ik heb al een kruising dwergje, een vrouwtje. nu dus een mannetje erbij, over 2 weken teminste eerst knip knip, en 2 wkn eenzame opsluiting hihi geen zin in babykonijntjes...
Dank je wel Nathalie, we blijven dromen en uiteindelijk komt die droom ook echt wel uit. Het zal een leuk begin van het nieuwe jaar zijn Liefs Whitney
hallo, Ik ben nog niet zo'n vast forum bezoeker en ben nog een beetje zoekende hoe alles in zijn werk gaat. Ik zit pas in de 3de ronde en in het begin dacht ik nog helemaal niet bewust na over het feit dat het natuurlijk niet allemaal zo gemakkelijk hoeft te gaan. Je weet het maar hoopt denk stiekem dat overkomt mij niet. Als de verhalen van sommige van jullie lees dan kan ik niet anders zeggen dan dat ik echt hoop dat jullie wens uit mag komen. Heel veel sterkte en succes deze tijd. Wij zitten nog met een huis als probleem(heeft maar 1 slaapkamer staat al 1,5 jaar te koop al 2 x verkocht geweest maar de kopers konden financiering niet rond krijgen) dus wij gaan nog niet met ovulatie testen aan de slag. Al zouden we het helemaaaal niet erg vinden als het deze maand raak is, we zijn er echt aan toe en laten ons leven niet van een huis afhangen! Ik ga weer aan het werk Liefs Sandra
nou konijn is knippie knippie gedaan.. zo klaar halfuurtje en toen mocht ie alweer mee... dus de dierenverzameling bestaat nu uit 2 jack russels, 2 katten, 2 konijnen, en 2 paarden maar die staan niet thuis
Hallo lieve dames! Ik ben vorige week ongesteld geworden, dus mijn sessie voor deze ronde zit er weer op. NOD rond de 13e januari, maar goed, deze maand was het ineens 42 dagen wachten, dus ik hoop dat we deze maand teruggaan naar de 35 (daar is die 13 januari op gebaseerd). Die ken ik ondertussen... Deze ronde begin ik met ovu testen en voor de 2e maand tempen. Ik ben gewoon ongeduldig en heb een nogal eigenwijs lijf... We gaan gewoon knalroze 2011 beginnen... Knuf, Fuzz
fuzz; hier ook nod op 13jan. uitgaande van 37dg cyclus.. spannend s6 lottie; monnikspeper nog gewerkt bij jou of niet?
Wolfje heb t idee van niet maar ik begon natuurlijk pas op dag negen. Cyclus was nu 34 dagen en vorige keer was het 38. Maar ben 8 dagen voor m'n eisprong helemaal afgebouwd met borstvoeding dus zal eerder daaraan liggen.. Ben benieuwd hoe lang t deze maand duurt. Gebruik jij t weer?
Ja ik had het lijstje gezien, vanaf wanneer je kan testen. Maar omdat ik vorige maand naar mijn idee een vroege eisprong had, dacht ik ook begin maar optijd. Indedaad beter te vroeg dan te laat. Ik heb vandaag al eens getest, maar nog geen ei..... Ik denk dat ik ook vrijdag weer test. En natuurlijk ook aan de klus waneer we zin hebben.... Hopelijk hebben we ook zin als het "moet" En duimen dat het kaar is!!!! Voor iedereen hier! Het kerstpakket was wel leuk. Een map die je dicht kunt ritsen met schrijfblok en pen (weet even niet hoe je zoiets noemt) en een kadobon. @ Rianne, zo een tinteling lijkt me trouwens ook wel leuk. Handig als je zelf iets kunt uitzoeken.
Ha meiden, Ook ik mag me sinds vandaag weer melden in de volgende NOD ronde.... Mijn NOD zal rond de 10 januari liggen... Maar kan ook later zijn. Succes allemaal met klussen!!! En extra je best doen met kerst hihihi
Vanaf zaterdag ga ik toch ook de testen gebruiken. Wachten totdat het ei komt en maar toch ook al gaan klussen. Hahaha wat een geklus wordt het bij iedereen rond de feestdagen hahah. @ Lottie, zo mega irritant he dat wachten @ ginger lady, jij ook succes met klussen @ Dien, als het "moet" tja hopelijk hebben we dan zin.... voor ons meiden is het een stuk gemakkelijker Maar zeker hebben we dan zin, we maken gewoon zin @ Fuzz, zeker wordt het voor iedereen een knalroze 2011 @ Sandra, welkom @ wolfje, wij ook geen huisdieren, wel zo rustig, maar toch lijkt het me leuk. Bah vanavond nog even werken, heb geen zin meer... nadat ik een hele dag al heb gewerkt. Maar ja, niks aan te doen. Knuf