ja!!! jouw dansjes hebben het 'm gedaan meis... ben me nu nog steeds suf aan het dansen voor jou!!! jij MOET mee op roze!!!
Tja,zonder hoop zakt de moed je in de schoenen...dus goed dat je positief bent, blijven doen he! Dan sta je veel sterker! Mocht ik je verder mislopen: veel succes alvast de 15e!
Haha jaja, zet me maar onder dwang Ik heb totaal werkelijk geen flauw idee wat het deze ronde gaat worden....wordt rood zoals altijd weer kampioen of gaat roze toch eindelijk es de finale halen en winnen???
miran had twee voorspellingen bij mij.. aan het begin van de maand voelde ze dat het misschien raak zou zijn ,maar dat ze niet zeker wist of het goed zou gaan. Later in de maand kreeg ze duidelijk door dat het na de vakantie raak zou zijn... eerste is dus voor een deel uitgekomen, hopelijk klopt het tweede deel niet...
dat zou kunnen ja... hoop het niet, hoop eigenlijk dat jij ook alsnog mee gaat hoor! but it crosst my mind...
op dag 25 een klein piepklein propje bruinverlies en nu helemaal niets.. verder moe, en menstruatiepijn laag in mijn rug en trekjes in mijn baarmoeder, vergelijkbaar met bandenpijn... en jij?
Daar zijn we nooit achter gekomen ......gyn had gezegd met de laatste ronde, kom na de vakantie maar terug, en als je een pos test hebt moet je bloed laten prikken. Hoor bij meiden dat er iets met het progesteron niet goed kan zijn, waardoor het bm vlies niet goed opbouwd. Tja of het vruchtje is niet goed, maar meerdere keren achterelkaar geloof ik niet zo in.
Ja ik denk het echt...kan haast niet geloven dat ik heel misschien wel op roze ga... Ik hoop ook dat het 2e deel van de voorspelling niet klopt! Jij gaat op roze en blijft op roze!
Ik ben ook ontzettend moe de hele tijd en gister dus die mega heftige buikpijn gehad. Zelfs nu nog voelt mn buik gevoelig ervan. Heb ook rugpijn, maar dat heb ik zo vaak...
Okidokie, werk ze! Ik ga ook wat doen hier... ff een foto uitprinten van mn zus en ik tijdens onze vakantie in Rhodos, en die meegeven aan een vriendin die donderdag naar Rhodos gaat, zodat zij de foto kan geven aan de aardige barman en zo de groetjes van ons kan doen, hihi!
Hey Heitje, dit had ik gisteren ook. Ik kon niet eens voorover bukken zo pijn deed mijn buik. Nu nog voel ik hem. Vanochtend een licht positieve test gehad. Ik duim voor je!!!! xxx