Hai meiden, Ik kreeg net een lief berichtje in me mailbox van een van de dames hier......ben gelijk emotioneel, eerlijk zit ik hier met tranen en tuiten te huilen.....wil het ook zo graag......
Goeiemorgen lieve Dames, ik weet niet of jullie me nog kennen?haha Ik ben namelijk een hele tijd niet meer hier actief geweest. Om simpelweg mezelf te beschermen! omdat ik er heel erg mee bezig was, het was voor mij gevoel bijna ziekelijk.Nadat ik mijn vervroegde miskraam heb gehad was ik echt helemaal de weg kwijt Nu gaat het weer redelijk. Als het goed is heb ik morgen mijn menstruatie. Op het moment verlies ik echt heel veel doorzichtig slijm, heb ik nog nooit gehad voor mijn menstruatie. ook heb ik deze maand niet mijn ei kunnen vinden en ook niet gevoeld. Ook nog nooit last van gehad. Wat kan je lichaam je toch goed voor de gek houden pffff. 15 juli gaan mijn partner en ik naar het ziekenhuis, we hebben besloten om verder te gaan nu dat we 1,5 jaar bezig zijn. Ik vind het echt super eng en spannend. Wat als het aan mij ligt? wat als we te horen krijgen dat we nooit samen kinderen zullen krijgen? wat wat wat? Ik probeer er niet teveel bij stil te staan, maar lukt maar moeilijk!! Ik weet ook totaal niet wat me te wachten staat. Ik heb een persoon die graag alles zelf in de hand heeft en nu moet ik dat uit handen geven pfff. Ik neem aan dat we eerst een intake gesprek in het ziekenhuis krijgen?? Ik vergeet helemaal alle dames die ZWANGER zijn te FELICITEREN!!!! TOPPIE. Ik heb niet alle bldz terug gelezen, want ik vrees dat ik alles vergeet hahaha. is niet bij te houden haha. Ik heb dagelijks wel alles gelezen hier maar met reageren etc terug getrokken. dames die mogen testen heel veel SUCCES hopelijk mag er nog meer roze bijkomen. liefs twyty
Voor alle zwangeren die zin hebben in een beetje voorpret: "Om tijdens je zwangerschap te voorspellen of een baby een jongen of een meisje wordt, gebruik ik het hieronder gegeven rekensommetje. Dit pas ik al jaren toe en het heeft altijd nog gewerkt." Helen: Neem het getal 49. Tel daarbij de maand op waarin de eerste dag van je laatste menstruatie was. Trek van dat getal jouw leeftijd af. Vervolgens trek je van dit getal één af, dan twee, dan drie, enzovoorts. Doe dit tot je niet meer verder kunt aftrekken. Het getal dat overblijft, zal je dan vertellen of het een jongen of een meisje wordt: is het getal even, dan wordt het een meisje. Bij een oneven getal wordt het een jongen. Bijvoorbeeld: 49 + 3 = 52 - 28 = 24 -1 = 23 - 2 = 21 - 3 = 18 - 4 = 14 - 5 = 9 - 6 = 3. Het wordt dus een jongen! Bij mijn dochter klopte het ook! Nu komt er weer een meisje uit voor ons hihihi. Ben benieuwd! ps: zie het gewoon als iets grappigs deze berekening
Heey hallo iedereen, Dank jullie voor jullie lieve woorden, dat doet me goed. Ik ben gisteravond naar bed gegaan met de voetbal wedstrijd, ik kon het niet meer aanzien. Ik hoorde het op de buurt wel als er een doelpunt voor Nederland zou komen. daar slaap je dus echt niet doorheen hehe. Hier is alles oke, bij jullie ook? Iedereen die zwanger is, van harte! Ik heb niet alles terug gelezen, dan ben ik wel een uur bezig, zo kunnen jullie in een avond volkleppen haha. Het is iig lekker werkweer gelukkig. Fijne dag allemaal. x Janis
Wahhh ik zie een 2e streeeeep!!!!! Hebben mijn dansjes en toegestuurde kwaaltjes toch geholpen, joepieeeeeeeeeeeeeee!!!! Gefeliciteerd meid, over een paar dagen een dikke posi test, deal?
Hey Mamatje, leuk dat je weer ff komt kijken hier Had alleen gehoopt dat je dan met roze nieuws zou komen...hopelijk snel! Met een HSG kan je niet echt eierstokken 'doorspoelen'. Het is meer zo dat als je hele kleine soort van 'propjes' hebt zitten, dat die wel weg kunnen gaan van een HSG, maar als je eileider helemaal dicht zit, wordt dat lastig. Was niet echt een succes dus. Morgen moet ik naar de gyn, en dan bespreken we over hoe verder, waarschijnlijk eerst een kijkoperatie. Hoe gaat het met je dieet?
meis ik heb een miskraam gehad 15 juni te horen gekregen dat het hartje niet klopte en de 25e is het afgekomen met pillen....
Je zit nog niet op je NOD he! Dus alles is nog mogelijk meis!! *doet als een gek een roze tutu en roze ballerina's aan en doet een roze dansje speciaal voor Sammie, en stuurt haar ook meteen, net als bij Ingef, wat zwanger-kwaaltjes toe!!!!*
Antares, Jeemig meis, Wat ontzettend erg.....Dikke knuf!! En nu verder?? Krijg je nu wel straks behandelingen?? Heitje, Nee helaas nog geen roze....maar me tempstaatje ziet er anders uit dan de vorige maanden, dus ik hoop dat ik nu ook eindelijk op roze mag....we wachten het af. Pfff wat een tegenvaller...hopelijk krijgen ze je eierstokken goed doorgangelijk en dat je ook daarna maar snel zwanger mag zijn..