ik duim keihard voor je, ik vind het zo spannend voor je dat ik hier met waterige ogen zit! Hoe geweldig zou het zijn! heb niet meer zoveel HCG maar nu krijg je even alles wat ik niet zelf nodig heb!
Zo, heb weer alles bij gelezen! Wat veel roze hebben we zeg! Eigenlijk moeten we dat lijstje even terug halen en kijken hoeveel roze er in deze topic zit.
Ik ga waarschijnlijk zaterdag testen! &misschien wel zondag. Ik weet het niet.. Ben zo bang voor negatieve of vals positieve testen. Eigenlijk zou ik nu al kunnen testen. Maar ik ga mezelf inhouden. Gewoon de hele dag van het weer genieten en dan gaat de dag zo voorbij
sammie!!@!!!! spannend hoor, over 2 dagen nog eens testen!!! Ongi meiden, balen.... verder nog nieuws..... Groetjes, Miranda
Sammie het gaat goed, alleen erg veel last van mijn bekken en vorige week even een angstige dag met wee-achtige krampen. Gelukkig is het weer weggetrokken. Hoe is het met jou?
hihi ik hou sammie ook in de gaten...zou toch geweldig zijn!! oh wat eng krampen....gelukkig weer weg...voorweeen! Met mij, goed hoor!
dan zou ik toch denken dat dit jouw ei is, aangezien de pijn die je ook beschrijft.. een keertje klussen kan dan ook geen kwaad
Ik zou gisteren ook weer online komen, maar ik kon er niet op...grr Maar hier nog steeds geen ongie te bekennen...zit nu op dag 31
Ik heb nooit hoofdpijn rond mijn menstruatie, dat zeg ik juist altijd als mijn vriendinnen zeggen dat ze zo'n hoofdpijn hebben omdat ze ongesteld gaan worden.. Ik hoop zo dat het tekenen van een zwangerschap zijn! Maar ik durf ook niet teveel te hopen