verdwijnt, dat is risico van vroeg testen en vroeg misgaan, maar kan ook zijn dat jij pas na NOD een posi test hebt. Predictor is geen goedkoop test dus liever een streep erop dan geen Als je echt vroeg wilt testen dan kun je beter KV 2v5 of Matcare dipsticks pakken, beide zijn erg duidelijk zo vroeg en niet duur ook!
Haaaai, ik ben nieuw hier en meld me op de valreep in dit topic. Nouja nog een paar dagen, ik moet nog tot 14 januari wachten voor mijn NOD. Ik ben Katja, 33 jaar en in augustus gestopt met de pil. Het zwanger willen worden begint me steeds meer bezig te houden dus lijkt het me gezellig om te forummen met gelijkgestemden.
Ik hoop ook voor je dat het gelijk weer raak is en dat het deze een bizonbeeb is!!! En ja de verjaardagen liggen dan toch een week uitelkaar, geen probleem toch extra feestjes in de maand, dubbel plezier katja welkom, het is idd gezellig om hier lekker te kletsen met gelijkgestemden op naar een roze test!
ach...als ik nu zwanger ben is de uitgerekende datum de geboortedatum van mijn opa (die is overleden, mijn lievelings opa) En nog vreemder, de dag dat ik mag testen volgens mijn gevoel 20 januari, dat zou volgens de 1e en 2de echo bij ons * de uitgetelde datum zijn...(volgens mijn berekeningen was dat eergisteren, maar het lag 2 weken achter in groei) En eergisteren denk ik mijn eisprong te hebben gehad....flinke buikpijn en afgelopen maandag zat er al een eitje van 22mm bij de echo...dus tsjah...rare maand deze maand voor mijzelf.