Wauwwieee echt super! Ben zo blij voor je! Wat heb je voor kwaaltjes? En ook geen bruinverlies nu dus neem ik aan?
vast meis...ik weet het niet helemaal.. weet wel dat ik deze keer helemaal geen pijn in mijn borsten heb en de andere keren dat ik niet zwanger was wel... verder die ongipijn, die kreeg ik normaal pas bij het rode gedeelte van de ongi en nu dus al dagen voor en na nod...
jeuj! dat zijn nog eens fijne vooruitzichten sè.. maar ik moet er helaas weer vantussen dikke knuf iedereen hier!
ja, je rijst heeft geholpen meid, bedankt! nu de rest nog op roze, dus sleep maar aan die emmers met rijst!!
@heitjekarweitje Ja zover ik begrepen heb is het een intake. Ze gaan ons in iedergeval verder helpen om erachter te komen waarom het zolang duurt. tot nu toe nog niets van onderzoeken gehad! ik durfde niet en had zo'n instelling van: ik ben toch een keer zwanger geweest dus waarom kan het nu dan niet ook vanzelf lukken. Ik merk wel dat ik een stukje rustiger eronder ben geworden nu ik weet dat er verder gekeken wordt. maar vind het doodeng. We laten het maar op ons afkomen, meer kunnen we toch niet doen op het moment. liefs
dank je meid! ik wacht zelf ook nog een knaltest af voordat ik helemaal blij ben hoor...zo spannend!!
meisje...afschuwelijk als je iets zo graag wilt en het lukt niet.. ik hoop echt dat deze ronde je roze brengt!!! dikke knufff...
Nou, dapper dat je de stap nu hebt gezet! Het is ook echt een grote drempel waar je overheen moet... Bij ons begon het niet met een intake. Eerst hebben we mannetjes HA gebeld voor een zaadonderzoek. Die was niet goed dus volgde een 2e zaadonderzoek die al wel wat beter was. Dat was in januari en begin maart. En toen ik daarna weer ongi werd, ben ik naar mijn eigen HA geweest en vandaar werden wij ook doorgestuurd naar de gyn. Het is eigenlijk best snel gegaan allemaal, eind april hadden we de intake, eind mei kreeg ik het eerste onderzoek: de samenlevingstest + inwendige echo, en 2 weken terug de HSG. Het is ff wennen dat er iemand tussen je benen gluurt, maar denk dan maar: alles voor een beeb! Je bent in goede handen meid.
Ik heb het eindelijk weer aangedurft om een banner neer te zetten. Ik voel me vandaag erg ellendig, kwam vanmorgen al wat met een humeur mijn bed uit. blehh vind het helemaal niet leuk dat ik me zo voel! Sorry voor het egoberichtje.
Thx voor je opbeurende woorden. had ik net even nodig. ik heb al een paar keer een echo gehad, maar wennen doet het nooit. maar is idd voor een goed doel en dus gaan we er helemaal voor. Net zoals iedereen hier!! ik hoop dat het bij ons ook zo vlug zal gaan naar de intake.
Mooie banner! Hoe kan het dat je je zo voelt? Bang voor weer een teleurstelling? Probeer hoop te houden he meis, niet opgeven! En geen sorry zeggen he, egoberichtjes mogen altijd!