Hoi, Goed dat je toch gelijk gebeld hebt....heb er geen ervaringen mee, alleen mijn schoonzus wel en daar moest het kwakkie ingeleverd worden en weer naar huis mijn schoonzus was hier niet bij maar misschien werken ze overal anders... Er wordt iig aan gewerkt dat is al super toch ....!!! SUCCES
Hij mag zijn "kwakkie" ook thuis produceren, zolang het maar ik meende binnen het uur is waar het moet zijn. Mijn mannetje moest een potje meenemen en een afspraak maken, want ze gaan het direct dan onderzoeken. Hoop dat je hier wat aan hebt.
ja dat zei ze indd dat het 'vers' moest zijn . op zich maakt het hem niet zoveel uit waar hij het moet produceren maar lijkt me voor hem fijner als ik er bij ben daarom vroeg ik me dat af ? (die doc zij , ja dan krijg je je spulletjes mee en moet je naar een hokje ) thanxx
Beetje vaag weer vandaag he...koud en toch warm (zonder wind) Hoe gaat het verder hier vandaag? Nog testers....? Anders komt dat roze nog steeds niet goed!!!! Liefs
Ik vind het wel lekker weer vandaag, niet te warm en niet te koud, gewoon perfect om te werken. Bij ons staat er wel wind.
hoi hoi, hoe is het hier vandaag?? ik zag weer een zwangere erbij! gefeliciteerd (weet alleen niet meer wie, heb een hoop bijgelezen) heitje, jou temp gaat anders dan anders, nu maar hopen dat dat en goed teken is!
hoofdpijn is idd weg.... Vandaag ff op geruimd...en dat ruimt ook in mijn hoofd op...en lekker slapen ook wel hihi. Groetjes, Miranda
fijn dat je hoofdpijn weg is miranda! ik kijk hier nog tegen een berg strijkwas aan, ga er toch maar eens aan beginnen, en dan tussendoor hier meekletsen!
strijken doe ik nooit....hahaha. Maar moet nog wel een berg opvouwen nu je het vermeld......pffff.....ga nu ff eten voorbereiden...weet niet wat te eten!! Fijne dag nog meiden!
Strijken doe ik ook niet aan, ben ik te lui voor, als het strak op de lijn komt is het zo goed als kreuk vrij. Maar soms ontkom ik er niet aan, maar dat is gelukkig sporadisch. En wat je zegt opvouwen moet ik ook nog en een hele berg!!!! Zie wel of ik daar vandaag nog zin in heb, het loopt tenslotte niet weg Wij gaan vanavond meatloaf aardappelen en wortdelen eten jummy Ik ga nu naar huis toe, ik lees jullie morgen allemaal weer, fijne avond allemaal!
Ojee had ik de verkeerde naam erbij gezet! Sorry! Maar goed het is je wel gegund natuurlijk. En voor de ECHTE zwangeren: gefeliciteerd en geniet ervan. Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik donderdag de kijkoperatie krijg dus ik ben me stilletjes aan het voorbereiden. Weet niet wat ik moet verwachten...Houd jullie op de hoogte. Grz.
Oh meid wat een verhaal, s6 en sterkte!!! Nu kunnen we tenminste verder heej ja maar die hoop had ik al laten varen... dank je wel jij s6!
tsja meis... het is niet niets he? ik prijs mezelf dat ik van mijn zoon goed zwanger was en dat alles goed ging, nu beide het zwanger willen raken van de tweede merk ik dat ik het ook veel enger vind... kan me voortstellen dat het voor jou helemaal vreselijk moet zijn...
wat fijn dat je terecht kon direct meid! en wat betreft het kwakkie.. volgens mij mag je dat thuis 'afleveren' in een bakkie en het dan op kamerthemperatuur vervoeren.. maar er zullen vast mmm-meiden zijn die dat zeker weten... logisch dat ze eerst ferdi doen, das veel minder ingrijpend dan dat jij met je benen bloot moet..
Wil iemand hier me niet zo laten schrikken!!!! Toen ik je reactie zag dacht ik WATTTTT Heitje zwanger......maar niet dus.....
hier ook een lekker windje en als de zon er is is het heerlijk...ook friesland trouwens.. we zijn net klaar met maaien en nu staat de sproeier op het gras.. vanaaf geen tijd voor natuurlijk