Angie4you Nee hoor is helaas geen hint haha. Die reclame zenden ze elk jaar rond dec-jan-feb uit en dan ergens in het voorjaar weer. GEEN idee waarom...Werd er voor mn posi test gek van, nu niet meer hihi. Hopelijk word je gewoon lekker niet ongi!
Lieve dames! Ik mag op knalrood ... Niet zo'n beetje ook... Maar goed, weer even bijkomen, beetje balen en dan op naar de volgende ronde! Kijken wat dat ons brengt... Komende ronde begin ik met monnikspeper (zou menstruatie regelmatiger moeten maken, ik varieer tussen de 35 en 42 dagen) en mijn mooie maansteentje... *keeps fingers crossed* Ik hou jullie in de gaten! @ de zwangeren: zoooo blij voor jullie! Nogmaals gefeliciteerd met jullie wondertjes!!! @ de testers vandaag: ik wens jullie een knalroze test! @ de wachters: hoe gaat het met jullie? Is het nog een beetje vol te houden? Ik denk aan jullie! Knuf, Fuzz Ps. nog bedankt voor de sauna-reacties: we gaan de 29e, dus rond ei. Sauna's dus beetje vermijden, maar lekker laten vertroetelen met gezichtsbehandeling en pakkingen!
HIer gisteren een test gedaan 4 dagen voor de NOD en negatief... Ik had mijn ei ook 4 dagen later deze maand als normaal... Werd 17 dec ongi terwijl ik normaal stipt op 28dg zit (slik geen pil meer) en ik mijn vorige nod had moeten hebben op 20dec... Nu had ik een posi ovutest op 2 en 3 jan dus 2 weken later als ik 20 dec ongesteld had geworden,maar had een buikgriep en mijn ongi kwam dus 17 dec,misschien was mijn lichaam iets in de war door die buikgriep,maar kan het dus nu zijn dat ik later mijn ongi zou krijgen deze maand en dat ik te vroeg heb getest gisteren? Dus dat ik ipv vrijdag maandag mijn NOD zou hebben? Heb wat vlagen met misselijk zijn,pijnlijke borsten,ongiachtige buikkrampjes en ben wel meer en sneller moe als normaal? Denk dat ik beter nog gewoon kan afwachten,maar we hebben wel flink geklust rond de dagen van mijn ei...
Spannend Maris! Maar als je posi ovu had op 2 en 3 januari, is je ei dus 4 of 5 januari geweest, toch? Tel daar 2 weken (gemiddelde luteale fase is 14 dagen) bij op en daar is je NOD. Volgens mij dus rond de 18e... Al testdrang? Knuf, Fuzz
hey meiden, gisteraaf en vanmorgen een test gedaan... beide nega... ik word er echt knettergek van...pfff
Dikke knuf, meiske! snap dat je gillend gek wordt... Helemaal nega, niet een licht streepje? Dat was vorige week toch? Nog een extra knuf voor jou! Fuzz
jou geduld wordt inderdaad wel heel erg op de proef gesteld. Hoop voor je dat je alsnog een positieve test in handen mag krijgen
hoi meiden /dames Ik denk dat ik morgen gewoon ongestelt word want ik heb last van mijn kiester in mijn borst dus dan weet ik altijd dat ik ongestelt moet worden dus we gaan nu maar naar ronde nummer 9 voor ons 2e kindje ik had nooit gedacht dat het zo lang zou duren na de 1e veel mensen zeggen dan van nou dan komt de 2e er zo aan nou moet nog 9 maanden wachten pfffffffff word er gek van iedereen die wel zwanger zijn GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! en geniet er heerlijk van E Iedereen die NIET zwanger zijn niet met jullie hoofd in het zand hoor KOM OP WIJ kunnen het gewoon SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!! liefs Citta
Goedemiddag dames, Nieuw hier op het forum en dus vooral aan het bijlezen. Juli gestopt met de Mirena, meer met het idee van 'we zien wel' dan echt het 'we willen nu een kindje'. Zijn er ook niet echt mee bezig, temperatuur ook niet. Na een maand kreeg ik mijn eerste menstruatie en sindsdien was het iedere keer de maandagvond dat het begon, echter de laatste keer begon het ineens op een zondag. Nu blijf ik uitgaan van de maandag en had ik dus afgelopen maandag mijn eerste dag moeten hebben, maar niets... Wel krampen en gister en vandaag een KV test gedaan. Ik zag binnen 5 min (goedkope test) en 3 min (de iets duudere test) een héél licht streepje. Het is erg licht, maar zeker niet gewoon wit. Nu dus even afwachten hoe het verder gaat en anders maandag de huisarts eens bellen ... spannend!
Ho Soez Zeker spannend!!!!!!!!!!!!!!! nou ik duim vor je hoor dat het goed zit laat ons het wel weten hoor een maandag want we leven wel met je mee
@Nalieh ; Jeetje, zou er ook knettergek van worden...die onzekerheid. Knuf! @Soez; welkom! Ik zou over 2 dagen weer een test doen...spannend!! Heb zelf een test gedaan...vond dat ik dat wel mocht Maar helaas; Predictor test...wit...dus negatief. Maar...nog niet ongi.....dus....we wachten maar weer verder af.... Mocht ik tegen het weekend geen ongi hebben dan maar weer een testje...
hoi dames, nou snap er echt niks van..kon het niet laten om te testen..maar had weer zo'n vaag streepje als ik hem in het licht heen en weer haalde (nog binnen 5 min) daarna niks meer te zien?? het was geen rose streep of grijs maar gewoon een licht streepje?? wat zou dat kunnen zijn..?? ik heb er geen foto van gemaakt want na 5 min was het weg..?? moet ik toch maar een dokter raadplegen??
Nog 2 dagen tot mijn NOD... Geen gekke dingen deze maand, heulemaal niks tot mijn verbazing! Eergister, op 4dgn voor NOD in mijn inlegkruisje een beetje rozig oranjerig streepje, meer niets... Daarna niets meer... Kort voor mijn eisprong geklust, niet veel deze maand, want mijn mannetje was ziek... Dus ga deze maand nergens van uit... Sinds gisteren heel de dag het gevoel te moeten plassen alleen, en dorstig... dus heel veel drinken, dus ook heel veel plassen hihi Bij jullie nog testers of zo??
nou ik had gisteren mijn NOD nog geen enkel spoortje van ongi. Afgelopen zondag was test negatief. Heb last van mijn darmen, ben extreem moe, mijn (.)(.) doen zeer als er kou op komt, en heb heel veel honger!!! Maar goed, morgenochtend gooien we er weer een testje tegen aan, ik durf gewoon elke keer haast niet naar de wc te gaan. Hebben jullie dat nu ook?
Heb ik hier inderdaad ook, telkens denk je van ik hoop dat ik geen ongi zie. Ik kon het niet laten en heb net even een testje er tegenaan gegooig. Ik zie een heeeeeel licht streepje. Als mijn ongi morgen niet komt, dan doe ik overmorgen weer een testje. Maaar ga er niet echt vanuit. Hoop dat er veel postivieve testjes mogen komen voor iedereen hier!!!Want het is iedereen gegunt