Tsja, alle NOD's zijn geweest natuurlijk, behalve die van mij, hahahah! Daarom vroeg ik ook waar iedereen nu 'zit' Hier dus nogsteeds niks helaas... Hoest bij jou? Al druk aan de klus? x
Whaaaaaat? Nog steeds niks? Hmmmpf.... Hoe lang is je cyclus nu? Wat voel je allemaal? Bekende fenomenen? Ben je al ergens anders op het forum aan het kletsen? Hang in there, uiteindelijk komt het goed... Knuf, Fuzz
hey meiden, ik vraag me af of ik laatst echt ongi was... alles bij elkaar was t niet eens 1 tampon vol... mss toch een late ei gehad en dat dit een innesteling was ofzo??
He Fuzz, Vandaag dag 45...tsja, zal wel gewoon een lange cyclus zijn tussendoor, van mij mag de ongi komen hoor! Maar ik voel nog niks komen... maar dan kan ik ook gewoon de nieuwe ronde in, dut is zo doelloos wachten!! Maargoed, moet niet piepen, zijn vrouwen die over de 100 dagen hebben... Ik wil ooooook naar volgende NOD forum x
Phoe Loesje dat is inderdaad niet leuk......hoop dat je snel ongi wordt, dan kun je inderdaad tenminste verder. Naliey dat is ook vreemd, een laat ei of innesteling zou toch ook niet zo erg zijn(als je tenminste geklust hebt ) dan zou je nog een kans hebben deze cyclus. Ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt. Als het een laat ei of innesteling was zou je binnen kort toch duidelijkheid moeten hebben. Of een positieve test of ongi. sterkte en een knuf
Jeetje Loesje29; dag 45 dus....heb je nog een test gedaan in de tussentijd na zondag? Wie weet...?! Naliey; dat is inderdaad vreemd. Het zou een innesteling kunnen zijn als je de verhalen daarover leest...maar dan zou je misschien inderdaad ook posi kunnen testen. Ik zat daar ook nog over in; mijn laatste menstruatie duurde net 2 dagen en ik was er weer vanaf;...het was ook heel weinig. Ik heb geen test meer gedaan, en ben weer aan de nieuwe ronde begonnen. Inderdaad weer flink aan de klus; vruchtbare periode is ongeveer....nu en de komende dagen. (volgens gemiddelde cyclus) Ik ben nog niet echt actief in het Febr. forum...komt misschien na deze week wel weer. Net als Fuzz merk ik ook dat ik het allemaal wel beter los kan laten en niet zo obsessief bezig ben.
Hallo lieve dames! Gossie Loesje, dag 45... Misschien toch eens een bezoekje aan de huisarts overwegen omdat dit toch echt wel veeeeeel langer is dan je normale cycli? Kan me helemaal voorstellen dat je op ongie wacht, dan kun je iig verder... Maar ik gun je een knalroze test binnenkort, zodat het wachten toch niet doelloos is geweest... Sterkte, meiske! @ Naliey: zou zomaar een innesteling kunnen zijn... Heb je nog getest daarna? *duimt heeeeeel hard voor de verloofde Naliey* @ Angie: druk aan de klus dus? Geniet ervan! Ik doe vanavond weer een ovu-testje, eens kijken of het al wil (uitgaande van cyclus van 35 dagen zou ik nog een weekje moeten wachten, maar heb nu al watery slijm (ja, dat willen jullie weten, he? )) en mijn maansteentje en de monnikspeper hun werk doen... Ach, als mijn cyclus al 2 of 3 dagen korter is dan anders, ben ik al content! Ik bemoei me nog steeds niet met het nod forum van februari. Om te beginnen omdat ik nog niet weet hoe mijn cyclus deze keer gaat lopen en ik me dus bij de eerste helft van februari of bij de tweede helft moet melden... En het is wel lekker om niet obsessief met baby's bezig te zijn... Meiden, tot gauw weer! Ik hou jullie in de gaten! Knuf, Fuzz
He allemaal! Thanx voor jullie lieve berichtjes! En Dank voor de uitnodiging van NOD februari maar als mijn cyslus deze lengte blijft houden ga ik zo door naar maart haha. Dus net als ANgie & Fuzz ga ik daar nog even niet actief zijn, ik ga er dan alleen maar meer mee bezig zijn maar ik KAN niks nu.. Nope geen test meer gedaan, maarja ik voel ook niks...geen tekenen.. Dus gezellie als we hier elkaar op de hoogte houden (ik wil jullie wel graag als zwangeren voorbij zien komen hoor!!!) Klusze allemaal!!!! x
Loesje, wat balen zeg!!! Het duurt wel erg lang nu! Hoop dat je idd niets voor niets hebt hoeven wachten... Khou je in de gaten Mijn ongi is weer bijna over, weet alleen niet wanneer mijn NOD is, dus nog niet echt acief in NOD van febr
Echt balen ja Loesje! Ik ben aan de ovutesten...weer eens wat anders...kijken of ik mn ei kan vinden..... Ik blijf gezellig hier kletsen!!
Hallo meisjes! Zo, weer even bijgelezen... @ Loesje: nog steeds spannend dus... Al wel tekenen van een ongie in zicht, of ook dat niet? @ Naliey: spannend! Veel plezier vandaag en 2 keer groot nieuws is altijd goed!!! Geniet ervan! @ all: Hier druk in de weer met ovu-testjes. Eergisteren een redelijk donker lijntje, gisteren ineens minder, dus vanavond eens kijken... Ik verwacht dit weekend eigenlijk een knaltest, maar goed, mijn lijf doet wel vaker dingen die ik niet snap, dus ik hou het gewoon goed in de gaten... En daarnaast lekker genieten van mijn Lief... Komt goed uit dat we een ultiem chill-weekend gaan hebben: morgen hele dag sauna en zondag heel de dag vrij!!!! Lekker pyama-dagje! Tis bijna Valentijn! Gaan jullie nog wat leuks ondernemen? Knuf, Fuzz
He meiden! Hier nogsteeds.....Niks! Wat een verassing he? pffff... maar moet zeggen, ben er vrij relaxed onder, heb er toch geen invloed op. Onze tijd komt nog wel, duurt misschien allemaal wat langer.. Jullie druk aan de klus dus! Mooie beepjes maken he!! Valentijn, schoot idd door mijn hoofd vandaag. Maar weekendje weg zit er niet in, wij tennissen beide op de zaterdagen dus als iemand nog wat leuks weet?!? x