Angi balen die nega test, maar 10dpo is nog vroeg dus er is nog hoop. Hopelijk test je samen met fuzz komende week posi!!!!!!!
Suzy jij ook balen van die nega test. waneer is je nod? Loesje goed dat je geen jaloezie voelt bij je vriendin en blij voor haar kunt zijn. Jou tijd komt ook heel snel! Fuzz eigendlijk hadi k mn nod op 27feb gezet (gem van afgelopen jaar). maar heb me vandaag eens bedacht dat ik van mn lf van 11 uitga zoals de afgelopen keren en dan is mn nod de 24ste. Een Nod lijste lijkt me wel een goed idee.
nou hier nog geen posi ovu maar wel morgen denk ikdan.. fline steken in mijn onderbuik.. voor het eerst in een jaar een dagje later..
Nod lijst van ons cluppie Diene 24 jan (herziene nod, ipv 28feb) Bij deze het begin van een lijste......
Hoi dames; @Diene; ik denk dat je NOD dan 24 FEBR. is (i.p.v Jan) Deze maand voor het eerst ovu testen gedaan; en nu een lange cyclus (langste was 30 en ik zit nu op dag 31....) Dus ga ik er vanuit op aanraden van lieve Fuzz dat mijn NOD dan donderdag 17-2 is. Dan is er nog een kansje..... Wat ik jullie nog niet had verteld; en wel een keer ter sprake heb gebracht hier op het forum.... Ik heb 8 jaar geleden een goedaardige dermoidcyste gehad (7bij10cm) bij mn baarmoeder en 1 eierstok. Deze is met succes verwijderd, maar heb nu 1 eierstok minder. Vandaar dat ik nu dus enorm in de stress zit elke maand en dat ik denk dat het tijd wordt voor mij om me ff bij de HA te melden. Ik wil gewoon weten of alles wel goed zit daar... Mij is (heel stom misschien) niet duidelijk of ik nog wel 2 eileiders heb. Ik wilde eigenlijk tot een half jaar proberen wachten, maar de onzekerheid wordt alleen maar groter en groter. Deze week in ieder geval nog afwachten en ga donderdag of vrijdag nog eens testen.... Dus voor het lijstje: Diene 24-2 Angie 17-2 @Aowyn; Hoop dat je em gaat vinden..... @Suzy; heb dat dus ook; last van mn darmen...geen diarree, maar anders dan anders....moet ook veel plassen en heb ongi krampjes. @Loesje: wij gaan ook ooit zo rondsjouwen met een dikke buik. Ik gun ook al mn vriendinnen alles met dat betreft....als ik dat dan zo zie denk ik ook wel....mijn tijd komt! @Fuzz; bedankt voor je steun... P.S. Ik en mn lief kijken altijd Lie to me, CSI en White collar op zondagavond.... x
(dat van mn cyste heb ik niet op dit NOD forum ter sprake gebracht, maar ergens anders hier op de ZWP forum.....jullie hebben niets gemist...) Nu lijkt het alsof dat zo is....sorry....
ik heb vandaag mijn nod!! dus vanmorgen heel vroeg nogmaal getest maar echt niks dus hoop maar dat mijn ongi dan ook vandaag begint dat mijn cyclus iig goed blijft hangen op die 28dgn...
Angi haha ja bedoelde idd februari dank je wel voor de aanpassing. Wat vervelend van die cyste, maar goed dat die nu weg is. Ik zou idd eens een afspraak maken met de ha als het je allemaal niet duidelijk is. Suzy k*t van die nega test. is je ongi al gekomen?
@Angie: getsie van die cyste zeg! Ik zou idd eens langs de huisarts gaan om nu eens te bespreken of alles nog gewoon werkt etc. Jij hebt een goede reden om nu te gaan, waar een ander minimaal een jaar moet wachten... Suzy: Balen zeg! Ik begrijp je gevoel, laat dan die ongi maar komen en hup verder, nieuwe ronden nieuwe kansen!! Ik ga zo heeeerlijk naar de sauna met lief! Stond vanmorgen heel lief op een kaartje dat ie hoopt onze liefde te bekronen met een kleintje dit jaar...zucht...
@Loesje; Geniet heerlijk in de sauna....wat lief van je lief zo'n kaartje...."smelt" Die van mij houdt de moed erin; vraagt nu steeds hoe het ongi-technisch is als ik van de toilet afkom... Iedereen een "Happy Valentine"!! Geniet van de liefde en laten we het allemaal snel bezegelen met een lief klein mensje.... x
nog niks hier!!! maar als hij vandaag komt denk ik pas vanacht... en ergens denk ik ook wel bij mijn zoontje is het ook anders gegaan (dachten eerst aan een miskraam niet meteen positief testen...) dus het akn eigenlijk nog alle kanten uit maar om mezelf niet teleur te stellen ga ik nu van een latere ongi uit. maar aan de andere kant ben ik erg kort aan de pil geweest dit keer dus zou mijn cyclus toch niet te veel moeten afwijken...
ja en normaal als je die last hebt word je toch zeker binnen 2 dagen ongi he!! las trouwens jou verhaal hier boven net even vlug. wat vervelend zeg!! wilde er wel even bij zeggen dat ik bij de eerste ook 10 maanden heb geoefend en weet je waarom... ik was alleen maar bezig met ovulatie testen menstruatie en oh nu moeten we sex hebben (ik had eigenlijk al een super sex leven) maar juist door zo met een zwangerschap bezig te zijn lukte het niet. ineens was ik het helemaal zat ik ben er totaal vanaf gestapt en de volgende maand was ik zwanger!!!! maar als je steeds zo in stress en twijfel zit gewoon even na ha. en ik ken ook een meisje met een eileider en is pas geleden ook bevallen ze was heel bang dat ze mss nooit kinderen zou krijgen maar niets was minder waar!! liefs
precies, maar dat wel meer ook omdat mijn mannetje een aantal jaar ouder is. ik ben 27 dus opzich nog jong genoeg en bij ons zoontje had ik dat wel hoor. gek werd ik er van en met het sexleven was het een ramp want je hebt sex voor een baby ipv voor de lekker en dat is helemaal niet goed eigenlijk... alleen je wilt zo graag maar ik heb nu dus ervaren probeer er niet te veel mee bezig te zijn en dan komt het vanzelf!!! maar als je eenmaal een test in je hand hebt ovu of zwangerschap maakt niet uit... dan worden wij vrouwen athans de meeste helemaal wild. haha
Lieve meisjes! Ik vanochtend een heel verhaal zitten typen, komt er een collega bij me staan kletsen, dus ik heb de site weggeklikt... Kan ik mooi opnieuw beginnen... Hoest met jullie allemaal? Allemaal weer fris uit bed gekomen om enthousiast aan deze week te beginnen? Das mooi!!! @ Angie: meissie toch! Wat een verhaal! Ik zou toch ook even bij ha op bezoek gaan, al is het alleen al om jezelf gerust te stellen dat fysiek alles werkt en dat er wat wat betreft geen probleem zou moeten zijn voor jullie kleine mensje... (leuk woord, he, mensje? ) @ Aowyn: En? Knaltest vandaag? Ik hoop het voor je! Hobby ze!! Laat je ons nog wel weten wat de uitslagen zijn die je morgen krijgt? Ik duim voor je dat het uitslagen zijn waar je hoe dan ook iets mee kunt! @ Diene: hoest op het bankie? Best gezellig met ons he? @ Loesje: oh, romanticus die man van jou!!! Ik hoop ook dat je dit jaar met zo'n buik loopt te hobbelen... Zo rond oktober zou mooi zijn, toch? Veel plezier in de sauna, meiske! Lekker ontspannen samen met Lief!!! @ Suzy: geen bloed geeft moed! Ik hoop dat de duivels wegblijven!!! *duim, duim, duim* @ all: vannacht echt waardeloos geslapen. Ook lagere temperatuur (kan dus komen door mijn waardeloze nacht), maar ik zag het even niet meer zitten. Tot ik een collega mailde (dies heldervoelend) waar ik 3 weken geleden mee uit ben gaan eten. Toen dacht ze dat ik ging zeggen dat ik zwanger ben. We hebben het er even over gehad tijdens dat etentje en toen zij ze dat ze denkt dat het deze ronde raak is en dat ik later posi test. Dus ik vandaag gevraagd of ze dat nog steeds denkt. Ze zegt van wel. Ik voel me wel wat anders. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Allemaal dingen die ik normaal niet heb, heb ik nu wel. Mijn (.)(.) zijn tijdens lf wel gevoelig, maar dat voelt een beetje als spierpijn, dit zit echt dieper. Oh, en ze zijn steviger. En dan die afscheiding, onrustige nachten, ontzettend verstrooid, laag in mijn rug doet het ook zeer. Dus ja, just weird... Ik blijf optimistisch, maar soms is dat best moeilijk... Mijn verstand praat het altijd negatief, terwijl mijn gevoel heel positief is. Dus nogal verwarrend... Voor nu weer even genoeg geneuzel... Oh, eten is klaar... Lekker met Lief wat eten en dan Private Practice kijken! Voor jullie ook een hele fijne avond! Knuf, Fuzz
ik hoop maar gewoon dat mijn ongi nu niet te lang weg blijft. zou het wel prettig om die 28 dagen aan te houden...
Loesje wat lief van je vriend! Hoe was t in de sauna, lekker kunnen ontspannen? Fuzz ja gezellig op t wachtbankje Ik hoop voor je dat je gevoel gelijkt heeft en je heldervoelende collega!! Nog 4 dagen en dan weet je het Suzy, ik hoop ook voor je dat je ongi niet te lang op zich laat wachten.
He Meiden, Zo, stap net binnen, was heeeeeerlijk! Lekker samen buiten in het bubbelbad, lekker samen dromen over de toekomst. In 5 jaar tijd willen we een woonboerderijtje hebben (met jacuzzi hahaha), 2 lieve kindertje, getrouwd zijn, mijn vriend zijn eigen zaak hebben en ik promotie hebben gemaakt, hahahahah! Dus we hebben nog wat te doen Was heerlijk samen zwijmelen! Geen bloed geeft moed ladies!! Dus dat houden we ff zo! Fuzz, das bizar dat die collega dat zegt! Dat geeft een goed gevoel! Ik weet dat we het met ons verstand steeds doodredeneren maar waarom zou het ons niet gewoon lukken??n Ik heb al vanaf het begin doemscenario's dat we misschien onvruchtbaar zijn ofzo en toen ging ik nadenken over mensen in mijn omgeving en ik ken maar 1 stel wat onvruchtbaar is. Dus statistisch gezien moet het gewoon kunnen! Keep up the good work! Nou meiden, op ovu's nog geen ei te zien dus als jullie me zoeken, zit naarst Diene, we wachten op wat anders maar we wachten samen x