NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Hahaha... ik ben echt nog de enige hier, doostil hier :) Als het goed is kunnen we morgen dit formul sluiten )wat de uitslag ook is :)

Even update: nog niks aan de hand... alleen veel witte afscheding maar kom er niet echt uit wat dat nou wil zeggen... fingers crossed voor morgen!!

2. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey Loesje,

Ik lees nog me :) ben benieuwd naar morgen, ik duim voor je!!!

3. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey!!

Ja, ik lees ook nog mee.....ben benieuwd!!
    Succes morgen!! Test ze!!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    me too!

Ik duim voor je!!!

5. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik lees ook nog mee!!! Loesje, ik duim voor je! Ik heb nooit veel wit voor ik ongesteld word, dus het klinkt me veelbelovend in de oren! Succes straks in de ochtend! Ik kom gauw kijken!!!

Knuf, Fuzz

6. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ik ook hoor! Spannend....

7. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    En???

8. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He meiden!

Thanx voor het meeleven allemaal!!

Vandaag helaas witte test..begrijp het ook allemaal niet zo goed. Lijkt gewoon op een extreem lange cyclus ofzo... Dus: wat mij betreft mag die ongi gauw komen, dan kunnen we ook verder!!

9. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oh meid wat ontzettend rot!! Dan heb je zoveel geduld gehad en dan krijg je dit, bah bah. Ik hoop dat je toch nog vroeg hebt getest en anders dat maar snel die ong mag komen... Ik had het je zo gegund!

10. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wat bale Loesje!!! Het lijkt wel een beetje op de mijne...Heb nooit zo'n lange cyclus gehad, en nu dus wel..! Had ook echt niet verwacht dat ik ongi zou worden, dacht toch stiekem al dat ik zwanger was, maar helaas.... Hoe meer je volgens ij op je lichaam let, hoe meer je alles voelt wat je wilt voelen...
    Hoop ook dat je dan of snel ongi wordt of je later HCG aanmaakt....dat kan ook nog toch?!
    Succes!!!

11. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    He getsie, Loesje! Je geduld moet beloond worden! Weet je wanneer je ei was? Misschien toch laat ei? Of lang voor hcg? Pfff! Ik hoop dat je heel snel zekerheid krijgt! Ik gun je een mooie roze test!

Knuf, Fuzz

12. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He meiden!

Thanx voor jullie lieve berichtjes!! Ben niet heel erg down hoor, ik heb volgens mij al eerder gezegd hier dat ik het gevoel had dat het niet raak was... snel ongi hopelijk en op naar volgende ronde, we houden moed!

Waar zijn jullie nu aan t kletsen??

13. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant

Dan duim ik voor een snelle ongie...:) Kun je in ieder geval verder naar de volgende ronde!

Ik klets even nergens anders... Wat afstand brengt me ook wat rust, dus ik wacht nog met je mee op je ongie en dan, tegen de tijd dat ik me echt niet meer kan bedwingen, meld ik mij weer in een nod-topic..:)

Knuf, Fuzz

14. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @fuzzie, dat was ook mijn plan eigenlijk...is toch leuker te praten na eisprong met alle anderen, heb nu gewoon niet zo veel vertellen eigenlijk :)

Maar jou wil ik wel volgen hoor, ronde 5 gaat raak worden voor ons!!! x

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Een dikke knuffs! je wilt dan of een roze test of een ongi, dit zoals het is is niks zo :(

16. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Parr: precies...ach we wachten af. Maaruh...volgens mij heb ik ergens gelezen dat jij goed nieuws hebt?!?!? Alvast een voorzichtige felicitatie??:) het is je gegund!!

17. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Balen zeg Loesje29!!
    Laat die ongi dan maar snel komen ja.....
    Knuf!!

18. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Loesje!

En? Al een ongie in aantocht? Of nog steeds geen zicht op wat dan ook? Pffff, kan me voorstellen hoe frustrerend dit voor je moet zijn... Erg knap dat je er nog zo nuchter onder bent! *geeft schouderklopje*

Ik heb je een verzoekje tot forumvriendinnetje gestuurd... Kan ik je in de gaten blijven houden...:)

Ronde 5 ja... Ik merk dat ik het wat begin los te laten, niet obsessief alle symptomen (nu dus voor eisprong) ga googlen en zelfs ovu-testen vergeet...:) Vanavond wel echt weer een testje doen, volgens mij komt mijn ei eerder en dat wil ik dan dus weer niet missen...

Ik hoop op snel wat duidelijkheid voor je!

Knuf, Fuzz

19. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Check je banner!!! Van harte, Parr...:) Het is je zo gegund, meiske!!! Gaat het goed met je?

Knuf, Fuzz

20. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Gefeliciteerd Parr!!
    x

Deel Deze Pagina