@whitesaber ben heel benieuwd!! Laat je het ons weten wat de uitslag was @Angie4you Hoop voor je dat je ongi gewoon lekker wegblijft, endat je een posi test in handen hebt morgen!
Nou het is een nega test Omo wit Maar dat geeft niks Dan was mijn bloeding van 9 jan tot 10 jan een ongi... Geeft niks dan ga ik mijn ovu testen en zw testen voor de volgende ronde gebruiken
@Whitesaber echt wel balen dat hij nega was. hoop dat het snel raak mag zijn voor je. Ik heb toch maar even weer een testje gedaan en zie album.
@ Whitesaber: Balen zeg Wel een korte ongi... Of het is wel een innesteling geweest en je hebt nu nog niet genoeg HCG aangemaakt?
Dit was inderdaad die van Cb. Had eerst een andere gedaan alleen was die weer zo vaag. dus vandaar dat ik deze heb gepakt om te kijken of die meer zekerheid kon geven, en ja hoor. Had echt verwacht dat het deze maand niet raak was, maar toch!! Ik strooi hier hcg voor jullie, zodat jullie allemaal ook maar snel een positieve test in handen mogen krijgen. hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg
@renatew Van harte gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws! Heb jij enige sympthomen al of voel je nog niks? Geniet van je zwangerschap!
@maris22 Nee heb eigenlijk niet zo veel symptomen en ging er daarom ook vanuit dat ik wel ongi ging worden. Was alleen af en toe een beetje misselijk en veel hoofdpijn. Maar dacht van zou wel een griepje zijn ofzo....maar schijn bedriegt!! Hoop voor jou dat je 1 deze dagen ook een posi in handen krijgt!!! @fuzz dankjewel, kan het haast niet geloven! zal af en toe een beetje hcg jou kant op strooien!
@Renate Gefeli!!! @Rittjuh Is ook kort mijn ongi de laatste paar keren was het maar een paar druppels dus dit is gelukkig al wat meer haha
Heb net een test gedaan en hagelwit... Wachten dus op mijn ongi die gaat komen... Nu op naar de volgende ronde dan maar
Moet zeggen dat ik idd wel baal ja... Nee nog geen ongi,misshien later vandaag of morgen? Toch zegt mijn verstand dat er iets niet klopt... Heb 2 en 3 jan een posi ovu test gehad en vorige maand had ik 20 dec ongi moeten worden en werd t 17 dec omdat ik buikgriep had... dus 3 dagen eerder als ik zou moeten worden en nu heb ik dus gerekent vanaf 20dec 2 weken later een posi ovutest gehad en we hebben flink geklust...Mijn ongi is altijd stipt na 4 weken (28dg en slik ook sinds de bevalling geen pil meer) Vind het dus een beetje raar... Heb zulke pijnlijke borsten,sneller moe en ongi - achtige buikpijn maar dat heb ik normaal niet voor mijn ongi dus vandaar dat ik het allemaal een beetje raar vind,misschien neemt mijn lichaam me in de maling? Maar misschien moet ik me er maar bij neerleggen Volgende ronde beter!
@maris Dat is inderdaad heel erg raar ja. mijn ongi is ook altijs stipt 28 dagen. Misschien is het nog wel te vroeg om te testen. want die symptomen die jij hebt, heb ik namelijk ook. Misschien houdt je lichaam je voor de gek dat kan natuurlijk ook. Ik wist vorige maand ook zeker dat ik zwanger was, maar helaas. Maar zolang je geen ongi hebt is er nog kans is. Sommigen testen pas heeel laat posi. Ik hoop het echt voor!! het is je gegund.
@renatew Ja ik kan er echt altijd de klok op gelijk zetten en daarom heb ik het idee dat het niet klopt... Hopelijk laat mijn gevoel me niet in de steek.. Maar goed het is dan een domper maar we gaan dan weer vol goede moed de volgende ronde in... Als ik dan moet rekenen vanaf 20dec zou ik maandag mijn NOD hebben en niet morgen maar ja ik ben nou eenmaal 17dec voor het laatst ongi geworden dus reken ik daarvandaan.. Ik was toen erg ziek en had mijn ongi dus 3 dagen eerder. We gaan gewoon kijken wat er gaat gebeuren de komende dagen maar spannend vind ik het wel,had een test nog liggen hier maar die heb ik nu gebruikt dus kan in ieder geval voorlopig niet meer testen en dat ga ik dan maar ook niet meer doen en we kijken wat er gaat gebeuren de komende dagen. Bedankt voor je medeleven!
Renate van harte gefeliciteerd!! Gelijk een mooie ticker ook, 4 weken zwanger! Wat staat dat mooi. Ik heb ook al lang een mooie ticker uitgezocht mocht het voor mij zover zijn. Maar is og even afwachten. Vandaag is mijn NOD dag maar neem het ruim, morgen zou ook nog kunnen. Mijn cyclus is rond de 31 dagen, soms 30, dan weer 32. Ik weet nog niet wat ik ervan denken moet. Enerzijds denk ik dat ik ongesteld moet worden. Maar heb al twee weken, pijn in de onderbuik, druk op de blaas. Beetje naar gevoel. Maar echte ongi-krampen heb ik nog niet. En voor wie mijn ander topic gelezen heeft, mijn hond heeft wat apart gedrag de afgelopen twee weken. Ga nog niet testen, pas als ik echt een aantal dagen over tijd ben. Da's dan nog steeds even afwachten.
@ Katja: Hopelijk heb jij dit weekend een mooie test in handen (of wanneer je gaat testen) @ Renatew: Mooie banner hoor! Ik vang ff wat HCG. Kan ik wel gebruiken haha @ Maris: Vreemd die kwaaltjes en dan toch een nega test. Hoop voor je dat je langzaam HCG aanmaakt en alsnog snel posi kunt testen!