NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Thanks!!!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    volle maan is op de woensdag, mijn Nod de dinsdag erna haha

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik kan niet zo goed tegen edelstenen...zelfs diamant kan ik niet goed tegen....vreemd he. Krijg er gewoon de kriebels van!

Heb nog nooit als ik ergens naar kettingen of edelstenen keek het geveol gehad van jah dat is mijn steen.....

heb wel eens naar mijn geboortestenen staan kijken (was opaal geloof ik)...maar ook daar kreeg ik rillingen van...(beril, bloedsteen, granaat, topaas, opaal en robijn zijn geboortestenen van de schorpioen)

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hmmmmm mssn moet je iets anders hebben? soort kruiden bundel?

5. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Ik denk echt dat ie dat niet zo heel erg leuk zou vinden! Het liefst doe ik het stiekem en dan voor de vorm nog een keer met hem, maar die blijheid/teleurstelling kan ik niet spelen denk ik, ben niet zo'n goeie acteur :)

6. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey allemaal!

Morgen mn NOD; heb zo'n voorgevoel dat het niet raak is. Testdrang is er niet....fulltime werken heeft zo zn voordelen er niet de hele dag mee bezig te zijn.
    Ga zo training geven en morgen ben ik vrij voor de "grote" dag...haha
    Ik ben benieuwd; meestal ben ik 's morgens meteen ongi als ik de eerste keer naar de toilet ga.
    Ik zou dat testen eerst zonder mn vriend doen hoor....hij snapt toch niet dat ik er al zo mee bezig ben, hij zei al....op het moment dat je niet ongi wordt dan weet je toch dat je niet zwanger bent...?
    Dus......mannen....zucht.
    Loesje29; nog testdrang?
    Gaat die volle maan nog voor verrassingen zorgen??

7. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He Angie! Ik miste je al op het forum :) Voel toch een beetje als partners in crime :)

Spannende dag morgen!! Wel meteen laten weten he!!!

Hier valt het allemaal nog wel mee, werk ook fulltime dus ben er niet veel mee bezig overdag. Heel de week kruidvat kunnen vermijden maar vandaag toch al wel test gekocht, maar blijft in de verpakking! Iig tot donderdag maar mss zelfs tot zondag als we voor het eerst echt samen zijn... (als ik dat kan volhouden hahahah)

Good luck ik duim voor je!!!

8. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat een spannende dagen! Angie, ik ben zo benieuwd!!! En Loes, zou het erg knap vinden als je tot zondag kunt wachten... Zeker lid van Lotties clubje? ;)

Maansteen is gereinigd en hangt om mijn nek, bij volle maan (volgende week woensdag) leg ik hem op de vensterbank van de slaapkamer (of moet de steen buiten, direct in het licht, opladen?)

Hier flinke krampen (vandaag NOD), maar geen rood. Wel flink wat bruin, dus ik wacht morgen mijn temp af, maar ik ga ervan uit dat het vannacht doorzet en ik dus doorga naar februari... Hopen dat die steen om mijn nek zijn werk gaat doen, maar ik begreep dat dat wel een maandje of 2 zou kunnen duren. Mooi dus dat het ook een mooi steentje is, multifunctioneel...:D

Weten jullie hoe het zit met sauna en zonnebank als je zwanger probeert te worden? Mag het wel? Niet? Hoe lang kun je doorgaan als je zwanger bent met sauna'en en zonnebanken?

Knuf, Fuzz

9. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He Fuzz, idd bij Lottie's cluppie :)

10. mlis

mlis Niet meer actief

goedemorgen dames, ik heb besloten om morgen pas weer te testen en hopelijk dan meer hcg te hebben ;) hier nog steeds geen ongi dus dat is positief..het kan 2 kanten op gaan of ik ben gewoon zwanger of heb een langere cyclus deze maand.. !!!
    maar het begint nu wel vervelend te worden.. dat wachten.. als ik deze week niks heb dan gaan ik volgende week maar naar de huisarts denk ik een test laten doen en eventueel een bloedtest..

succes iedereen..

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Fuzz: Volgens mij is het advies om de eerste 12-13 weken niet naar de sauna te gaan. Heb echter ook elders op die forum gelezen dat het in een heel vroeg stadium geen kwaad kan (dat zei een verloskundige hier). Ik ga zaterdag naar de sauna, maar heb pas rond die tijd mn ei (of net gehad). Ga sowieso niet te lang in de sauna en gewoon meer zwemmen en kruidenbaden nemen enzo.

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @fuzz het mag wel máár niet te warm en niet te lang

13. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @ Loesje; "partner in crime.."..haha
    Goed dat je gaat wachten tot zondag....maar spannend...nog een paar dagen.

Vandaag ben ik een dagje vrij dus ik kan lekker bijlezen.
    Met die stenen heb ik helaas niet zoveel; moet ik me echt in gaan verdiepen. Sta open voor alles.

NOD dag vandaag; nog geen ongi ...maar wel alle symptomen behalve dan dat rode :)
    Zal ik wel of zal ik niet testen??
    Gezien ik alle klachtjes heb, wacht ik maar af en hou ik mn testjes nog ff in de kast; heb er verschillende klaarliggen, dus kan alle kanten op: CB, KV en Predictor...

Ik hou jullie op de hoogte...maar heb zo'n voorgevoel dat ik door ga naar de volgende ronde.

@ Fuzz; hoe is het? een dag na NOD?
    Van de Sauna weet ik het niet; lijkt me niet erg....maar zonnebanken zou ik dan weer niet doen...ivm stralingen enzo.

@Mlis; wachten is zo erg...ben benieuwd morgen!

14. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    hallo, ik lees al een tijdje mee, maar heb nog nooit wat gepost.
    Ik heb een zoontje van 2 jaar, enwe zijn nu bezig voor de tweede.
    mijn nod is morgen, maar heb niet echt het gevoel dat het deze ronde raak is helaas. Heb gister al een test gedaan en ook deze was negatied, dus weinig hoop nog voor deze ronde,...
    maar dan gaan we in ieder geval met een goede moed naar de volgende ronde. Zit trouwens in ronde 2....

Hopen dat iedereen snel mag genieten van de roze wolk....

15. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Ik mag op rood :x.
    Komende zaterdag was officieel mijn NOD, maar had mijn eisprong 14 dagen geleden op maandag al gevoeld.
    Ben er niet heel erg door ontdaan omdat we afgelopen maand niet veel geklust hebben dus met frisse moed maar weer op naar een nieuwe ronde :).

16. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Renatew; welkom :)

Balen Naomi....

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ben ik weer!

Vanmorgen een digitest gedaan en eerst gaf ie zwanger aan en bleef maar knipperen hihi...en toen 2-3!! Ik dacht dat ie 1-2 zou aangeven, ben dus blij:D

september
    Ik hoor veel zeggen dat een kindje in september krijgen zo leuk is..ben eigenlijk benieuwd waarom september dan zo leuk is hihi. En natuurlijk zijn alle maanden leuk, ben gewoon benieuwd;)

Fuzz
    Hihi nog bedankt voor je vreugdedansje!! Ik voel me een beetje onzeker doordat ik gisteren niet veel voelde en tot nu toe ook niet zo. Maar meestal begint t in de loop vd dag. Wel een mooie digi test gehad vanmorgen. Jij bent ondertussen overtijd!!! Enn???? Ben je dan wel van de langste cyclus uitgegaan of niet?

Mlis
    Ben benieuwd hoe het met jouw verdere testen is afgelopen!
    Balen, bij de volgende niks te zien...dan is het heel vroeg al mis gegaan ben ik bang....shit!

Moi
    Spannend! Hoe gaat het nu?

Angie4you
    En gelijk ongi geworden of goed nieuws??????

Loesje
    Hihi nog niet getest dus, goed hoor!

18. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @ Lottie; super gaaf van de digitest...duidelijker kan haast niet!!

Bij mij nog geen veranderingen; behalve dan al die ongi-symptomen zoals altijd...hoofdpijn, onrustige buik, rugpijn....en nergens zin in....(zit nog in pyama ...haha)

19. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    ff tussendoor...

En dan zenden ze ook nog ff een clearblue zwangerschapstest-reclame uit op de tv....zou het een hint zijn...:(

20. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Lol
    Meid doe waar je jezelf goed bij voelt :D
    Ik geloof ook in "hints"

Heb trouwends een medium geraadpleegt ivm zwanger worden
    Ze zei dat ik het zwanger worden naast me moest neerleggen (Voor ik zwanger was van Joey pfftt je wil niet weten...)
    Ik zou onverwacht snel zwanger raken van een meisje :D
    En nogmaals ik moest me niet te druk maken want dat had een verkeerde uitwerking
    Daar geloof ik ook zeker in pas nadat we zouden beginnen met iui (dus dat ik de teugels los moest laten) werd ik zwanger

Deel Deze Pagina