NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @antares Spannend meis! Ik hoop het ook enorm voor je dat het een treffer is dit maand! Is je zoooo gegund! knuffs

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    thx parr, jouw ook hoor!!

3. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Phoe dat zijn idd wel wat datums die "raar" samen vallen.
    Sterkte daarmee, kan me goed voorstellen dat dat misschien niet zo makkelijk is.

4. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Bedankt voor welkom!! Wens iedereen bij deze nog even een heel vruchtbaar 2011.

Herkennen jullie het ook dat je lichaam je zo voor de gek kan houden? Ik bedoel, eerder was ik er niet mee bezig maar nu zie ik elke maand voortekenen van een mogelijke zwangerschap, wat dan toch weer menstruatiepijn blijkt te zijn: gevoelige tepels, gevoelige buik, beetje misselijk etc.
    Heb wel eens gehoord dat je het ergens intuitief aanvoelt als je echt zwanger bent.

Vraag: ik zie bij een aantal dames allelei informatie over pendelen staan. Wat is daar de bedoeling van?

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Je lichaam kan je enorm vor de gek houden helaas.......

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Het kan idd heel dubbel zijn! de 3 je opnoemt kan zowel ongi als zwangerschap betekenen. Ook ongi krampen kunnen een zwangerschap betekenen. Erg irri ;):p

Er is een aparte topic voor pendelen: Pendelen - Zwangerschapspagina

7. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg

Ja dat hoop ik ook, gun het ook iedereen zo erg!!. Gezellig naar het zwanger zijn forum:D
    Daarnaast hoop ik het nu dubbel, mn goede vriendin heeft net pas posi getest en we zouden het geweldig vinden als we tegelijk zwanger zijn. We zijn ook collega's en hebben het er regelmatig over om lekker samen met verlof te zijn en zwanger dingen samen te doen. Nu dus naast het fijt dat het al lang duurt en ik voor mn 30ste zwanger wil zijn nog iets wat de "druk" op voert ;) (in positieve zin)
    Ik blijf hier in ieder geval hard duimen voor ons allemaal!!!

8. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    haha ja katja ons lichaam maakt ons gek :)
    als je erop gaat letten voel je idd iedere maand weer nieuwe dingen. Ik heb ook al het gevoel gehad dat het echt raak moest zijn, vooral afgelopen keer. Het maakt de teleurstelling alleen maar erger.

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @diene ik ken dat heel goed! de helft van mijn zwanger dinnies zijn nu dus al bevallen en de andere helft die zwanger zijn zijn al over de helft bijna :/ pfff ach wij waren ook een van de eerste stellen in onze kringen die een kindje kregen ook

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wij ook parr, maar onderhand zijn we wel de laatste die een 2de krijgen....alle die na mij zwanger waren zijn al zwanger of gaan zelfs voor de 3de...of zelfs die is er al......zucht...

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    idd *zucht*

12. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    ja balen he
    Ik was een van de eerste die een kind wilde,( wilde het al jaren!!!!) maar altijd uitgesteld...ivm school en mijn vriend die er nog niet klaar voor was ed. Ondertussen steeds meer zwangeren om me heen. Sinds wij eindelijk zijn begonnen (een jaar gelden)zijn er 4 vrij snel zwanger geworden, waarvan nu 3 bevallen zijn......dat komt dan best als een klap aan. Ik gun het iedereen natuurlijk wel. Maar ja wil zelf ook zo graag

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heel erg herkenbaar diene. Mijn achterneef zijn vrouw en een dinnie van mij, we waren tegelijk uitgerekend eerste week van december net geweest..

ach ons tijd komt echt wel!! kin omhoog, get the mood in and swing darlings, swing ;)

14. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Onze tijd komt idd nog wel......maar hopelijk wel snel lol
    We'll keep on swinging :) en klussen natuurlijk hihi

trouwens dankje voor je verzoek :) leuk een forumdinnie erbij!

15. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    bedtime here!!!!

Weltruste dames en mooie dromen!

16. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Alle dames die zw zijn van harte ik zag ff snel dat het bij Rianne en Jolann raak is super dames.

Dames die ongie zijn geworden balen op naar de volgende ronde en weer veel klus plezier.

Ik ben al bijna een week overtijd. Nog steeds hoge temp rond de 37. Niet meer getest want ik voel me niet zw. Had het met alle andere keren wel dus lijkt mij stug dat het nu anders zou zijn. Denk een late eisprong gehad of wel ongie geweest 2wk terug.

effe een knuffel voor sommige dames die al zo lang bezig zijn respect.

17. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Meiden ik denk aan jullie hoor!!! Wil nog veel meer roze zien :D

18. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Wachtende dames, hoeist?

Hier nog erg weinig... juist heel weinig dus dat voelt ook vreemd. Geen zere boobs, alleen beetje in onderbuik that's it!

19. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Rianne: NEEEEEEJ!! :( ***zooi...

@ Parr: Dat zou mooi zijn als het idd niet beinvloed is!

@ Katja: Welkom hier!

20. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Loesje spannend!! Heb normaal ook altijd zere boobs na me ei! Nu niet :D En kijk naar me banner :D

Deel Deze Pagina