NOD 1-15 juli 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

:D:D:D goed bezig heitje !

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh ik moet afsluiten, word naar boven gefloten :D
    Mannetje wil victorysex hihi
    Ik lees morgen de laatste paar pagina's bij

Welterusten!!

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heitje in tha house...en dat moest ze ff laten zien ook!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahahaha geniet ervan! (hier gisteren al gehad...dus denk het niet vanaaf hahahaha);):):p

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    goofy, heitje, parr, thrish, slaap lekker meiden... en de rest die niet zichtbaar zijn en de gast ook!!

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heitje enjoy!!!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heitje ik stuur jouw oranje HCG

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    truste Antares!

9. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Goedemorgen dames.....

Had gisteravond geen puf meer om ff te gluren hier ....vandaar nu even een reactie...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Holland door naar de FINALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag heb ik een oppasdagje....ik heb ipv 1 kindje nu even 3 kindjes van dezelfde leeftijd (tweeling) en vanmiddag krijg ik nog buurkids die wat ouder zijn...pFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

ik zal daarom niet zo heel veel vandaag hier zijn....

Iedereen veel plezier ...

Liefs...

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Dames ik ga definitief over naar augustus hoor, ik hou het niet meer bij hier haha.
    Heb wel met de assistante vd gyn gebeld ivm mijn korte ongi en volgens haar kon dat komen door de curretage.
    Moet het dus nog even afwachten (wat anders)
    Ik lees nog wel af en toe mee hoor...... maar reageren zal ik dus (denk ik) niet meer hier hihi

11. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik heb nieuws! Ik dacht vannacht: doe ff voor de zekerheid een test voordat ik het onderzoek krijg waar risico's aan hangen...en tot mijn grote verbazing: ZWANGER!!!
    Het streepje is wel lichter dan de controlestreep maar hij kwam toch echt vrij snel.
    Toch ben ik nog erg voorzichtig...Heb namelijk al een week behoorlijke rugpijn dus voor hetzelfde geld is het mis, en reageert de test alsnog op de hcg....
    Maar ik heb het onderzoek maar afgezegd en ga zo de gyn. of verloskundige bellen voor een eerste echo binnenkort...Ff checken of ik wel echt blij mag zijn ;)

Achteraf heb ik blijkbaar toch signalen genegeert om teleurstelling te voorkomen denk ik.....Heb niet meer geslapen van de schrik en ik laat het vandaag nog maar ff op me inwerken. Morgenvroeg gooi ik er nog een testje tegenaan.

Voor jullie allemaal strooi ik bij deze flink met ROZE GELUK!!!
    Ergens denk ik dat dit best wel eens een mooie ronde kan worden voor veel meiden! Succes allemaal.

Grz.

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden,

Ik kon de spanning niet meer aan vannochtend en zie hier het resultaat....whaaahhh.. enn...misschien cliché., maar in het echt is ie nog duidelijker.... kan wel janken...:) nu nog duidelijker worden

Bekijk bijlage 83847

13. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
  14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @brasiliera en ingef GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    onmg...inderdaad...pfff...stierf echt duizend doden en dacht..wanneer fluit ie nou af?..:$

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    dank je...vind het nog wel spannend hoor! eerst een knaller....;)

17. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi dames,

Had een tijdje niets meer van me laten horen.....maar dat is de enigste manier dat ik er zo niet meer mee bezig ben....
    En dat gaat idd beter.

Lees net dat er alweer roze bij is!! Zwangeren gefeliciteerd!!
    Heitje las je onderschrift van de hcg enzo. Fijn dat ze samenlevingstest goed was, hebben ze nu je eierstokken doorgespoten? Hopelijk snel zwanger nu!! Duim voor je!!

Hier ook nog niet zwanger :(
    Me tempstaatje is momenteel wel hoopvol...maar dat zegt niets bij mij. Heb nu wel inene last van pukkeltjes tussen me borsten, ze zijn ook best gevoelig....maar dat zegt ook niets.

xxx van mamatje

18. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    en o, ja, hoor weleens vaker dat er netzwangeren zich grieperig voelen....nou ik heb keelpijn, ben duizelig en moe.

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat dubbel he meid? kan me voorstellen dat het zowel een vloek als een zegen is...

20. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    oja nog iets...morgen is mijn nod

Deel Deze Pagina