Denk idd dat de teleurstelling groter wordt naarmate je rondes verder gaat. Heb er gelukkig nog geen ervaring mee, zit pas in ronde 3. Hoop dat het voor jou snel raak mag zijn als dat nu niet het geval is!
@Partner in crime Loesje; Ja, ik ben er ook bang voor dat de teleurstelling steeds groter wordt.... Ik zat er ook ff doorheen. Hoop dat je ongi snel komt en/of op een posi test....wie weet...de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Zwanger dames gefeliciteerd en bedankt voor het stooien met HCG heb een emmertje gevangen hoop dat het helpt!! Dames die nog geen duidelijkheid hebben, ik duim voor jullie en hopelijk weten jullie snel meer. Rittjuh, ja nog geklust, mannetje heeft er zin in gelukkig dus gaat goed hier lekker doorklussen en nu hopen dat het ook raak is! Ik had gister nog een ovu gedaan. Die van vrijdag was net zo donker als de c-lijn, die van gister was nog donkerder! Denk dus dat ik me vrijdag voor niks gek heb gemaakt :S Wat ik wel raar vind is dat ik vrijdag veel steekjes had en gister een beetje en vandaag niet meer echt, terwijl ik na gister zo een duidelijk positieve ovu vandaag mijn eisprong zal hebben, zou ik dan niet ook steken moeten voelen als mijn ei springt en niet alleen daarvoor?? Heb je je ovu al gedaan? en????? hoop dat het posi was! Zitten we weer tegelijk op het wachtbankje Tja ga eens proberen om me deze keer niet zo gek te maken en wacht gewoon rustig af. Zit nu op het wachtbankje! Ga ook niet testen deze keer tot mn NOD! Dus dames ik zal hier mss wat minder zijn, merk dat als ik hier veel ben ik me er toch te veel mee bezig hou.... Veel succes allemaal en zal voor jullie allemaal blijven duimen!
@ loesje en angie: ik had vorige week ook even een flinke dip... Maar ik mag van mezelf best even balen als het een ronde niet gelukt is. Dit was trouwens de eerste keer dat ik flink heb gebaald en ook niet na een half uurtje uitgebaald was... Of het erger wordt naarmate het aantal rondes stijgt, dat weet ik dus nog niet... Maar goed, we hobby'en lekker verder... @ Mlis: ik zie hem! Een voorzichtige felicitatie naar jou! *maakt half vreugdedansje* @ Maris: hoe voel je je? Weinig klachten? @ de rest: bijzondere ervaring hiero... Sinds ik mijn maansteen draag (vorige week dinsdag): mijn ongesteldheid is van 6 naar 4 dagen gegaan... Hij is nu wel dof, dus heb hem vannacht in maanlicht gelegd, maar helaas, nog steeds dof. Iemand nog suggesties om hem weer goed op te laden (behalve bij volle maan, dat duurt nog 1 of 2 nachtjes) Zijn er nog testers? Of is iedereen al door naar de volgende ronde of zwanger? Knuf, Fuzz
@Fuzz: thanx meid! Maar t gekke is, riep gisteren ook dat die ongi maar gewoon moet komen en we naar de volgende ronde gaan, maar ben nog niet ongesteld. Heb ook mijn gemiddelde genomen en als ik van langste cyclus uitga zou ik vandaag pas mijn NOD hebben... verwarring..Pfff
Dan hoop ik alsnog dat je ongie vandaag wegblijft!!! En als hij toch komt, dan met opgeheven hoofd naar de volgende ronde... Ik duim voor je, meiske! Knuf, Fuzz
lieve meiden, bedankt voor jullie reactie..ik ga vanmiddag naar de kruidvat en hopelijk heb ik ook een knaltest.. succes iedereen en alle zwangeren gefeliciteerd..!!
@ Diene: Helaas was mijn ovu gisteren (dag 16) nog nega Heb als sinds dag 11 een heel licht streepje, die maar niet donker wil worden. Snap er echt niks van. Wordt echt een lange cyclus op deze manier. Vanavond maar weer testen. Hoop echt komende week mn ei te hebben, want dit schiet niet op. We klussen wel verder uiteraard Maar voelt een beetje doelloos nu er geen ei in zicht is...
@ Loesje: Wanneer ga je testen als je ongi wegblijft? @ Mlis: Hopelijk heb je straks een duidelijkere streep
@Rittjuh: balen van de ovu-testen. Maar wees blij, je ziet tenminste een mini streepje...bij nooit iets te bekennen geweest. Vanaf komende maand ga ik eens echt goed testen en soms miss 2 x per dag! En wanneer ik weer ga testen, HELP ik weet t niet. Heb geen zin in die teleurstelling weer... wacht nog een dag of 2 denk ik...wat zouden jullie doen??
@rittjuh..ik kon ook telkens mijn ei niet vinden had een positieve test op 27 dec.. en op 8 jan..??? heel heel vreemd en zaterdag een licht positieve test dus je weet het nooit..ik heb ook nog nooit zo n lange cyclus gehad zit nu op dag 46.. en nog niet ongi en licht posi zw.test..!! misschien is je ei erg verlaat.. @loesje ik wist ook niet wanneer ik moest gaan testen aangezien ik nu op dag 46 zit..dit nog nooit gehad en ineens had ik afgelopen zaterdag (cd 44) een licht positieve test...??? heb de afgelopen weken flink wat testen er tegen aan gegooid maar geen positief..?? tot zaterdag..?? hoeveelste dag zit je nu?
ja heeeel vreemd..dus ja je weet het nooit..hihihi wel bijzonder ja.. hopelijk word deze nog donkerder ga vanmiddag weer halen
Nee, echt vervelend he die onduidelijkheid! Jullie met de zw testen en ik met mn ovu Ben echt zo bang dat ik gewoon geen ei heb ofzo :S Maar hij kan ineens knal zijn vanavond natuurlijk. Vorige keer was het ook ineens. We zullen zien
Ik heb zo mijn momenten... Ik heb me nog niet gemeld bij de volgende ronde club. Heb besloten dat ik jullie nog in de gaten hou deze ronde en dan even wat afstand neem... Merk dat ik er ontzettend mee bezig ben, bijna obsessief en daar ga ik zelf aan onderdoor, dus voor mij even wat afstand... Knuf, Fuzz
@Rittjuh: we willen gewoon allemaal duidelijkheid hahaha Hoor toch ook wel eens dat je eisprong zo snel is dat ie niet meetbar is zeg maar? Dat je dan ene dag licht streepje hebt, die avond springt ie en de volgende dag dan weer licht streepje? Heb ik ook maar gelezen hoor Dus gewoon lekker doorklussen!!