Ik hoop inderdaad dat het testje nog wat donkerder gaat worden en dat de ongi uitblijft...heb nog mijn twijfels maar ik wacht rustig af. Het is namelijk echt een heeel licht streepje. Zet de foto straks of morgen wel even in mijn album, kunnen jullie even spieken voor wie dat wil @whitesaber zag dat jouw nod ook morgen is. Heb jij dan al tekenen van ongi of heb je al een testje gedaan?
Oww gelukkig, is een goed teken toch dat er nog geen tekenen zijn!!!Nou wachten geblazen totdat je testen er zijn. Is ook wel beter als je ze later krijgt, want anders is de verleiding TE groot om te testen. Ookal weet je dat het eigenlijk veeeels te vroeg is ( Daar heb ik mezelf schuldig aan gemaakt namelijk.) Hoop voor je dat je een posi test in handen krijgt!
Hellotjes! Vandaag ene lichter wordend ovu dus ei is hopelijk tussen gisterenavond en vanochtend gesprongen! en ben ik nu op het wachtbankje! Spannend!! @angie4you spannend!!!!! ik hoop op een dubbel streep! @renatew welkom en succes!!ooh een lichte streep! heb je een foto? @naomi1971 balen, knuffs! @lottie zag hem al, geweldig gevoel he! Het kan wel zijn dat de 2-3 niet helemaal klopt, het is wel een indicatie, maar je bent iig zwanger 8) @fuzz ohneee balen, knuffs! @nailey vervelend meis :/ @citta ik weet precies hoe je voelt over langer bezig dan met de eerste Bij mijn dochtertje was het gelijk raak en bleef ook raak... @soez welkom en ook veel succes! ooh je hebt een lichte streep! heb je een foto? @whitesaber ik heb de hele maand een lichte streep, kijk in mijn album @mlis klinkt als het een schaduwlijn is, dat je het streep dat hoort te verkleuren ziet @joma87 ooh spannend!
Heb even een foto van de test in mijn album gezet, Hij is wel een beetje onduidelijk (sorry ) kreeg hem niet beter op de foto. Maar in het echt zie je hem wel wat beter als dat hoor. @par1983 Even weer geduldig op het wachtbankje. Hoop voor je dat het deze keer raak zal zijn en dat de tijd voor je omvliegt. (ik vind de periode na de eisprong altijd zo langzaam gaan)
Mn vorige cyclus had ik op dag 11 een witte test. Op dag 13 toen een heel licht streepje en op dag 15 een knaltest. Dag 16 en 17 was die al weer lichter en toen ben ik gestopt met testen. Deze ronde heb ik op dag 11 en 12 een test gedaan en zie een heel licht streepje. Ga vrijdag pas weer testen.
ik zie hem wel ondanks fuzzy en schaduw! spannend! Ja ik vind na ei ook altijd lang duren :/ de eerste week na ei zowieso! want dan ben je nog aan het peilen of je iets merkt of niet haha, ik iig wel, ik heb meestal gauw door hoe en wat
@fuzz Ja zo dacht ik dan ook maar ik heb beetje ongi achtige buikpijn,dus denk dat mijn ongi eraan komt,maar ben ook sneller moe deze week,en heb pijnlijke borsten... Misschien houd mijn lichaam me voor de gek... Ik wil nog wachten met testen... Heel spannend dus de komende dagen,wnat heb nog geen ongi.
Zo dames, Wat een spanning hier op het forum! Weer een aantal nieuwe: welkom! Ik wens voor jullie allemaal snel een roze test en een bisonbeeb... Ik ben goed in vreugdedansjes, dus bij jullie roze testjes, ga ik los... Gisteren nog even mijn zusje gesproken en daar even mijn situatie uitgelegd. Ze weet dat we bezig zijn voor een kindje, maar niet dat ik echt teleurgesteld was deze ronde dat het niet was gelukt. Dus dat was wel even lekker. Ook heerlijk dat jullie dat voelen en meeknuffelen... Jullie zijn geweldig, weten jullie dat wel? Nu maar weer eens gaan rekenen voor mijn nieuwe NOD, maar ik blijf hier wel stiekem meelezen en -posten: ben graag van jullie situatie op de hoogte... Knuf voor jullie! Fuzz
Naliey shit. Sterkte weer! Knuf! Angie ah jammer dat ie wit is Mlis de dokter kan er ook niks aan doen. De streepjes klinken niet echt goed. Denk dat je moet afwachten helaas Parr klopt wel hoor, want was gisteren 4 weken en al 5 dagen voor nod n vrij duidelijk streepje gehad. Vroege innesteling denk ik. Maar op de een of andere manier was ik weer negatief en dacht dat ie vast minder aan zou geven.
@ Fuzz Ik waag denk ik morgenvroeg weer een testje als ik dat vol ga houden. Heb nu ook geen testen meer in huis helaas, maar even wachten is misschien ook wel beter Ik ga vanmiddag even langs de Kv om even testjes te halen en dan maar kijken hoelang ik het volhoudt he. Nog geen tekeken van ongi, dus nog even afwachten. Echt balen dat het voor jou niet raak was deze maand *Knuf* en hoop echt voor je dat je de volgende maand een knal posi test in handen hebt @whitesaber en wanneer komen je testjes,.....!??
Denk dat ik zo maar snel een test ga halen bij de kruitvat Die klojo's waar ik mijn andere testen heb besteld hadden ze niet in voorraad dus moet ik nog een paar dagen wachten... Ik ga nu gelijk testen kopen whaha Brb
Hahah we spekken de Kv goed hier @whitesaber ga je dan je testje vandaag nog doen, of probeer je ook te wachten tot morgenvroeg? ben benieuwd, hoop het zo voor je!
Ik ga vandaag nog testen mijn geduld is al een beetje op nu haha Maar ja moet wel wachten totdat ik moet plassen... Word vervolgt Roflmao = rolling on the floor laughing my ass off
Hey! FF snel en stiekem op het werk een berichtje plaatsen... Ben nog steeds niet ongi ;......maar gisteren dus test negatief. Wat nog een dag af en ga dan weer testen.... Predictor gaan we niet meer kopen in ieder geval.