Hey Loesje, Nog steeds niks! Hoelang duurt je cyclus nou al? Wat vervelend dat je nog steeds niet ongi bent en geen positieve test hebt. Ik hoop dat er snel iets gebeurt.
En dan toch ineens 'goed nieuws' ben ongesteld!!! Hoe blij kun je zijn met je menstruatie? hahahha Maar hoe moet ik nu in hemelsnaam mijn NOD gaan berekenen en mijn vruchtbare periode? Please HELP meiden! 28-32-35-48 x
pffff Het beste is om van jouw langste cyclus uit te gaan om safe te spelen. Ga je tempen of ovu's gebruiken om jouw ei op te sporen?
Ha Loesje29; Nou fijn!! Eindelijk dan duidelijkheid, maar inderdaad ... hoe nu verder? Ik ben met mn volgende berekening uitgegaan van mn gemiddelde cyclus, maar nu ik rond mn eisprongtijd zit kan ik mn ei niet vinden...dus het geeft ook geen garantie. Heb je echte menstruatie toestanden of valt het mee?? Dat wordt een weekje chillen en dan weer goed luisteren naar je lichaam, al weet ik dat dat niet meevalt. Ben sinds donderdag elke dag een ovu test aan het doen: do negatief (geen streep), vrijdag negatief (geen streep), zaterdag en vandaag een vage streep. (dus negatief; volgens de gebruiksaanwijzing) Vrijdag en vannacht geklust;....tja je weet het niet toch? Dus maar weer vrolijk verder klussen en morgen nog een ovu test...(dan zijn ze op) Succes Loesje! knuf...
Ik zou vanaf de vruchtbaarste dag van je kortste cyclus gaan klussen en doorgaan totdat je de vruchtbaarste dag van je langste cyclus hebt gehad (snap je het nog??) dan zit je altijd safe.
Dus zeg maar dag 14-34? Dan kan ik onderhand aan de beademing als ik dan elke dag moet klussen hahaha! Ik ga idd ovu testen doen deze maand, zal er een groot-verpakking door gooien denk ik... Nee Angie, weinig last, voelde de ongi ook niet aankomen. Maar krijg gelukkig vanaf nu weer de kans op een nieuwe ronde! NOD ga ik maar gemiddelde berekenen en dan ovu's en 14-34 klussen hahahah! Jouw eitje zit er dus aan te komen Angie? Je bent iig goed aan t klussen! x
Hahahaa! Ik lig hier helemaal dubbel!! Jouw cyclus ligt inderdaad iets verder uit elkaar dan de mijne, dus voor mij is het nog wel vol te houden! Ik zou als ik jou was een zuurstoffles naast m'n bed neerzetten!
haha....inderdaad!! Op zich komt het wel weer mooi uit voor je Loesje.....over 14 dagen ongeveer is het Valentijnsdag; mooie start voor de nieuwe ronde!! Dat belooft wat!! (dan kan de 20 daagse beginnen....haha)
Hey Loesje wat fijn dat je eindelijk ongi bent (dat klinkt raar) maar na zolang wachten kan je eindelijk verder. Ik zou inderdaad zo doe als je zelf beschrijft. met ovu testen beginnen volgens je kortste cyclus tot je je ei hebt gevonden. haha 20 dgn aan een stuk klussen is ook wel wat......dat zou mij ook niet lukken denk ik en lijkt me ook niet optimaal voor de zaad kwantiteit. Maar om de dag zou geen verkeerde optie zijn. Ben je ook al door naar het feb forum??? ik wacht er op je
Ha Diene! Nou idd, om de dag maar dan en goed aan de ovu testjes, dan moet het goedkomen! Ik skip februari in 1 keer, als ik van gemiddelde uitga kom ik op NOD 6 maart... maar ik lees stiekem wel mee hoor
Jeuj! Je bent ongesteld! Goed om te weten dat het ondanks je lange cyclus, toch nog allemaal werkt, toch? Ik ben me een ongeluk aan het ovu-testen en daar tussendoor ook nog aan het hobby'en... Ach, er zijn vervelender dingen... Ik dacht alleen dat mijn ei eerder zou zijn deze maand, maar goed, dat blijkt dus niet zo te zijn... Ik ga nu uit van een knaltest vandaag (want gister was hij bijna-knal... 8)), en dan springt woensdag mijn ei. Mooi weer een rondje van 35-36 dagen... Dus vanavond, dinsdag en woensdag aan het hobby'en... Like I said: er zijn vervelendere bezigheden... Ik ben trouwens ook naar een voetreflexzone-mevrouw aan het gaan in verband met grooooote vermoeidheid en wat stress-verschijnselen (ja, ik werk ook nog tussen het hobby'en en ovu-testen door...) en zij kan ook hormoonbehandelingen geven zodat je baarmoeder in perfecte staat komt voor conceptie... Nou ja, alle beetjes helpen... Hoe is het met de rest van de meiden? @ Angie: Je ei al opgespoord? @ Naliey: Hoe was het toen jullie in ondertrouw gingen? Leuke dag van gemaakt? @ Diene: HOe is het met jou? In welke fase zit je nu? Aan het hobby'en of op het bankie? Knuf, Fuzz
Hey Loesje, vorig jaar heb ik februari ook overgelsagen. Nu dat mijn cyclussen wat korter zijn heb ik nog een extra kansje. Ik zal ook stiekem wel eens in februari kijken, kan ik jou in de gaten houden Hey Fuzz, hier nadert het einde van mijn ongi. Dus nog ff en dan weer aande klus en ovutesten. Beide veel plezier met klussen
Hallo, Ik heb mn ei (nog) niet kunnen vinden. Gisteren weer een vage test...met vaag streepje. Ga straks na mn werk weer een test doen. Ga zo eerst nog naar de kv om te shoppen. Vanavond weer aan de klus Er zijn inderdaad ergere dingen doe je kan doen.... Ik ben nog niet echt betrokken in febr. forum...hier kennen we elkaar al een beetje...praat makkelijker. @Loesje; dus plan de campagne is klaar om uitgevoerd te worden...zet em op! @Fuzz; ben benieuwd of die voetreflex gaat lukken.....succes!! @Diene; ook veel plezier met klussen!
He Meiden! Eieren in zicht dus, das mooi! Ik zal jullie dan verder niet storen want jullie hebben het druk genoeg hihihih! Hier echt MEGA ongesteld, zo erg heb ik het nog niet gehad. Na uur al tamp verwisselen (sorry voor details) en das wel veel... lijkt iets niet helemaal lekker te gaan deze maand... Voetreflex Fuzz? Ben benieuwd! Bij goede resultaten horen we het graag!! Doen jullie aan van die zwanger worden pillen?? x
Heb toevallig net Mama vitamientjes gehaald van VSM. Gebruikte ik al....is voor "voor, tijdens en na de zwangerschap".
Meisjes! Hier gisteren een knaltest, dus vanavond weer aan de klus... en dan zal morgen mijn ei wel springen... en dan weer op het bankie. Das altijd het ergste... Maar ik heb me al voorgenomen dat ik me niet gek laat maken deze ronde... Dus ik visualiseer mezelf al zwanger (in opdracht van voetreflex-mevrouw), maar goed, ik heb geen idee hoe dat voelt, dus ik maak er gewoon iets leuks van... @ Loesje: bah, zo'n mega ongesteldheid is altijd ellende. Als het blijft bij om het uur je tampon verwisselen (altijd leuke praat....) dan valt het nog mee. Heb je verder nergens last van? Kan die ongie zo erg zijn omdat je cyclus zo lang was? Dat je dan extra veel hebt ofzo? @ angie: jouw knaltest komt vast gauw... Worden je streepjes al wel donkerder? Hoe laat test je? Ik moet er altijd aan denken dat ik niet te veel drink een uur of 2 voor ik wil testen, maar dat gaat niet altijd goed... Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken van mijn testjes, dan kun je een beetje vergelijken. Of heb je daar niets aan? @ all: hier dan mijn ranzig vraagje: hoe houden jullie in hemelsnaam al dat zaad binnen? Als Lief zich terugtrekt (dat zeg ik toch vrij tactisch?) verlies ik vaak al wat. En als ik dan ook nog ga plassen, verlies ik nog meer. Ja, zo komen er geen baby's, hè? Nou, ik begin weer aan mijn werkdag... Tot gauw! Knuf, Fuzz
Oja, die reactie was ik nog vergeten... Ik slik nu monnikpeper om mijn cyclus wat regelmatiger te krijgen, maar vooralsnog weinig effect. Ik wilde ook aan die zwanger worden pillen gaan beginnen, maar de voetreflex-mevrouw heeft me weten te overtuigen daar nog even mee te wachten. Dus ik laat haar gewoon eerst nog 1 of 2 maanden haar gang gaan en dan misschien aan de pillen... Knuf, Fuzz
Fuzz dat ligt ook aan het standje die jullie doen Wij maken ons niet meteen "los"en ik blijf liggen met mijn benen dicht. Je kan nog met jouw benen in de lucht zitten als je wilt. Zelf doe ik dat niet. Is ook niet nodig bij ons.
@Fuzz Wat spannend zeg,hopelijk deze ronde een positest!! Wij hebben vanmorgen een mooie echo gehad,met een mooi kloppend hartje!