@Angie: Wat goed, joehoeee! Wij gaan NIET testen voor NOD Wilde vandaag langs kruidvat, dacht dan heb ik ze alvast maar heb het maar niet gedaan, dan kan ik t niet bedwingen denk ik hahahah! Heb sinds vandaag gruwelijke pijn in onderrug?!?
Kan je dat volhouden denk je? Snap dat je het graag wil weten. Het kan ook best dat de test morgen wat donkerder is, maar over het algemeen zie je met 1 dag ertussen wel echt een duidelijk verschil.
Hahaha nee tuurlijk maakt de mand niet uit, maar al het raak is ga ik leiver voor oktober. Mijn eisprong namelijk 3jr geleden op 3 jan en ik beviel 24 sept van ons dochtertje, Door de laatste vmk zit ik weer erg close met die cyclus LOL maar wij ontwijken het niet, veel te lang aan het wachten, is het zo dan zij het zo! @whitesaber idd vaag :/ ff in de gtaen houden @mrsmerel balen, knuffs!! @rittjuh je wou posi test? kijk in mijn ovu album @mlis ik zie wel een heeeel lichte streep, ik duim! @wijfie79 ook balen, knuffs! Nou ik ga verder afronden hier op wp.. kijk in mijn ovu album we hebben een eitje om te vangen! Ben supe rblij en het voelt weer als ronde 1, zo spannend! ik hoop dat dit goed gevoel ook klopt!!
Hoi dames! Spannend Loes! Ga je het volhouden om niet te testen voor je nod? En Mlis: helemaal spannend! Hij is vast donkerder... Hoest met de rest van de wachters? Mijn temp is gedaald naar 36.6, dus het zal vandaag of morgen wel bal zijn en dan kan ik door naar februari... Nou ja, dat is dan zo... Deze keer is wel de eerste keer dat ik het er 'moeilijk' mee heb dat ik ongesteld ga worden (of in ieder geval denk te gaan worden, bruinverlies en tempdaling is meestal geen teken van zwangerschap), maar ik doe mijn best om optimistich aan februari te beginnen. Wel weer zin in de klusronde...(A) Wie gaat er vandaag testen? Ik wens jullie een knalroze test!!! Knuf, Fuzz
Fuzz: nog even moed houden, zolang ongi er niet is! Zat te bedenken dat het voor mij inderdaad ook een teleurstelling zal worden (voor de eerste keren). We hebben nu zoveel klustijd gehad (waren samen 2 weken vrij rond eisprong) dus hoop het zo! Nee ik ga nog volhouden met niet testen. gewone testen kan nog niet (zit nog voor NOD) en blijf met een ruime boog om KV rijden hahah Hoest met de andere wachtende dames? Hier verder nogsteeds weinig...
mwah.. normaal wordt ik s'morgens wakker en dan is het zover..... Vandaag werd ik wakker en nog niet ongi.... Pff shit.... nog een dag wachten....???? Sinds vorige week wel erge pijn in mijn onderrug.... Maar denk dat het is omdat ik ongi moet worden... Ook al 3 dagen heeel veeel zin in choco... anders nooit... zou het dan misschien... nee denk het niet... Weer wachten vandaag.....
Fuzz jouw temp is gedaald naar 36,6 van waar? en is het zoa;s de rondes ervoor? of anders? jouw temp kan morgen wel weer stijgen he quila ga je nog testen? of wacht je nog een paar dagen? Rittjuh apart.. heb de ovu's openbaar staan.. ik voeg je toe
pfff ben vandaag misselijk :/ .. Temp is naar 36.2 weer. Ben benieuwd wat hij morgen is en wat de ovutest vanmiddag zegt. Ik maak mij geen zorgen en ik heb het eerder gehad dat hij rond ei schommelde. Namelijk ronde 1 toen de vmk gehad en toen ronde daarop was de temp zo: CD15 36.7 CD16 36.2 CD17 36.6 CD18 36.1 CD20 36.8 CD19 niet kunnen tempen en na CD20 bleef mijn temp op 36.7/36.8 en ik was weer zwanger! Helaas wel die MA toen.. Maar als ik mijn temp nu zo zie heb ik hoop
Lieve Parr, heerlijk dat je weet hoe tempen werkt! Ik denk bij elke schommeling aan drama... Dit is mijn 2e tempronde: de vorige keer was de temp op mijn NOD 36.4. Hij komt nu van 36.9 af naar 36.6... Bedankt voor je opbeurende woorden! Knuf, Fuzz ps. net een maansteentje gekocht... Eens kijken of het wat doet. Hij is in ieder geval wel errug mooi!!!
Wacht vandaag nog ff af... Iedere keer als ik naar het toilet ga denk ik... Ja ik ben ongi... maar steeds verbaasd dat ik het nog niet ben... Als het uitblijft, ga ik donderdagavond testen, dan is mijn mannetje ook thuis... Maar heb op de een of andere manier niet het gevoel dat het raak is....Volgens mij voel je dat nl wel als je zwanger bent, vrouwelijk intuitie...
@Rittjuh: Ja ik zit in dilemma met testen... eigenlijk 'mag' het vanaf donderdag (als ik een gemiddelde cyclus neem) maar mijn vriend en ik zijn steeds niet thuis, we zien elkaar pas echt weer zondag, dan hebben we hele dag samen. Als het nou goed nieuws is zou het wel leuker zijn als we samen zijn toch? Maar het liefst deed ik het al een week geleden hahaha!
Ja, is idd leuker om het samen te doen. Ik weet nog niet wat ik zou doen. Miss toch alleen testen en als het posi is, inpakken en cadeau geven haha...
goedemiddag dames, nou ik kon me niet beheersen en heb getest..op de test zag ik helaas niks.. ik baal enorm..zal ik dan toch niet zwanger zijn..?? zit nu op dag 40 en nog steeds geen ongi.. zal het gewoon een uitschieter zijn van mijn cyclus.. ??
Hoi Meiden! Gisteren, 4 dagen voor NOD vreemde bruinige afscheiding gehad, en een lage buikpijn sindsdien... Gisteren 2 keer een veeg, en verder niets meer! Nu ook niet meer.... Alleen die lage buikpijn... Nu maar afwachten of mijn ongi door gaat zetten ja of nee... pfffff Maar ja, even een maandje rustig aangedaan, lief was ziek net tijdens mijn eisprong, wel ervoor een paar keer geklust...
Als ik het herinner had jij gister toch een posi zw test? Meid er zijn testen die mega geven terwijl het posi is Of sommige testen meten pas met een hoge HCG waarde Welke test heb je gebruikt?
Op mijn NOD daalt mijn temp ook elke keer naar 36.4 Je hebt meer zekerheid als je 3-4 rondes getempt hebt. Dan kun je echt zien hoe jouw cyclus ongeveer is. Ik zou nog optimisticsh zijn, kan goed zijn kan fout zijn. Pas als je morgen tempt en hij is dus 36.4 of lager bijv kun je mssn beter vanuit gaan dat je ongi wordt En hier ook sinds zaterdag een maansteen om mijn hals. Ik was van plan eentje te kopen maar kreeg hem van een mede sept 08 mama in de post als verrassing. Zij droeg hem zelf ook en het werkte bij haar 8) Nu moet hij zorgen voor een plakbeeb bij mij