Dames, wat zouden jullie doen in mijn geval: Vandaag wordt ik 30! Natuurlijk hebben we feest vanavond! En nou zijn mij testen allemaal nega. Ik zou best een wijntje of 2 lusten vanavond (ik drink nooit veel), maar wat als ik nou toch zwanger ben? En als ik bewust niks drink denkt iedereen misschien dat zwanger ben... Wat zouden jullie in mijn geval doen? Ik neig erg naar gewoon niks drinken, (vind ik nooit erg) maar ik vind een wijntje op zo'n feest wel lekker. Bedankt!!!
Finnefant van harte gefeliciteerd!!! wbt de wijntjes..... Het is natuurlijk het beste als je geen alcohol drinkt als je zwanger bent. Maar ja dat weet je nog niet zeker.... Volgens mij kan het geen kwaad als je 1 of 2 wijntjes drinkt. Mocht je zwanger zijn deel je zo ver ik weet in het begin nog geen bloed met je baby dus zou het geen invloed moeten hebben. Ik zelf zou niks drinken, maar ik drink bijna nooit alcohol en het zou dus ook niemand opvallen. Anders zou ik zeggen dat ik de bob ben Ik kan me ook voorstellen dat het niet leuk is als je meteen opmerkingen over zwanger zijn gaat krijgen... Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt en als je graag een wijntje wilt drinken moet je dat doen, vooral omdat je niet eens zeker weet of je wel zwanger bent. Veel plezier met je feestje, geniet ervan
Ach moeder natuur lost het alweer op denk ik: Heb net een kleine heel heldere bloeding gehad. Zet deze door, dan op naar ronde 2, zet ie niet door: Dan zijn we misschien net ingenesteld en dan blijven we overal vanaf!
Ik ben het eens met Diene! Zelf zou ik het ook niet doen, maar ben ook geen drinker. Heb ook altijd smoes dat ik Bob ben maar das moelijk op je eigen feestje hahahaha! Hoop dat t niet doorzet finnefant! Duim duim duim... Veel plezier op je feestje!!
He bah, en dat op je verjaardag! Ik had je een ander cadeau gewenst... Maar dus: van harte met je verjaardag! Hopelijk heb je een leuk feestje vanavond met toch die 2 wijntjes... En inderdaad: nieuwe ronde, nieuwe kansen... Ik duim voor een mooie roze test in de nieuwe ronde voor alle forum-dames! @ de loesjes: spannend nog bij jullie! Ik duim, duim, duim voor jullie! Zijn er verder nog wachters??? Wanneer gaat ieder weer een testje wagen? @ Rittjuh: en? Ondertussen al een flinke knal ovu? Ik hoop het voor je! Die onzekerheid is vermoeiend! Knuf, Fuzz ps. vanavond volle maan, dus alle maanstenen naar buiten om op te laden!
Gatsamme, dat was niet de afspraak! Balen meis, maar inderdaad, nieuwe ronden nieuwe kansen! Misschien zitten we straks met z'n allen in het volgende nieuwe clubje! Andere Loesje, hoeist??? EN Rittjuh, heb je hem al kunnen spotten?? Of onderhand al klusmoe Thanx lieve Fuzz voor het duimen! Hoop dat t helpt, hier nogsteeds niks...geen bloed dus nog moed! Vrijdag testen!!
Hey meiden, Ik ga door naar Februari helaas... Ik was 40 dagen overtijd maar gister toch doorgezet helaas... Wel hebben we goed nieuws... We gaan trouwen Volgende week vrijdag in ondertrouw... De trouwdatum is tot die tijd nog geheim...
Als ik uitga van mn NOD op de 14e wel ja, maar kan ook wel wat later zijn geweest, maar idd...ben wel duidelijk overtijd denk ik zo... Ik kan helaas pas vrijdag testen, of heeeel misschien morgenavond! Ik wil perse een KV2v5, dus tjah.... En ik heb niks meer in huis! Ben echt benieuwd joh! Heb enorme last van buikkrampen, eerst vooral savonds, maar nu ook overdag! Denk elke dag dat ik ongi ga worden, maar niets van dat al! En bij jou? Ook nog geen klachten of wel?
Fuzz naar buiten? Ik heb hem hangen in mijn raam. Moet hij echt buiten liggen? ooh dames spannend hier bij de Loesjes
Gefeliciteerd Naliey!! Echt iets om naar uit te kijken... Jammer van je ongi; maar ja....nieuwe ronde, nieuw ei en dus nieuwe kansen.....knuf!! @ De Loesjes; Jullie houden het wel spannend hier hoor.... Wacht vol spanning af op jullie testjes! @Fuzz en Parr; Ik zag die volle maan vanavond en moest echt aan jullie denken... De rest van de ladies: Hoe is het met het klussen? Hier ff rustig; we hebben het beide erg druk; beetje energietekort tussen de lakens. Ben blij dat het weekend er weer bijna aankomt
Moge dames! Ja de Loesjes houden het spannend hahaha! Hier inderdaad nog niks...ff vies praatje maar merk aan mijn afscheiding dat de boel potddicht zit zeg maar... iedere keer weer verbazing dat er geen bloed te zien is, zal wel psychologisch spelletje met mezelf zijn, dan ben ik niet zo teleurgesteld ofzo hahahah! Vriendlief begint wel steeds zenuwachtiger te worden! Nailey: Gefeliciteerd!! Dat zijn ook leuke vooruitzichten en goed voor de afleiding! Angie: Je bent er wel erg vroeg bij...is toch niet erg dat het er nu niet vanaf spat tussen de lakens, zie nog ong 9 dagen voor je eisprong! Lief dat jullie allemaal zo meeleven!
Naliey: Van harte gefeliciteerd! Super leuk, ik spreek ook uit ervaring! @de Loesjes: Spannend nog zeg, jee ik hoop bij jullie op een betere uitkomst! @ all: bedankt voor alle lieve reacties
Naliey, van harte meid!!!!! Ik ben verbaasd dat ik nog helemaal geen afscheiding heb gehad deze maand. Alleen vorige week vrijdag iets.