Dank u! tot nu toe was het gewoon zo dat het zo lang duurde, maar nou ik me er verder in verdiep en dat koppel aan mijn achtergrond, gok ik op een hormonale disbalans (of onbalans? Hoe noem je zoiets?). Nou ja, mijn hormonen zijn, denk ik, een beetje in de war in ieder geval... En voor ik met zware pillen oid begin, eerst maar eens kijken of ik met een klein beetje hulp zelf alles kloppend krijg... Maar dank voor je meeduimen! Waardeer ik zeer... Knuf, Fuzz
hier nog steeds geen ongi vandaag,maar heb me toch zere borsten en mesntruatie pijn... Weet niet meer of ik dat met vorige 2 zwangerschappen ook had... Ik wacht nog een paar dagen tot maandag denk ik en dan ga ik testen,maar denk wel dat m'n ongi gewoon komt hoor... Spannend!!!
Ik denk dat ik ongi ben geworden...net een heel klein beetje rood...het ziet ernaar uit dat het gewoon door gaat zetten. Dus helaas :x We gaan op naar de volgende ronde....moet nog ff gaan verzinnen hoe ik mn banner nu weer moet neerzetten...gezien ik nu een cyclus heb van 30 dagen.... Doe ik ergens dit weekend wel....vanavond feestje en morgen heel de dag foetsie. Aanstaande testers succes en Loesje29....partner in crime.....hoeist?? Spannend Maris!!
Hallo dames, Ik heb nou een paar dagen even niet gereageerd, zit in een dipje en vond het nogal moeilijk...... Nu baal ik vandaag echter heel erg en zou graag even jullie advies willen, misschien baal ik om niks.......... de afgelopen tijd zijn mijn ovutestjes erg licht, soms wel een streepje soms niet. Ik verwachte mijn eitje dus laat deze maand omdat ik ervan uit ging dat ik weer een lange cyclus zou hebben. Nou werd ik gister benaderd om vandaag te werken, een slaapdienst en ben dus pas morgen weer thuis. Dacht voor ik ging werken doe nog ff een ovutestje en wat zie ik....hij is posi! totaal niet verwacht. Nou baal ik dus omdat ik gister niet heb geklust en vandaag kan het ook niet omdat ik mn ventje niet zie en pas morgen weer thuis ben. Nu ben ik dus bang dat ik mn eitje ga missen en deze maand geen kans meer maak Mis ik mn eitje nou of niet als ik morgen avond weer klus? kan het eitje ook eerder springen dan na 12 a 48 uur???? Ik heb al de heledag steken in mn onderbuik... ben ff echt onzeker Sorry voor het lange ego berichtje maar zou graag jullie wijze worden willen Ben er vanavond weer als alle bewoners in bed liggen....
@angie4you Balen meid dat je ongi waarschijnlijk toch door gaat komen! Gelukkig heb je een beetje afleiding. Veel plezier dit vanavond op het feestje.
@ Angie: Balen dat nu toch je ongi doorbreekt @ Moi: Dat wordt dan idd lastig met die ovutesten hihi. @ Diene: Vorige cyclus had ik ook ineens een megapositest. Nu al paar dagen heel licht streepje... Ben benieuwd wanneer die donker wordt! Het beste is om al wat zaad bij je eitje te hebben voor je eisprong. Wanneer heb je voor het laatst geklust? Zaad kan tot 3 dagen overleven he... Je eitje is de eerste 6 tot 8 uur het meest vruchtbaar. Ik zou gewoon zodra je kan nog een keer klussen... Wie weet zit er een hele snelle zwemmer bij!!
@Angie: gatsamme! Heb je je zo keurig gedragen, dat zou beloond moeten worden!!! Hier nog niks...geen ongi en geen ongigevoel. Toch heb ik het idee dat t niet raak is, weet ook niet wat dat is, onderbuikgevoel. Maar we wachten af. Zie je misschien snel in de februarigroep Gaan we het weer zo lang volhouden??
Nog een paar mensen in de wacht zie ik! Wens jullie (o.a. Loesje) heel veel succes!! Bij mij zijn ook zojuist de rode duivels verschenen. Helaas, maar februari is ook een mooie maand !!
Hallo dames Ik had eergisteren al getypt dat ik dacht dat ik de vlgende dag ongestelt zo worden omdat ik ook last van mijn borst kreeg wat ik altijd heb een kiester maar gisteren en vandaag nog nix gekrgen tot ik maar vanmiddag een test deed van kv en ja hoor ZWANGER!!!!!!!!!!!!! duidelijke streepjes maarja nog niet geloven he tot ik vanavond boodschappen heb gedaan en een test kochte van claubleu en ja hoor ZWANGER 2-3 !!!! Zondag s manlief jarig maar hij viert het morgen dus we kunnen het gelijk vertellen he whaaaa super kado voor mijn manlief Morgenochtend ga een morkoppen kopen en 2 speenen voor 1 i love opa en voor 1 i love oma en doe ik in de morkoppen en geef ik aan mijn oiuders smiddags ben benieuwd hoe ze gaan reageren whaaaaaaaaaaaaaa en de rest horen het savonds echt leuk jh had het niet verwacht na 9 maanden klussen succes iedereen
Hey Rittjuh, ja echt onverwacht die positieve. heb iedere dag getest en de testen kregen dan weer een heel licht streepje en dan weer geen streepje. Vorige maand zag ik aan de testen dat het ei eraan kwam, nu dus helemaal niet. Ik hoop dat die van jou ook snel donkerder word! maar niet te onverwacht We hebben woensdag voor het laatst geklust...Heb ventje al gesproken en gezegd dat als ik morgenvroeg thuis ben ik hem ga bespringen hopelijk heeft hij er dan zin in....mag daarna weer lekker verder slapen. Ze zeggen dat je eitje 12 tot 48 u na een positieve ovu springt, dus hoop dat het ook zo is, dan heb ik nog geluk. Ik baalde gewoon echt ff en had echt geen positieve verwacht. ik word alleen ook onzeker omdat je op internet leest dat als je krampjes hebt van je eisprong dat je dan moet klussen, anders ben je te laat. Maar vorige maand had ik een positieve ovu en wel 2 á 3 dagen krampjes. Tja ik hou hoop... Hier nog zwangere dames bij ???? volgens mij wel als ik het goed heb gelezen..... gefeliciteerd!!! Dames die ongi zijn, balen!!! Ik duim voor jullie in de volgende ronde! Wachters, hoeveel zijn het er nog nu het eind van de eerste helft van de maand in zicht is???? Ik duim voor jullie, jullie zullen morgen wel mogen testen toch, ben benieuwd en duim voor iedereen!
Meiden hier net een lichte duidelijke streep ik ben ZWANGER!!! Whoeee Kan het niet geloven!!! IK ga zo werken vanavond ben ik weer online!! Liefs Maris
Hoi Mariss GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! Ja ik geloofde het ook niet daarom die duurde test geniet ervan gr Citta
Citta en Maris: Super gefeliciteerd!! Loesje29; ik had ook zo'n onderbuik gevoel....was helaas dus waar.. Hoop voor jou een wondertje... Zie je wel op forum Februari.... Moet het hier nog ff laten bezinken; gisteren een huildip gehad.... Zit er ff doorheen. Maar we zetten door en op naar de volgende ronde.... Vandaag een drukke dag;...morgen weer even tot mezelf komen. Fijne dag allemaal... x
@Citta & melis, onwijs gefeliciteerd!! @Angie: kop op meid! Snap ik goed hoor, zal ook wel een kleine teleurstelling te verwerken krijgen...maar we gaan weer vrolijk verder kletsen in februari als het zo is en slepen elkaar weer een maandje verder partner in crime...
Hier vanmorgen weer een testje gedaan en weer niets te zien! Mn ongi zal er dus echt aan gaan komen nu, alhoewel ik echt nog niets voel eigenlijk... Mn NOD kan ook wat later zijn dan gisteren, maar dan had ik vanmorgen toch wel positief moeten testen? Iemand ervaring mee?
Citta, van harte, meid! Na 9 maanden een mooie beloning voor jullie geduld! Een hele mooie zwangerschap gewenst en uiteindelijk een gezond kindje! Geniet ervan! Knuf, Fuzz