Dank je Rittjuh. Hier net naar de huisartsenpost geweest met mijn meisje. Heeft een zware oor-ontsteking. We hebben vannacht nog geen uur geslapen..
@groen29 ja ik heb dat ook hoor... veel erger nu ik zelf een kind heb, hoe kun je zoiets weghalen Ik respecteer hun keuzes maar begrijpen?? nooit! @rianne ach gossie zielig
Hopelijk gaat het snel over! Hoop iig dat jullie wat meer geslapen hebben, want anders sloopt het je nog meer natuurlijk. Gaat het al iets beter?
Rianne: Ik hoop dat je kleine meid zich al wat beter voelt, beterschap. Hier is de ongi eindelijk over Heb voor het eerst ovu testen besteld en ben benieuwd. Nog ff en dan eitje zoeken, Krijg ik eens wat exta bevestiging van mn eisprong. Zodat ik zeker weet dat we op het goede moment klussen....... Ben wel blij dat ik eindelijk de testen heb besteld, voor de een of andere reden voelt dat wel goed en stemt me positief. Nieuwe ronde nieuwe kansen en hopelijk is het deze keer raak!!! Kan niet wachten tot mn NOD, begin nu al ongeduldig te worden
Ja haha, maar daar ben ik ook ongeduldig voor omdat ik voor het eerst de testjes ga gebruiken, ben wel benieuwd. Maar het is een positieve ongeduldigheid....zien hoe de testen werken en mn eitje vinden Lijkt me fijn eens zeker te weten dat het eitje eraan komt en zeker te weten dat we goed geklust hebben!
kom ff alleen zwaaien, heb d buikgriep opgelopen en probeer genoeg te rusten voor werk morgen, knuffs!
Hallo meides, Ik wil ook graag mee doen met deze ronde. Mijn NOD is 5 januarie. Ik zit pas in de 3de ronde. Heb eigenlijk de eerste twee rondes niet het idee gehad dat ik een eisprong heb gehad, ik had helemaal geen afscheiding terwijl ik dit normaal wel heb. Had ook erg veel last van mijn buik. Alles lijkt nu wel weer een beetje tot rust gekomen te zijn dus voor mijn idee is deze maand pas echt de eerste kans. Hadden jullie dit ook? Heel veel succes iedereen!!! Liefs Sandra
Welkom Sandra Ik heb ook de ene keer duidelijker afscheiding bij bij ei, dan de andere keer. Ben er eigendlijk wel altijd vanuit gegaan dat ik een eisprong heb gehad. Soms voel ik steekjes/steken rond mijn eisprong, soms afscheiding en soms merk ik niks.... Veel s6 in ieder geval !
Hoi Diene, Bedankt voor je reactie. Ik ben benieuwd deze maand. Ik merk wel dat ik ongeduldiger ben dan ik had verwacht. hihi Het is ook zo spannend allemaal. Nog even een hele andere vraag, hoe plaatsen jullie die banners onder je bericht. Ik heb er al een aangemaakt maar begrijp niet helemaal hoe ik hem eronder kan plaatsen. Nou duimen maar voor iedereen!!!! Liefs
Hai!! Ook ik doe weer mee mijn nod zal rond 15 januari zijn! Rond de jaarwisseling m'n eisprong hihi. Vandaag dus ongi geworden. Liefs
wat een rust hier zeg, ik ben nooit in het weekend op zp dus ik had verwacht heel veel te moeten bijlezen.. maar dat valt wel mee.. hoe was het met het weekend ??
Ja, idd. Dat wachten is echt het meest erge nog van alles. Wanneer gaan jullie voor het eggie? Zie onder je banner staan dat je nog niet echt bezig bent?
Hier gaan we ook testen gebruiken. Heb je de Z&K ovutesten besteld? Ik denk dat ik ze vanaf aanstaande vrijdag ga gebruiken. Dan zit ik op dag 12.