NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He Meiden!

Nou inderdaad, weekend zit er weer bijna op, en heb er niet veel aan gehad. Heb denk ik een griepje te pakken dus alleen gisteren even potje getennist en vandaag op bed gelegen, schiet niet echt op dus...

Nog niet begonnen met ovu testen, zit nu op dag 8 en ga morgen beginnen.

@Angie: wil ooooook in Belgie shoppen hahah! Maar jij bent eerst :)

@Fuzz: kun jij je gezicht dan in de plooi houden als ze dat zeggen? Iemand zei het ook tegen mij laatst, schrok er beetje van! Maar wat bleek: heb normaal veel krullen maar die dag mijn haar gewoon op laten drogen en dan is het steiler, dat was de reden dat ik er 'anders' uitzag, whahahaha!

Merk wel dat we steeds meer moeten 'liegen' tegen mensen. Ik blijf maar even volhouden dat we willen trouwen voor we kinderen krijgen (wat dus niet zo is) dus nu zitten ze mijn vriend achter de broek dat ie me maar eens moet vragen!!

Mijn duimen maken overuren voor jullie!

x

2. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    heyhey

datum staat eindelijk vast:D
    maar nog steeds geen duidelijkheid over zwanger worden/zijn

3. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    thnx...was een super dag alleen nog steeds geen nieuws verder...
    met valentijn zouden we eigenlijk naar een verjaardag moeten maar gaat niet door...
    mss samen de verloving vieren?!:D

4. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Ja was een super dag...
    We kwamen terug van gemeente en toen stond bij ons op t hoekje vol met gezinsleden van me vriend:p
    huissie dus vol met visite hahaha...

5. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey Ladies!!

haha; ik lieg ook alles bij elkaar. Nee, we beginnen nog niet aan kinderen...eerst mn huis verkopen. (ben samen gaan wonen; heb mijn huis te koop staan...)
    Dus inmiddels alweer 4 maanden aan de klus....

Dat praten we straks wel weer recht hoor....:D (of mn huis wordt straks verkocht :) Zou ook mooi zijn!!)

Ga lekker naar huis; eerste werkdag zit er al weer op.
    Trouwens erg rommelige darmen ..... pff; daar gaan we weer....;)
    Nog een weekje voor NOD. (ik denk zondag (bij cyclus 30 dgn)

6. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo meisjes!

Dat zijn ook zo'n beetje onze excuses: nee, druk met het werk, geen tijd, eerst in ons nieuwe huis... Ze nemen het ons vast niet kwalijk als ik straks zwanger ben...(of stiekem nu al...;))

Hier ook rommelende darmen, wat gerommel bij mijn baarmoeder, daar voel ik wat druk op, gevoelige borsten, soms een oprisping, hoofdpijn, rugpijn, moe... algehele malaise dus eigenlijk (maar ik heb nog steeds het vertrouwen dat het deze ronde raak is...:D)

Oh, en mijn temp is al 2 dagen 37.0, ook iets nieuws....:)

Ik ga weer aan het werk hier... tot gauw!

Knuf, Fuzz

7. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Fuzz: goede berichten!! Ben zo benieuwd! Maar nog 9 tot NOD zag is dus we moeten nog ff wachten...zucht...

8. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hoi,

@ Fuzz; hoop echt zo voor je dat je lichaam je nu niet voor de gek houdt. Fijn dat je er zo'n goed gevoel erbij hebt.

Ik durf dat echt (nog) niet te hopen....stiekem een beetje dan...;)
    Heb inderdaad ook rommelende waarnemingen in de buurt van mn baarmoeder. Verder geen gevoelige borsten (maar dat heb ik nooit)
    Heb wel pijn in mn onderrug, ben wat sneller (en ook ineens) moe en moet veel en vaak plassen sinds vandaag...

Heb nog geen testdrang. Ik wacht het weekend af.

@Loesje; al klaar voor de ovutesten?

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Angie4you spannend meid! nog een paar dagen!

Fuzz dat klinkt ook posi!! ik duim!!

Vanochtend 9 buizen bloed ingeleven, lief maar 1. A.s. dinsdag de eerste uitslagen (chromosomen duurt 3 maanden)

10. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Nog ff en dan mogen de eerste testen, hoop dat jullie positief testen!!!

Phoe Aowyn dat is een hoop bloed! hoop dat je goede uitslagen krijgt!

Vervelend he dat liegen! ik verzin ook steeds dingen als mensen me vragen wanneer we aan een kindje beginnen. Dat voelt zo dubbel om te zeggen dat je er nog niet mee bezig bent terwijl je al een jaar probeert. Maar hopelijk mogen we snel zeggen dat we zwanger zijn.

Hier nog op het eitje aan het wachten. gister de eerste ovu gedaan en die was ver van positief. Strakjes nog een doen voor ik ga werken, hopelijk komt het eitje snel!

11. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Aowyn: poeh hee... .Das een hoop bloed inderdaad. Hopelijk komt er wat uit waar jullie verder mee kunnen. Ik duim voor je!

@ Diene: spannend, dat zoeken naar je ei, he? Hopelijk vind je hem gauw! Veel plezier met hobby'en...;)

@ Angie: Oh, wat spannend! Fijn dat je geen testdrang hebt, scheelt een hoop gepieker, gestress en rare dingen inbeelden. Al berekend wanneer je NOD ongeveer is?

@ Loesje: nou ja, ik heb goede hoop deze ronde... Het voelt anders, maar goed, dat kan natuurlijk ook berusting zijn... Ik heb mijn banner gezet op een gemiddelde cyclus, eigenlijk heb ik werkelijk geen idee wanneer mijn NOD is. Ik denk volgende week woensdag, maar het zou ook best die vrijdag kunnen zijn. Ik probeer me daar niet mee bezig te houden, zodat ik mezelf niet helemaal gek denk en me stuk staar op een datum... Gaat best goed, moet ik zeggen...:D

@ Naliey: En? Wanneer is jullie grote dag? Of wil je dat nog voor jezelf houden? Mag ook natuurlijk...:) Hoe is het verder met je? Alweer een ei aan het opsporen? Geniet lekker van je verloofde! Wat klinkt dat leuk, he?

@all: hier weer wat nieuws. Ik heb er niet veel achter gezocht, maar sinds 3 dagen heb ik ineens loeiveel witte afscheiding... (misschien iets te veel detail.....;)). Normaal heb ik wel wat creamy na ei, maar dit gaat nergens meer over... Eens kijken waar we heen gaan deze ronde....*keeps fingers crossed*

Kunnen we niet een apart topic openen voor de januari chatty chicks? Of zouden we zo mogen blijven hangen in het NOD-stukje van 1-15 januari?

Zo, lekker een avondje met Lief thuis... Tijd voor Prison Break (die Michael en Lincoln zijn ook geen straf om naar te kijken...;))!!! Tot gauw!

Knuf, Fuzz

12. Fatitanone

Fatitanone Nieuw lid

8 feb 2011
    1
    0
    0
    Juf !
    Amsterdam
    Hoi,

Ik ben nieuw hier. Ik kan ook niet echt wachten. Vandaag is het mijn 7e DPO. Ik voel eigenlijk niet zo erg veel...
    Af en toe lichtje steekjes in mijn BM en mijn borsten voelen zwaar aan.
    Wel ben ik heel erg moe. Ik ga de laatste tijd vroeg naar bed en heb moeite om uit de veren te komen.
    Mijn temperatuur was trouwens 39.9 vandaag.

Succes allemaal!

13. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Fuzz: Op zich wel een goed idee om eens eigen cluppie op te richten. Weet niet hoe lang we nog door mogen gaan :) Bij de ander egroepen zijn zoveel meiden aan het kletsen, en gaat zo snel.. dit kleine cluppie bevalt me het beste!

Bedankt voor details trouwens van je afscheiding :) Nee hoor, grapje, we weten allemaal waar je het over hebt toch? No probs! Veel wit heb ik overigens nooit, wel veel 'gewoon vocht' zeg maar..

Ga je testen voor NOD? Ik heb besloten dat nooit te doen, brengt je alleen maar in de war.

Ik ben idd in de weer met de ovu testjes! Gisteren helemaal wit maar vandaag een vaag streepje?? Heb ik nog nooit gehad! Heb ei nooit kunnen vinden en ook nooit vaag streepje gehad. Zelfs vriend werd er helemaal enthousiast van en trok me bijna aan mijn haren naar de slaapkamer :). Heb hem (daarna uiteraard :)) uitgelegd dat dat nog niks wil zeggen en het nog aardig wat dagen kan duren voor ei er is... we zullen zien!

x

14. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Fuzz, eige cluppie lijkt me ook wel gezellig! Volgens mij moet dat hier wel kunnen. Ik begreep van een vriendin dat ze ook een appart clubje hebben waarvoor je uitgenodig moet worden voor je mee kan kletsen, ik zal eens na vragen hoe dat werkt.

Veel witte afscheiding kan trouwens wel een goed teken zijn.....nog 8 dagen en dat weet je meer :)

Loesje, leuk dat je vriend zo enthousiast werd en leuk dat je hem daarna pas hebt verteld dat t nog geen eitje was :p

Hier nog op t werk nu....
    heb vanmiddag een ovu gedaan en er was geen streep in zich, dat is nog niet vaak gebeurt. Vanavond echter een beetje trekkerige afscheiding, dus zal wel niet meer zolang op zich laten wachten.

xx

15. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey girls!!

Ja,lijkt me een goed plan zo'n eigen clubke.
    Ik sluit me er graag bij aan...lijkt me leuk elkaar door alles heen te slepen...

@Fatitanone; toch welkom! Wanneer heb je je NOD?

@Loesje; bij mij begon het ook met lichte streepjes; enkele dagen achter elkaar gehad en toen ineens een knaltest; dag later weer een vage streep.....daarna niet meer getest. Maar ik neem aan dat je daarna weer omo testen krijgt.

@Fuzz; ik begrijp je volkomen wat betreft je witte toestanden; het viel mij ook op. Heb ik ook de laatste dagen. Niet veel; maar wit...
    Mijn NOD is denk ik ergens tussen a.s. vrijdag en zondag als ik mn afgelopen cyclussen moet geloven.

@Aowyn; jeetje...zoveel bloed; niet flauwgevallen? Ben benieuwd naar de uitslagen dinsdag.

@Diene; Spannend zeg; succes met testen!

Fijne dag dames; ben lekker een dagje vrij....

16. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Angie bij jou wordt het dus ook spannend, nod is niet meer ver weg. Weet je al wanneer je gaat testen?

Ik heb trouwens begrepen dat ovu testen altijd wel een licht streepje kunnen geven omdat je altijd een kleine hoeveelheid lh in je lichaam kan hebben. Ik heb pas een keer of 2/3 een omo ovu gehad de afgelopen 3 cyclussen. Maar het schommelt wel altijd, ik heb de ene dag een licht streepje, dan geen, dan licht of iets donkerder dan weer lichter enz tot ik opeens een knal heb die ik meestal wel zie aankomen door een donkerdere streep min een dag ervoor.

Loesje weet je hoe het komt dat je je ei nog niet hebt kunnen vinden mbv ovu's? Miss een korte piek? welke ovu's gebruik je?

Gr x

17. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Diene;
    Ik ga het weekend afwachten (proberen ;)) en dan evt. zondag of maandag een test doen...
    Het zou een mooi valentijnscadeau kunnen zijn :)

18. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo meisjes!

Ik zal eens kijken dan of ik iets kan vinden over hoe een besloten clubje op te richten...:)

@ Angie: ik duim voor een mooi roze Valentijnscadeautje! Je gaat wel een spannend weekend tegemoet dan... Ik hoop keihard dat de duivels wegblijven en jij je manneke maandag ultiem kan verrassen...:D

@ Loesje: wat vage streepjes al niet kunnen doen...:p Wordt het streepje al donkerder? Ik heb mijn fotoalbum 2 rijtjes staan, kun je vergelijken en een inschatting maken van waar je staat... Succes ermee en enjoy the hobby'ing (ja, das een woord...;))!!!

@ diene: oh, spannend! Ook jij een naderend ei... Ook jij lekker genieten!!!

@ fatitanone: welkom! de dingen die je omschrijft, zijn volgens mij goede tekenen! Wanneer is nod? Ik duim voor een mooie roze test voor je!

@ aowyn: hoest met jou, meiske? BEetje bijgekomen van die 9 buisjes?

@ all: vandaag voor de 4e dag op rij 37.0... nog nooit zo stabiel geweest...Zou het dan toch? Het ene moment ben ik ervan overtuigd dat het raak is deze keer, een dag later is die overtuiging helemaal weg. Kennen jullie dat? Word er een beetje simpel van!

zo, dat was weer even mijn update... Tot gauw!

Knuf, Fuzz

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Angie4you ja dat dach tik ook maar de verpleegster zei dat het nog lang niet veel was haha
    Voel je inmiddels al iets?

@diene ja ik heb ook altijd een lichte streep op mijn ovu's

@fuzz ja dat wel maar nu bijkomen van de (buik)griep. Dochtertje begon ermee en toen manlief en daarna mocht ik. Maar hun hadden meer last van diaree en ik van het overgeven :(
    Als jou charts bij de niet-zwanger anders uit zien is deze chart wel positief! Ik duim!

20. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He meiden!

Oh spannend Angie! Nog maar paar dagen!! Ben zooooooooo benieuwd!

EN Fuzz gaat voor jou ook al opschieten. Die temp is super toch! Heb vertrouwen!

Diene jij ook al bijna ei, we gaan lekker hier!

Hier: gisteren weer zo'n heeeeel vaag streepje. Heb even in je album gekeken Fuzz maar sta echt nog helemaal aan het begin hoor! Hoe dan ook ga ik hem vinden deze ronde, maakt me niet uit hoeveel van die testen ik er tegenaan moet gaan gooien :)

x

Deel Deze Pagina