NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Ohh Angie nog ff en dan is het zover.......ik duim hard voor roze op valentijn!!

Fuzz dat klinkt goed, wat spannend! Voor jou duim ik ook hard voor roze!!!

Aowyn ik had het al ergens anders geschreven, maar nogeens beterschap!

Loesje nog ff en dan komt jou eitje ook, voor je het weet zit je weer op dat vervelende wachtbankje.

Hier vandaag een posi ovu gehad, gelijk aan c lijn. Hoop dat ik morgen nog een knaller krijg zodat ik zaterdag mn ei heb en niet morgen. kan morgen niet klussen.....Maar net eens even mn ovus vergeleken met afgelopen maanden en tot nu toe had ik telkens de dag na een gelijke streep een knaller, dus zal wel goed komen.
    Nu hopen dat ventje vanavond zin heeft zodat ik wel voor de zekerheid een voorraadje klaar heb.

Ik zie strakjes mn dinnetje die hier ook via een besloten forum klets, eens vragen of zij weet hoe en wat......
    Strakjes naar de bios gezellig filmpje kijken.

xx

2. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hoi dames;

Ja, is erg spannend wel...heb allerlei klachtjes; maar geen posi gevoel.... hoop dat mn intuitie er naast zit. Heb puistje achter mn oor :$, rommelende buik, lage rugpijn, slecht geslapen...en veel witte afscheiding (sorry; voor woordkeuze) Dus dat zou ook de ongi kunnen zijn.....:x
    Morgen NOD (bij cyclus 28dgn).....dus ja...we zullen het wel zien. (Of niet ;))

@Fuzz; ja die twijfels heb ik dus ook. lastig is dat. Maar een zeer positief gegeven die temps van je.

@Loesje; blijven testen en dan weet ik zeker dat je je ei gaat vinden. (bij mij kwam het later dan verwacht)

@Aowyn: Beterschap!!

@Diene: veel biosplezier vanavond en klus ze!! ;)

Ga vanavond lekker The Mentalist en Castle kijken met mn lief.
    Eerst nog even koken....en (hoop ik) lekker eten....het wordt een witlof schotel vanavond.
    x @ all

3. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Is 28 dagen je langste cyclus?

4. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hoi,

Nee, mn langste cyclus was 30 dgn. En de kortste 28 dgn. Ik wacht dus af (als ik dat kan...;)) tot maandag om te testen. Als ik dan nog niet ongi ben :(
    Dus ja....wachtbankje dan maar....:)

Hoe is het met je Egeltje?

5. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Ik heb last van gevoelige tepels en een zeurderig schaambeen. Vanmorgen had ik een beetje weeïg gevoel in buik en rug. Dat is nu weer over. Verder voel ik niet zo veel eigenlijk...ben echt heel benieuwd!

6. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Oh meiden, wat spannend! (Wil de druk niet nog extra opvoeren hoor, hahaha!)

Diene: TOP dat je je ei hebt gevonden! geeft toch wel een iets zekerder gevoel denk ik. Heb me nooit zo met ovu's beziggehouden en maar lukraak geklust, is toch makkelijker als je een richtlijn hebt...

Bij mij nog vage lijntjes, maar verwacht ei ook nog niet hoor, maar deze maand ga ik hem te pakken krijgen, for sure!

Hou vol Angie om te wachten tot maandag! Je kan geen mooier Valentijnskado wensen!

Doen jullie nog iets aan Valentijn? Hou helemaal niet van het commerciele gedoe maar heb toch lekker avondje sauna geboekt voor ons saampjes, lekker bubbelen in de buitenjaccuzi enzo, heerlijk!

Witlof gelukt Angie? :)

x

7. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hoi,

Ja, witlof gelukt...heerlijk!!
    Nu lekker tv aan het kijken...

Ja egeltje; weet ook niet wat een signaal is of kan zijn...die hormonen van ons....;)
    Ik heb nog geen testdrang...jij??

En Loesje; weet zeker dat je je ei gaat vinden!!

8. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey ladies!

Klaar voor het weekend? Nog wat leuks op de planning staan? Wij gaan een heerlijk rustig weekend tegemoet: morgen naar vrienden, verder geen plannen! Heerlijk!

Over 2 uur ga ik naar mijn voetreflex-mevrouw. Ik ga haar wel vragen of ze kan zien of voelen of ik zwanger ben. Ik wil het gewoon weten: als het niet zo is, nou ja, jammer, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen, scheelt mezelf weer een week gek denken en als het wel zo is: dan lijkt me dat een mooie reden om extra goed Valentijn te gaan vieren...:D

@ Angie: hoest met jou? Nog steeds geen testdrang? Wat knap van je! Ik blijf duimen voor je!

@ Loesje: lekker sauna in het vooruitzicht! Das zo lekker ontspannen! Geniet ervan! Dank ook voor je opbeurende woorden: heb toch net even in het tempkaartjes topic gekeken en daar schijnt zoiets constants toch wel goed nieuws te zijn... Dus vandaag geloof ik er weer in ;)!!!

@ Diene: al getest? Is het een knaller? Hoe was het in de bios? Gezellig? Welke film heb je gekeken?

@ Aowyn: bah! Beterschap!!! Ziek in het weekend is niet iets waar je naar uitkijkt... Hoop dat je je snel beter voelt! Oh, en deze start is duidelijk stabieler dan de rest. Ik heb nog nooit 5 dagen achter elkaar dezelfde temp gehad...

@ Egeltje: wanneer is je nod? Wat spannend voor je! Ook voor jou duim ik voor een knalroze test!

Ik heb nog gekeken voor een besloten forum, maar volgens mij kan dat niet op zp. Kan alsnog wel een forum starten, maar daar zou iedereen mee kunnen lezen en kunnen reageren. Is dat een probleem voor iemand? If so, dan is het misschien handiger om ergens anders een prive-iets te starten, just for us, zodat we wat meer prive-dingen kunnen delen. Hoor graag wat jullie ervan vinden!

Zo, nu aan het schrijven voor een stukje voor de doop van mijn petekindje...:) Goed weekend, meiskes!

Knuf, Fuzz

9. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hoi,

@ Fuzz;
    Ik vind alles prima. Ook zo'n prive forumpje lijkt met wel fijn!
    Weet niet of dat hier kan?

@ all: Goed nieuws; vandaag niet ongi geworden...nog 2 dagen afwachten... Heb wel beetje ongi klachten ;)

Nu lekker weekend: morgen vanalles en niets doen. Zondag vanalles gepland...leuk!!

Fijn weekend dames en ik hou jullie op de hoogte...

10. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Mijn NOD is de 14e als ik uitga van mijn langste cyclus van 30 dagen. Kortste was 20 maar die tel ik eigenlijk niet echt mee. Daarna is 25 dagen mn kortste.

11. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He Meiden!

Het maakt mij niet zoveel uit! Prive zou wel leuk zijn, aan de andere kant: nu bemoeit ook niemand zich met ons :)

Goed nieuws Angie! Of zoals ze hier noemen geen bloed geeft moed, whahahah. Hou vol!

Fuzz nog ff wachten, bijna jouw beurt!

Diene goed van je ei!

Ik wacht nog op mijn ei uiteraard....dus met z'n allen aan het wachten :)

Allemaal gezellige dingen in de planning dus! Wij ook, morgen tennistoernooi, overmorgen naar mijn ouders en bij een vriendinnetje lunchen die 38 weken zwanger is! Dus zij heeft de generale repetitie voor mij hoop ik :)

Goed weekend allemaal en geen ongi's he!!!

x

12. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Ha!

Nog geen ongi hier :).....wel alle kwaaltjes eromheen verder. (hoofdpijn, buikpijn, lage rugpijn en mn (.)(.) zijn wat gevoeliger als anders...)
    Maar goed; we wachten maar af.
    Testdrang begint te komen.....

@Egeltje; al testdrang?

@Fuzz; hoe was het bij de voetreflex??

@Loesje; hoop inderdaad dat je er over ruim 36 weken ook zo bij zit net als je vriendin!! :D
    Ik en mn lief hebben trouwens afgesproken om niets aan valentijn te doen...inderdaad vanwege dat commerciele...maar een posi test zou een geweldig cadeau zijn!!

@Diene; alles klustechnisch gelukt? Nu op het wachtbankje!

Fijn weekend!!
    x

13. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Goede morgen (nog net!) dames!

Weekend!!! Heerlijk...

De voetreflexmevrouw wilde niks zeggen, pas als ik overtijd ben...:S Dus ja, wat dat betreft dus eigenlijk nog niks verder. Ik ben niet zo goed in niet testen voor NOD, dus ik wil er morgen een testje tegenaan gooien :).

@ Angie: geen bloed geeft moed... Hopelijk blijven de duivels weg en heb jij een heeeeel mooi Valentijnscadeautje...:D

@ Loesje: Tennis-ze! En die generale repetitie lijkt me wel wat voor jou... Ik gun het je van harte, meiske!

@ Egeltje: spannend! Jij al testdrang? Wat voel je? Wat denk je zelf?

@ Diene: Op het bankie? Goed gehobby't? Ik duim voor je...

@ all: hier vanochtend weer 37.0. Al 6 dagen op rij... Ik heb ontzettend zere (.)(.), zelfs Lief mag er alleen maar naar kijken...:) Vandaag voor het eerst hardop uitgesproken dat ik er deze ronde het meest vertrouwen in heb van allemaal, het voelt gewoon anders. Dus ja, morgen dat testje maar (geen idee wanneer nod is, woensdag, donderdag en vrijdag maken wat mij betreft allemaal evenveel kans), als hij wit is, wacht ik tot woensdag met testen (dan zijn we allebei vrij), maar dan heb ik weer wat rust in mijn hoofd. Like I said: ik ben niet zo goed in niet testen voor NOD :).

Het is niet mogelijk op zp om een prive-forum te starten (tenminste, dat is wat op dit forumpje staat)http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/255524-privacy-gasten.html.

Dus starten we iets buiten zp of openbaar zodat iedereen (dus ook mensen die geen lid zijn van zp) mee kan lezen?

Zo, nu lekker onder de douche en weekend vieren!

Knuf, Fuzz

14. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He ladies!

Ssssssssspannend! Dus jij gaat de eerste tester worden Fuzz?? Ben altijd vroeg wakker dus meteen iets op zp zetten he! Ok, je mag het eerst je vriend vertellen maar dan METEEN ons! (voor jou hetzelfde Angie maandag :))

Egeltje & Diene, hoe is het met jullie??

Al die symptomen zijn prima meiden, als het goed is lijken zw versch ook op ongi dus is goed! En je temp ook Fuzz!

duimduimduimduimduimduimduimduimduimduiduimduimduim

En wat ons forumpje betreft: laten we dan maar hier blijven. We weten al e.e.a. van elkaar en anders kunnen we ff pb sturen als we echt iets super persoonlijks hebben. Denk niet dat ze ons onderwerp dichtgooien want we schrijven nog regelmatig, willen ze dat wel doen dan maken we een nieuw clubje bij Zwanger worden toch?

Ik ga even met iedereen 'vriendjes' worden dan raken we elkaar iig niet kwijt!

@all hier: tzelfde :) hahaha

x

15. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Ik moet trouwens mijn banner aanpassen, mag elke keer 1 dag af.....oh ik ben zo'n MUTS!

Rekende laatste dag van cyclus als dag dat ik ongesteld werd maar die dag rekende ik ook natuurlijk als 1e dag nieuwe cyslus...

whahahahahhahahhahahahah DOM

16. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Oh ja, had bedacht in het kader van 'weet met wie je praat' dat je een foto van jezelf in je album zet en alleen vrienden toegang geeft. Ik heb het net gedaan dus nu weten jullie tegen wie je praat!! :)

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey dames!

Fuzz jou chart ziet er heeeeeeeeeeeel goed uit!!

Angie4you spannend!!

forum ik zit ook op een andere forum waar ook een aantal zwp dames ook op zitten. Is veel kleiner dan zwp (nog) en erg gezellig en daar wordt wel ook prove gepraat. Als het jullie wat lijken moet je mij laten weten. Mag hier niet een link neerzetten ivm regels.

Hier heb ik steeds meer steken en vooral rechts. Heb meer watery en beetje eggwhite ertussen! Dus ik denk dat ik gewoon maandag eisprong hebt en morgen knal test! Mooooooi :p

18. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Nou, ik wacht tot morgen. Toch zegt mij gevoel dat het een witte test gaat worden....maar we zien wel.

19. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    En Fuzz????????????

20. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011