Oh super Maris!! Lijkt me echt geweldig! @ Fuzz; ja...mn streepjes worden duidelijker, maar nog geen knaltest gehad. Ik heb telkens rond 12:30 ongeveer getest. 2e plasje van de dag en nog voor de lunch en dus niet nuchter. Gisteren na het werk rond 19:00 en straks weer na het werk rond 18:00...want ben om 18:15 weer training geven. drukdruk. Dus heb niet echt een vaste tijd moet ik zeggen. Misschien moet ik ze dan op mn werk gaan doen ofzo....maar da's niet echt handig als je in het kruiswerk als verpleegkundige TCer werkt Maar foto's zijn altijd makkelijk....dus als je wil. Ik ben ook al aan het turen naar de testjes hier verderop in het forum.... Heb nu kv ovu testen en ga denk ik die van Zwanger&kind bestellen. En ik en mn vriend hebben dat ook; we proberen zo lang mogelijk bij elkaar te blijven na het klussen zeg maar Maar dat ligt inderdaad aan het standje. Verder dus snel stilliggen, broek weer aan en niet plassen en niet hoesten....haha En heb vannacht toch zo gedroomd over een baby hebben en verzorgen....hebben jullie dat ook wel eens??
He meiden, Wat een gezellige praat allemaal weer Ik blijf wel ff liggen met een kussen onder mijn kont...erg lachwekkend als je achteraf weet dat het zinloos was, want was toch niet raak. Maar niet langer dan 10 minuten hoor... Mijn vriend zegt ook altijd dat ie 'ze nog een zetje mee geeft' dus dat ze het wel op eigen kracht moeten kunnen hahahahah! Goed van jullie eitjes dames! Ik deze maand ook maar een goed aan de ovutesten, geeft toch een beter gevoel als je m gespot hebt. Hier echt hevige ongesteldheid, zal ermee te maken hebben dat het lange cyclus heb gehad. Ook veel 'stukjes' (of hoe noem je dat haha). Had gisteren bestuursvergadering (zit in bestuur van tennisvereniging) en zat bij de voorzitter op ceen stoffen cremekleurige bank. Kon niet onopvallend tampon pakken, krijg er gewoon bijna paniekaanvallen van hahahah! Maargoed, even deze paar dagen door en dan gaan we er weer voor! We gaan met z'n allen voor een paar mooie roze testjes!! toi toi toi x
Ha; Net weer een ovu test gedaan en weer een vaag streepje....dus weet niet zeker of ik mn ei gevonden heb.... Goh, maar loesje...zou je dan geen vroege mk hebben? Dat denk ik door al die "stukjes" zoals je beschrijft. Je had dan wel posi moeten testen eigenlijk, dus dat spreekt elkaar weer tegen.... Maar inderdaad; nog een paar dagen en je kunt er weer tegen. Lichaam weer klaar voor de volgende ronde. Ben je nog aan de vitamientjes begonnen? haha; die mannen....die zien het ook leuk voor zich. Die van mij zou het hetzelfde kunnen zeggen! haha Zo; ben trainen...tot morgen!!
Oh, weer wat leven in de brouwerij hier... Gezellig... @angie: heb de foto's in mijn album gezet. Foto's zijn erg vaag: ik ben niet zo goed met camera's, maar het was ook vrij donker binnen. Hoop dat je in ieder geval ziet dat op 25-12-10 en 31-1-11 de t-lijn (de eerste) net zo donker of donkerder is dan de c-lijn. Als dat zo is, heb je een welbekende knaltest. Bij ovustesten werkt het net even anders dan bij zwangerschapstesten. Een knal ovutest betekent (bij die van Zwanger en kids) dat je ei tussen de 24 en 48 uur later springt, een knal zwangerschapstest, ja, dat behoeft geen uitleg... Ik droom ook over baby's en zwanger zijn... Erg raar, helemaal omdat het tot nu toe geen zin heeft gehad... Maar goed, het hoeft maar ergens goed voor te zijn, een soort van self-fullfilling-prophecy... Onze tijd komt nog wel... Mijn ei springt morgen, dus ik ga vanavond mijn charmes nog een keer in de strijd gooien en eens kijken of ik Lief kan verleiden... Tot gauw! Knuf Fuzz ps. Loesje, het zou wel eens een vroege miskraam kunnen zijn, inderdaad door die 'stukjes' die je noemt. Ik had vorige keer ineens een zakje. Ook nog nooit gezien....
Maris super die echo, kan niet wachten tot ik het ook eens mag meemaken. Over de gezellige praat hihi... ik blijf ook altijd even liggen met mn billen omhoog op een kussen en afhankelijk van het standje hou ik het wel eens dicht met mn hand om me om te draaien en goed te gaan liggen. Mn moeder zegt altijd je moet op je hoofd gaan staan, dus toen het deze maand weer niet raak was zei mn vriend, tja je bent ook niet op je hoofd gaan staan daardoor is het niet gelukt Wbt die ongi met stukjes. Ik ben altijd heeeel erg ongesteld, soms echt niet normaal. Maar ik heb eigenlijk altijd wel "stukjes" heb er nooit iets raars van gedacht. Dus stukjes hoeft niks te betekenen.
Moge ladies! Nee ik geloof ook niet dat het vmk is hoor, heb ook niet positief getest. Alles heeft gewoon 2 weken langer gehad om 'aan te koeken aan mijn baarmoeder' en komt er nu uit! Dat dromen over baby's/zwanger zijn is zo herkenbaar, die komt regelmatig voorbij! En hopelijk gaan we het allemaal snel meemaken We hebben wel een gezellig clubje zo bij elkaar! Ben eigenlijk wel benieuwd naar wie wat waar etc...Ik zal ff kort wat over mezelf vertellen (in de hoop dat jullie dat ook doen natuurlijk ) Ben Marloes, 29 jaar, mijn vriend is 33 en we zijn 2 jaar bij elkaar. We wonen samen in Noord Brabant en werk fulltime, doe P&O op een Hogeschool. Benieuwd naar jullie!! Knuf
Dat klopt idd. Ik heb heel mijn leven ongi met stukjes, soms veel kleine stukjes soms iets groter. Is jouw bmslijmvlies, dus ook logisch idd. Stukjes verliezen is dus heel normaal. Deze keer met de vmk had ik ook stukjes maar groter, een duidelijke verschil dan als ik niet zwanger bent.
Loesje29 ja dat is ook zo denk ik, 2 weken langer de tijd 'om aan te koeken' wel fijn dat het door is, op naar de nieuwe ronde
@Fuzz; thanks...heb de foto's gezien. Als ik dit zie dan heb ik nog geen knaltest gehad, of dus gemist. Ga straks weer een test doen als ik thuis ben...maar gezien mn cyclus zou ik nu toch echt mn LH piek al moeten hebben gehad denk ik. Al heb ik het slijm en de pijn (nog) niet kunnen spotten...ja, vaag...maar niet zeker. @ Loesje; mn wie-wat en waar: Ik ben Angela, 30 jaar. Mn vriend is 32. Zijn nu anderhalf jaar samen maar kennen elkaar al 8 jaar.....tja; zo kan het lopen. Ben fulltime verpleegkundige Teamcoordinator in het kruiswerk. Locatie Eindhoven - Brabant
Goede morgen meisjes! Hoe is het met jullie? Nog leuke plannen voor vandaag? @ Angie: ik deed mijn ovutesten altijd rond 6 uur 's avonds thuis. LH bouwt je lijf pas gedurende de dag op, dus vroeg testen heeft niet zo gek veel zin, volgens mij. @ Loesje: Hoe is het met je? Ongesteldheid al voorbij? @ Maris: ik wil ook zo'n echo!!! Geniet ervan, meiske! @ Aowyn: Hoest met jou? MOrgen naar de gyn? Sterkte! @ all: about me: Ik ben Heidi, 30 jaar. Lief is 36 en we zijn bijna 2 jaar samen. We kennen elkaar al een jaar of 4... Ik werk bij een grote zorgverzekeraar en woon in het Brabantse land... Oh, en we hebben een hond. Een zwarte meisjes labrador van 6 jaar... Mijn ei is een dag eerder gesprongen dan ik dacht, maar jeuj, wel goed geklust!!! Tenminste, dat denk ik. Eens kijken of ik dat ding in mijn handtekening gefrot krijg... Knuf, Fuzz
Goedemorgen! @Fuzz hier is het spotting geworden van oud bloed. Temp is nog redelijk hoog voor mijn doen, meestal ligt hij rond de 36.2. Morgen de gyn idd heb er zin in! Ik kan niet neerzetten, mijn gegevens, heb juist mijn naam onlangs veranderd omdat een bekende nu op de site zit. Sorry.
Hoi, Ben vandaag aan het werk....maar als het goed is op tijd klaar. En dan weekend.... Gisterenavond een knal posi ovu test!! En geklust Spannend. Maar wel verrassend dat mijn eisprong er dus nu pas is. Dus mn banner klopt niet echt meer. Geen idee wanneer mn NOD nu is....ga het lekker vaag houden, misschien heb ik dan minder stress. Heb de laatste dagen ook pas tussen 18:00-20:00 getest. Was zo blij met dat 2e streepje.... Fijn Fuzz; als alles zo op schema loopt...haha (klustechnisch) Fijne dag!
He ladies! @Fuzz & Angie: Wat een geweldig eier-nieuws! Goed dat jullie m gespot hebben en goed geklust hebben, joehoe!!! Goeie tip van dat na 18.00 uur testen, ik zou nl geneigd zijn het 's morgens te doen... @Ayowyn: snap ik hoor, no probs! Hier aan het einde van mijn ongi. Heb weer zin in een nieuwe ronde! Maar jullie zijn eerst aan de beurt met posi testjes dus kom maar op, zit er klaar voor
@Loesje; fijn dat je einde ongi hebt....nu op naar de volgende fase. @Aowyn; veel succes morgen bij de gyn. @Fuzz; hopen dat we ons ei "bereikt" hebben ... zeggen we maar Morgen met mn lief een dagje weg; ff quality day ...
Oh Angie, wat lekker!!! Waar gaan jullie heen? Wij gaan de 16e een dagje lekker samen op pad... Even de boel de boel laten en lekker saampjes... @ Loesje: Jeuj! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Lekker aan het hobby'en en lekker genieten van elkaar!!! @ Aowyn: succes vandaag!!! Laat je nog horen hoe of wat? @ all: mijn temp is vandaag ineens heeeeel hoog... That's weird... ik probeer me voor te stellen hoe het is om zwanger te zijn. Ik word helemaal blij en warm van binnen... Ik blijf volhouden aan die self fullfilling prophecy... Nog plannen voor het weekend? Ik ga vanavond naar de opening van de acupunctuurpraktijk van een oud collega, morgen op verjaardag bij een nichtje van Lief en 's avonds een etentje met vrienden. Ieder maakt dan een gang en we hebben thema Nederland gekozen... Moeilijk, want er zijn er bij die geen zuurkool, spruitjes, rode kool, rode bietjes lusten... Maar goed, we hebben wat leuks bedacht: goedkoop... Veel Nederlandser kan niet, toch? Knuf, Fuzz
He Ladies! Oh spannend meiden! jullie 'taak' zit erop en nu afwachten! Mijn ongi is nu over dus straks aan de ovu testjes beginnen... Lekker dagje weg Angie, heerlijk!! Ik moest gisterenavond tennissen en was erg gezellig, lag om 3 uur pas in bedje! Pfff...BRAK! Dus nu aan het 'thuiswerken' straks nog ff uurtje plat en de vrijdagavond is altijd 'onze avond' samen met Lief, tegen elkaar op de bank, hapjes, drankjes, genieten! Morgen tennistoernooi en zondag een lazy sunday, heerlijk!! En jij lekker aan de stampot Fuzz? @Ayowin: succes vandaag, laat je t ons weten hoe het was??
Hey dames!!!! thanks voor de lieve woordjes! Ik heb in de volgende NOD mijn verslag geplaatst. Post nr 158. http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/251339-nod-16-28-februari-2011-a-16.html#post9151992
Hey dames, Oh angie lekker zo een dagje er tussen uit, veel plezier. Fuzz een lekker weekend gepland, jij ook veel plezier. Al een paar op het wachtbankje, goed geklust en nu duimen voor een roze test!! Loesje wij kunnen nu lekker samen op ons eitje wachten, hopelijk komt t snel en daarna het vervelende wachtbankje..... Een beetje over me zelfs Ik ben Nadine, ben 29 en word over een half jaar 30 en mijn vriend wordt volgende maand 33. We zijn bijna 9 jaar bijelkaar en we wonen in limburg. Ik werk in de zorg met mensen met een verstandelijk beperking. Heb dit weekend niet echt plannen, moet werken....
Hoi dames, (nou; poging 3 om hier iets neer te zetten...mn netwerk gooit me er steeds uit....:x) Mn dagje weg met mn lief was heerlijk. Fijn geshopt en lekker gegeten in Belgie. Opvallend was de hoeveelheid baby en kinderkledingwinkels....echt op gek van te worden. Het viel zelfs op bij mn lief... "als je straks 4 maanden zwanger bent, dan gaan we hier weer shoppen voor de kleine" (haha;....maar verder zijn er niet zo mee bezig...pff..mannen @Aowyn; duidelijk verhaal n toch positief. Weet je nu waar je aan toe bent. Alle kansen liggen dus nog open...hopen dat het snel een plakbeebje wordt. @Loesje; fijn weekend en voor volgende week...succes met de ovu testen. Inderdaad testen op vaste tijden op de vroege avond! Dan is de test het betrouwbaarste... @Diene; werkse dit weekend! Ook succes met het vinden van je ei. @Fuzz; dat self fullfilling prophecy herken ik wel.....kan aan niets anders denken en het weer over baby's gedroomd. Hoop zo dat het snel werkelijkheid wordt. Fijn weekend allemaal!!
Halllooooooo!!! Zo, het weekend loopt weer zo'n beetje ten einde... Iedereen lekker bijgekomen? Had vanmiddag toch iets raars: ik zat een beetje te zappen en kwam voorbij film 1 en 2. Op film 1 was een film bezig die The unborn heette en op 2 een film First Kid. Zou het een teken zijn? Oh, en gisteren gingen we bij vrienden eten. Zei er op een gegeven moment een: Gos, jij ziet er zo stralend uit... ben je zwanger? Heb maar gedaan of ik van niks wist, ze weten niet dat we bezig zijn, dus ja, lichtelijk ongemakkelijk, maar oeh, if they only knew... Ik hoop dat hij gelijk krijgt!!! Hoe is het verder met jullie? @ angie: ik hoop dat je snel in belgie kunt gaan shoppen... @ loesje: al met de testen in de weer? Lukt het een beetje? @ Diene:jouw werk-weekend zit erop... Al een ei in zicht? Hobby-ze!!! @ Aowyn: duidelijk verhaal... Fijn dat ze je zo in de gaten houden en ik wens je een plakbeeb op heeeel korte termijn...*duimt zich wild voor baby's* Zo, nog even lekker op de bank, genieten van de laatste uurtjes weekend! Knuf, Fuzz