NOD lijst 16 t/m 28 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pearl Amor, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

♥NOD- lijst 16 t/m 28 Februari 2013♥

16. (0) :

17. (0) :

18. (0) :

19. (0) :

20. (0) :

21. (0) :

22. (0) :

23. (0) :

24. (0) :

25. (0) :

26. (0) :

27. (0) :

28. (0) :

29. (0) :

30. (0) :

31. (0) :

Datumloos (1)
    Pearl Amor (25 jaar), 13e ronde (23e maand) 9e ronde MMM, 1e kindje

T o t a a l: 1

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

♥zwanger♥,ongesteld, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven

2. Pearl Amor

Door dat ik in de MMM zit weet ik al dat ik ergens eind februari weer mijn NOD heb, vandaar dat ik hem gestart heb...

3. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik heb hetzelfde.. Helaas dat we elkaar hier weer tegenkomen. Zet mij ook maar op datumloos.

WanneBeMommy, 22 jaar, 12e ronde, 23e maand, 1e kindje

4. Pearl Amor

♥NOD- lijst 16 t/m 28 Februari 2013♥

16. (0) :

17. (0) :

18. (0) :

19. (0) :

20. (0) :

21. (0) :

22. (0) :

23. (0) :

24. (0) :

25. (0) :

26. (0) :

27. (0) :

28. (0) :

29. (0) :

30. (0) :

31. (0) :

Datumloos (1)
    Pearl Amor (25 jaar), 13e ronde (23e maand) 9e ronde MMM, 1e kindje
    WanneBeMommy, 22 jaar, 12e ronde, 23e maand, 1e kindje

T o t a a l: 1

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

♥zwanger♥,ongesteld, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven

5. Pearl Amor

Ik zie dat we exact even lang bezig zijn 23 maanden...

6. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Wij begonnen 1 maart 2011. Volgens mij zitten we dan nu inderdaad halverwege de 23e maand..
    Helaas. Alleen zit jij al langer in de MMM dan ik. Wij zijn daar pas oktober 2012 begonnen.

7. Pearl Amor

Wij zijn rond April ergens de MMM in gegaan. Weet onderhand niet meer de exacte datum. Wij waren gister precies 23 maanden bezig.
    Ik ben rond april al de MMM in gegaan omdat ik cyclussen van 119 en 88 dagen had, maar wel iedere maand de gigantische buikkrampen die ik normaal bij een menstruatie had...

8. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik heb iets langer gewacht met naar de ha gaan, ben niet zo goed in het vragen om hulp en al helemaal niet als ik weet dat de kans bestaat dat ze naar mijn private parts gaan vragen/kijken. Toen ik stopte met de pil had ik soms cyclussen van 90 dagen, en dan weer van 20 dagen en dan weer van 150 dagen. Maar dat komt dus door de pcos.

Wij gaan vandaag de 3e ronde in met de MMM.

9. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ik mag ook door naar de volgende ronde. Ik ben er weer een beetje drepi van, bah. :(

De gyn wil een HSG doen om te kijken of er niets beschadigd is bij de MK, ik heb vandaag gelijk maar een afspraak gemaakt, donderdag gaat het al gebeuren. Ik ben er nu al zenuwachtig voor

Vrouwtje72, 40 jaar, ronde 9 na MK, 2e kindje, NOD 18 feb

10. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    @vrouwtje72. Welkom. Wat heb jij al een moeilijke tijd achter de rug als ik je onderschrift zie. Hopelijk weten ze meer als je die hsg hebt gehad en is het snel raak.

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

helaas mag ook ik me hier weer aansluiten, zelfs de arts was stomverbaasd gezien m,n progesteron waarde dat ik niet zwanger ben:(

maybe3, NOD 21e, 29e ronde, 3e kindje, MMM

12. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Wat jammer om jou ook weer tegen te komen maybe! Maar had het eigenlijk al gelezen in het vorige nod topic.

Ik zie hier tot nu toe alleen maar bekende namen van het vorige topic, laten we hopen dat het voor ons allemaal deze maand wel mag lukken.

13. Pearl Amor

Vrouwtje en Maybe, welkom...

Het zijn allemaal MMM'ers die nu weer hier zijn, balen...

Hopen op een goede ronde MMM deze keer...

14. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ WBM, Thanx, laten we idd hopen dat het voor ons allemaal een mooie ronde is.

@ Maybe, jammer dat je hier moet aansluiten, het zag er allemaal veelbelovend uit

15. Pearl Amor

De uitslag van mijn mannetje zijn zaad onderzoek is binnen. Hij heeft superzaad!! Een hele opluchting, nu mogen we verder met menopur en pregnyl, ligt volkomen aan mij... Ben nu flink af aan het vallen en dit merken ze bij de echo's gaat er steeds beter uit zien... Spannend...

16. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    @Pearl, wat fijn dat bij je man alles in orde is! Alleen wel vervelend om te horen dat het 'probleem' dus volledig bij jou ligt. Maar wat super goed dat je aan het afvallen bent en dat ze dat ook gewoon zien. Dat moet echt een geweldige motivatie zijn om door te gaan! Misschien komt het komende ronde wel helemaal goed joh ;)

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

pffff lijkt idd wel de MMM NOD lijst...

@pearl: super meid dat dat in ieder geval in orde is..!!!!:D

18. Pearl Amor

Maybe, ja he... Maar ja wij weten vaak omdat we medicatie moeten gaan slikken dat we de volgende ronde in gaan. Jij en vrouwtje zijn ondertussen ongi en ik en WBM weten dat we over dag of 14 menstrueren...

WBM, ja vol goede moed deze ronde in, nieuwe procedure nieuwe kansen... Ben erg benieuwd, ergens ben ik blij dat alleen ik het probleem ben, want mij kunnen ze gewoon goed helpen ;)

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

pearl, ik heb vrijdag weer een gesprek met de arts.. deze ronde zowieso nog clomid want nu ik op dag 2 begin slaat het gewoon goed aan. en hopelijk gaat het ook opleveren wat het op moet leveren..

20. Pearl Amor

Ja inderdaad dat zou helemaal super zijn. Ja clomid sloeg bij mij ook beter aan als ik hem op dag 2 nam en dan de avond.

Ik duim voor als alle..!!

Deel Deze Pagina