ja klopt, ik slikte toen bijna 10 jaar de pil dacht ik? en was gelijk ronde 1 raak wij waren er geschokt, gingen vanuit minimaal 3 rondes en was gelijk raak... na mijn bevalling niet op de pil gezeten en pas in sept. weer maar na een maandje of 2 gestopt omdat ik toen pas het giga verschil merkte
Ik heb een behoorlijk 'vrolijke' gyn dus hij reageert altijd positief...hij zei vandaag: als je ongesteld wordt, bellen voor de operatie... maar als je dat niet wordt... (stilte en een big smile van hem) dan moet je een test doen he! (Ik dacht natuurlijk gelijk: 'duh, je wilt niet weten hoeveel testjes ik al versleten heb...') En toen zei ie: want dan gaan we snel een echo regelen! Maar over kansen...neuh niks gezegd daarover...
Je temp laat ook nog geen eitje zien...dus nog ff doortesten! Positieve testje volgt dan vast vanzelf!
Jij ook bedankt voor jouw reacties Daar zijn we voor hier, voor mekaar! Verdenkingen...tja, eigenlijk is dat nog niet duidelijk..dat zullen ze met de kijkoperatie wel ontdekken. De gyn had het nu alleen over 'het kunnen verklevingen zijn van een eerdere ontsteking'. Maar alles is mogelijk natuurlijk, er kan ook bijv. een cyste zitten die de eileider afsluit, ik noem maar wat. Ben dan ook erg benieuwd naar die kijkoperatie! Echt goed dat je niet heen hoefde vandaag...wanneer ga je weer testen??
Ik heb de film 'Juno' opgezet. Vriendlief was weer es aan het werk en kwam rond 9 uur thuis, toen nog ff gekletst, plantjes bewaterd buiten en nu pas hier beland.. Lekker hoor, nog maar 1 dagje werken!! Je hebt in ieder geval een heeeeeeeeeeel bijzonder begin van je vakantie!
Ik zie een streepje maar heb totaal geen verstand van de + testen, ben meer van de || testen eigenlijk... Weet niet of een pennestreepje als + telt? Hoop het voor je!
goeieavondd .. oh heit , das dus niet zown heel goed nieuws... hoop echt dat er een heel goei zaadje door is gekomen en dat je deze maand zwanger bent ! hier moeeeeeeeeeeeee