yep! spannend he?.. wij zitten er ook al helemaal klaar voor... ik zeg 2-0 voor nederland!!! hup holland hup!!
Alle zwangeren: GEFELICITEERD!! Alle ongi: GA WEG:x Alle anderen: haaaii Holland hup Holland hup Holland hup Holland!!!
hmm wordt spannend hier zowel de nodjes komen langzaam voor bij en nog nederland die moet spelen ghehehe succes allemaal
Hey Marielle Tja ik heb geen idee wanneer mijn exacte nod is. Ik heb de laatste maanden vrij lange cyclus voor mijn doen. Ik heb dit nu berekend via een menstruatiekalender. Mijn eisprong was maandag 28 juni. Ik heb vanochtend even snel een test gedaan op mijn werk, maar daar heb ik niet de 5 min afgewacht en die was negatief (de kv 2v5 test). Ik wil zondag nog een keer testen. Maar de krampen zijn er nog en ik kan niet voorover buigen. Ik vind het mega spannend!!!! xxxxx
Ik ga samen met mn zoontje voetbal kijken!!! Hij vindt het geweldig, ookal begrijpt hij er nog bijna niks van hahah maar echt nederland weer met die oranje gekte!!! Mannetje komt later... dus die zal het 1 en ander missen... maar hij houdt niet eens van voetbal haha, ik normaal gesproken ook niet maar ja EK's en WK's vindt ik wel leuk en vooral nu Nederland in de halve finale staat!!!
Ladies, Ik heb een week geleden een vraag gesteld over een eventueel verlate eisprong an een miskraam. En dat ik me dus vergist had en baalde. Maaaarrrrrrrrrrr....ik zie een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje op de Sensitest! Gister nog niet. Helemaal niets, maar nu heel vaag. Morgen nog maar eens testen met ochtendurine. Geen idee hoe mijn cyclus dus is gelopen! Voor de meiden met de tegenslagen: wat vervelend. wachten is killing! Voor de zwageren: joepiedepoepie! Nu als een dolle mijn oranje outfit aantrekken . x
Hmmm spannend, klinkt goed ieder geval!!! Succes morgenochtend met testen, en ik geef je al een kleine felicitatie mee
jessie (hoop) DEAL !! !! een korte cyclus hoop ik ! dan word het een egyptisch kindje ! phoeeee dat voetbal zeg !! ben benieuwd !!
nou eerste helft voorbij, wel spannend.... heb kleine zn bed in gegooid hahah damnn wat kan die jongen vragen stellen. Is die oranje dood (de zeeuw) waarom ligt hij op de grond? Heeft die blauwe dat gedaan? moet die blauwe nou naar de gevangenis? Hij is zeker een boef he!!! en zo gaat hele wedstrijd door hahahhaha Hij mag nu voetbal kijken in zn dromen... geniet van jullie avond!!!
Pfff, ik vind het voetbal echt té spannend!!! Ik lees hier maar even en kijk met half oog...haha, kan er gewoon niet tegen! Makey en Daisy, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!! Lydia, wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen! Nu weer even een beetje voetbal kijken.